Kellään kokemusta Reiman huopakengistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huopis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostin joskus joulun jälkeen tytölle reiman huopikkaat 50% alesta ja ainakin varpaat oli lämpimät. Ostin sitten vielä keväällä toiset -70% alesta, nyt on pariksi talveksi kenkiä kun ne pienemmätkin menee vielä tänä talvena:D

Ne pohjat on aika jäykät, mutta tyttö kyllä veti ne mielellään jalkaan. Pääasia paukkupakkasilla ettei palele. Temmeltämiseenhän ne on, kävelykengät erikseen.

Kiitos vastauksesta! Itse himoittelin myös nettikaupasta viime keväänä alennuksesta noita kenkiä. Ajattelin odotella pari päivää kun lapsilisät pämähtävät tilille ja ostaa sitten. Väärin meni, kakki loppuneet siinä parissa päivässä. Kyllä ärsytti etten tilanut sama tien kun niitä katselin!

Kiitos vastauksesta! Itse himoittelin myös nettikaupasta viime keväänä alennuksesta noita kenkiä. Ajattelin odotella pari päivää kun lapsilisät pämähtävät tilille ja ostaa sitten. Väärin meni, kakki loppuneet siinä parissa päivässä. Kyllä ärsytti etten tilanut sama tien kun niitä katselin!

Minä ostin itse Anton Ninasta. Teiläpäin ei varmaan ko. kauppaa ole? Jälkimmäisille kengille jäi hintaa n. 20 euroa :S

Joo, maalla asutaan niin mielellään netistä ostelen tavaraa. Tosin sovitus onkin sitten hankalampaa, onneksi voi aina palauttaa. Sen tähden vähän kyselin tuota jäykkyyttäkin kun en ole saanut kyseisiä kenkiä käsiini hipelöitäväksi!

Yhteistyössä