Avattu CLEAR BLUEN testi :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OneMore?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OneMore?

Jäsen
25.07.2013
319
0
16
Apuja... oletteko koskaan avannut clear bluen digitestiä??? mulle sanoi ettei raskaana ja sisällä olevissa liuskoissa kuitenkin haamu?!!?? Avattu tosin testiajan ulkopuolella, mutta oon hieman hämmentynyt :)

Ääks! Onko vielä menkat alkanut, vai teitkö "etukäteen" testin?? Kerro heti jos teet uuden ja mitä se näyttää! Muista kuitenkin, että se voi alkuun näyttää negaa vaikkei olisikaan, kuten jo aiemmin todettiinkin ;) Toivossa on hyvä elää :P

• Tykkää
Reactions: OneMore?
Ääks! Onko vielä menkat alkanut, vai teitkö "etukäteen" testin?? Kerro heti jos teet uuden ja mitä se näyttää! Muista kuitenkin, että se voi alkuun näyttää negaa vaikkei olisikaan, kuten jo aiemmin todettiinkin ;) Toivossa on hyvä elää :P

OIKEESTI VAI??? Mun näyttää aikalailla tuolta paitsi, että alemman liuskan vasemman puoleinen viiva on tummempi ku oikealla puolella oleva.. ja ylhäällä kans tosiaan yksi viiva! :O O-OU!!!

Smooth no eilen menin työpäivän aikana tekeen.. :D

mutta siis juu.. tnoissa liuskoissa kun on noi reiät.. ne on eri etäisyyksillä toisistaan.. se liuska jossa on leveämpi väli reikien kohdalla.. niin juu siinä näkyy yksi viiva.. ja tuo jossa reiät lähempnä toisiaan niin kyllä.. siinä on kaksi viivaa :D

Kannattaa odottaa vähän aikaa ja sitten teet uusiksi :P Hitto kun jännittää ihan sinun puolesta jo, ite odottelen että posti tois nuo netistä tilaamani raskaustestit (sain halvemmalla useamman), jotain ihan normitestejä, tuskin ovat kovinkaan herkkiä edes. Kun ne tulee postissa, niin voin vaan kuvitella miten joudun pitämään näppini niistä erossa etten mene hätiköiden tekemään testiä heti samantien! :D

Joo, pieni sanahirviö havaittavissa :D

Niin no voi olla mahdollista, että näyttääkin negaa, muttei se silti tarkoita sitä etteikö voisi raskaana olla. Kaverilla on kolmas lapsi tuloillaan, ja hänellä oli KUUKAUDEN menkat myöhässä, testit näytti silti aina negaa kunnes sitten yhtenä päivänäkin näytti plussaa ;)

Yhteistyössä