Olen ihastunut henkilöön, jonka kanssa joudun olemaan päivittäin tekemisissä!! Miten edetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sain uuden työpaikan ja ylemmässä johdossa on herrashenkilö johon iskin heti silmäni :( En vain tiedä..se kolahti ja lujaa. Koskaan ei ole tullut tällästä tunnetta. Kamalaa jopa. Ensimmäiseksi tarkastin ettei vasemmassa nimettömässä ole mitään ylimääräistä :) Ei ollut. Sitten aloin välttelemään häntä! Miten miehistä voi ottaa selvää onko he kiinnostuneita tai yleensäkkään sinkkuja? En halua vältellä häntä, mutta kai se on jokin suojelureaktio, etten halua näyttää ihastumistani? Tilanteesta tekee vaikean se, että en halua nolata itseäni :( Jos näytän ihastumiseni ja hän ei ole yhtään kiinnostunut niin ikävää olla hänen kanssa samassa työpaikassa vielä ehkä vuosia :(

[QUOTE="Vieras";28830524]No voi luoja, onpa taas vaikeaa. Kuinka näinkin yksinkertaisesta asiasta voi tehdä noin hiton vaikean??[/QUOTE]

No miten sinä etenisit/toimisit?

Tee niinkuin suurin osa muistakin naisista, pähkäile, oleta, istu perseelläsi ja odota. Tietyin väliajoin muista käydä palstalla rääkymässä kuinka mies ei ole tehnyt mitään aloitetta ja sen jälkeen jatka perseelläsi istumista ja odottamista.

Tai sitten voit tehdä aloitteen, luulisi nyt PERKELE että aikuinen ihminen ymmärtää miten se tehdään. Mennään juttelemaan ja pyydetään vaikka kahville. Jos toinen sanoo ei niin sitten kohautetaan olkapäitä ja jatketaan elämää.

Mitä niin hiton vaikeaa tuossa konseptissa on naisille ymmärtää?

Tee niinkuin suurin osa muistakin naisista, pähkäile, oleta, istu perseelläsi ja odota. Tietyin väliajoin muista käydä palstalla rääkymässä kuinka mies ei ole tehnyt mitään aloitetta ja sen jälkeen jatka perseelläsi istumista ja odottamista.

Tai sitten voit tehdä aloitteen, luulisi nyt PERKELE että aikuinen ihminen ymmärtää miten se tehdään. Mennään juttelemaan ja pyydetään vaikka kahville. Jos toinen sanoo ei niin sitten kohautetaan olkapäitä ja jatketaan elämää.

Se, jos olisin lähtemässä pois tuolta työpaikasta ni asiassa ei olisi mitään vaikeeta. mutta kun vielä on yhteisiä työvuosia edessä! Ja toisekseen, hän on esimiesasemassa minun suhteeni..

Se on joillekkin tasan just niin vaikeaa :D

[QUOTE="Vieras";28830593]Se on joillekkin tasan just niin vaikeaa :D[/QUOTE]

No ku se on teille kerran niin helppoa ni kertokaa miten edetä!! Mietin myös sitä, että kun hän on esimies asemassa minuun, onko sillä vaikutusta?

[QUOTE="vieras ap";28830628]No ku se on teille kerran niin helppoa ni kertokaa miten edetä!! Mietin myös sitä, että kun hän on esimies asemassa minuun, onko sillä vaikutusta?[/QUOTE]
NhB27DX.jpg

Ehkä on sittenkin parempi että unohdat koko jutun ja hankit dildon.

[QUOTE="Vieras";28830643]Eli kauanko olet ollut uudessa työpaikassa? Onhan tuo hankala tilanne, esimies- alainen suhteessa. En hötkyilisi.[/QUOTE]

Joku edes ymmärti mun pointin! Mulla ei ole mikään kiire hänen suhteen ja ajattelin itsekkin että pikku hiljaa otan asioista selvää :) Nuo mun tunteet vaan on niin outoja! Menee vuoristorataa :/

Yhteistyössä