Emmaljunga Leatherette lämpöpussista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valkoinen haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valkoinen haaveissa

Vieras
Löytyykö keltään kokemusta Emmaljunga Leatherette lämpöpussista? Itsellä himottaisi hankkia se valkoinen kun se on vaan niin kaunis, mutta mietityttää voiko se oikeasti pysyä puhtaana? Ja että muodostuuko ongelmaksi se ettei pussin suuta saa kiristettyä? Ja että onko se talvella sitten kova koppura kun pakkanen kiristyy? Itsellä kun ei ole kokemusta minkäänlaisista lämpöpusseista niin en osaa yhtään ajatella..

Meillä on leathrette rattaat, mutta ostin silti tavallisen duopussin niihin siitä syystä, että leatherettessa ei saa sitä pohjaa erikseen. Eli mun mielestä on siis tosi epäkäytännöllinen. Puhtaanapidosta en olisi huolissani, meillä nuo vaunut+rattaat on kyllä pysyneet ihan puhtaina, joten miksei se lämpöpussikin pysyisi.

Mä en siitä pussin suun kiristyksestä oikeen osaa sanoa muuta kun että mun mielestä vauvoilla kannattaa olla erikseen makuupussi.

Kiitos vastauksestasi! Meillä on Duo Edgen ratasosaan tulossa tämä, en ihan ymmärtänyt mihin sitä pohjaa tässä tarvittaisiin...?

Niin joo, ajattelinpa suppeasti kun vastasin. Meillä siis nuo leathrette vaunut, ja siinä kyllä on kiva (kesälläkin) että on pohjalla joku eri pehmuste kuin se keinonahka (=muovi) pinta. Eli teille tuolla ei siis olisi merkitystä. En usko että se leahterette kovettuu pakkasessa (kun ei meidän vaunujen/rattaiden mitkään kohdat koppuraksi mene). Varmasti on ihan laadukas ja toimiva pussi talvella :). Meillekin se olisi tullut ilman tuota pohja-juttua.