Jos lapsesi olisi homo tai lesbo - kumpi mielummin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lesboilla on huomattavasti helpompaa yhteiskunnassamme ja yleisesti maailmassa, joten sen valitsisin.

Ei mulla kyllä olekaan kuin yksi lapsi ja sekin tyttö, eli lesbous olisi ainoa realistinen vaihtoehto.

mä kanssa toivoisin et lesbo koska voisin saada helpommin lapsenlapsia. mut koska mulla on vain poika niin samapa tuo sit. ehkä 20-30vuoden päästä miehetkin saavat oikeuden tulla vanhemmaksi vaikkei biologisesti olisikaan mahdollista.

[QUOTE="Vieras";28915697]Jos lapsesi olisi homo tai lesbo, kumpi mielummin? Miksi? Perusteluja. Vaihtoehtoina ei ole "ihan sama", eikä "ei kumpikaan". :)[/QUOTE]

No mielellään jos on poika niin homo ja jos on tyttö niin lesbo.

ei kumpikaan. TIEDÄN että ovat heteroita , onnekis ovat jo sen ikäiisä että osaavat taästä asiasta puhua. Jos yhtäkkiä päättäisi homokis tai lesbokis alkaa, niin saattaiis käydä niin että en enää tuntisi , ikääv kyllä.

[QUOTE="vieras";28915708]Lesbo, koska silloin minun (:D) olisi mahdollisesti helpompi saada lapsenlapsia. Muuten siis aivan sama, mutta kun on oma lehmä ojassa noiden lapsenlapsitoiveiden kanssa. ;)[/QUOTE]

Sama perustelu minullakin.

ei kumpikaan. TIEDÄN että ovat heteroita , onnekis ovat jo sen ikäiisä että osaavat taästä asiasta puhua. Jos yhtäkkiä päättäisi homokis tai lesbokis alkaa, niin saattaiis käydä niin että en enää tuntisi , ikääv kyllä.

Katsopa sitä sun pientä poikaa ja mieti, että oikeastiko olisit valmis hänet hylkäämään, jos hän kertoisi muutaman vuoden päästä olevansa homo? Ihan oikeasti?

Itseasiassa mua ei keikauta moinen asia suuntaan jos toiseenkaan. Viimeksi aamulla puhuin esikoispoikamme (9v.) kanssa rakkaudesta ja kuinka se kuuluu ihan jokaiselle ikään ja sukupuoleen katsomatta...ja poikani siihen vielä lisäsi että homoillakin (ja tarkoitti ihan yleisesti homopareja eikä erikseen eritellut lesboiksi) on oikeus rakkauteen sekä oman elämänsä hyväksymiseen että varsinkin sen arvostamiseen.

Niin enpä tuohon voinut enää mitään lisätä :). Pääasia edelleen on mulla se, että lapsistani tulee onnellisia - olipa se rakkauden kohde sitten samaa tai eri sukupuolta. Kunhan kokevat rakastumisen tunteen ja saavat rakkautta osaksensa :).

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Ok...

Olen juuri lukenut Jonas Gardellin kirjasarjaa "torka aldrig tårar utan handskar" ja samalla mielessäni ollut helpottunut siitä että tietyt asenteet ovat jääneet 80-luvulle. Ehkä terveellistä herätä välillä siihenkin faktaan että kaikkien kohdalla näin ei vieläkään ole...?

• Tykkää
Reactions: Pin

Yhteistyössä