Mikä on "viikonloppulaukku"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
Törmäsin sellaiseen selaillessani verkkokauppojen tarjontaa, kun etsiskelin koululaukuksi sopivaa laukkua jonne mahtuisi paljon tavaraa. Miten se eroaa sellaisesta normaalista vähän rennommasta ja sporttisemmasta laukusta, jota sanotaan ihan vaan laukuksi? Onko hirveä tyylirikos jos käyttää viikonloppulaukkua arkena?

Mun mielestä se on sellainen laukku johon mahtuu vähän vaihtovaatteita ja hygieniatarvikkeita. Niinkuin max parin yön tarpeen verran. Jos näyttää kivalta niin voihan sitä käyttää koululaukkunakin. Sinä päätät.

Mun mielestä se on sellainen laukku johon mahtuu vähän vaihtovaatteita ja hygieniatarvikkeita. Niinkuin max parin yön tarpeen verran. Jos näyttää kivalta niin voihan sitä käyttää koululaukkunakin. Sinä päätät.

Jotain tällaista häivähti mielessä, mutta tuntuu vaan epäilyttävältä että tuon kokoiseen laukkuun saisi mahtumaan viikonloppureissun kamat (minä en saisi).

Koululaukuksi vaikuttaisi kyllä kätevältä. Leveämpi olkahihna kuin normilaukussa, mikä tekisi täyden laukun kantamisesta mukavampaa.

Yhteistyössä