Mikä näistä olisi paras nimi tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Stella, Matilda, Amanda, Natalia, Amelia.

Saa myös ehdottaa jotain samantapaista, nimessä ei saa olla r-, k- tai p-kirjainta.

Tietysti pieni mahdollisuus, että tulee poika, joten saa ehdottaa pojankin nimiä.

Isosisko on Mimosa.

[QUOTE="alkup.";28972476]Tämäkin oli mietinnässä, mutta ei tunnu niin hyvältä kun noi muut.[/QUOTE]

No entäs Matleena? Vänkään vain vähän, kun itse en niin just muotinimiä kannata, mutta toisaalta se Amelie oli oikein kivan/kauniin kuuloinen teidän listassa! Ja hei, antakaa just Se nimi, mikä teidän mielestä "maistuu" hyvälle, ja varsinkin se, jollainen sopii sille pienelle...

[QUOTE="tiipii";28972497]No entäs Matleena? Vänkään vain vähän, kun itse en niin just muotinimiä kannata, mutta toisaalta se Amelie oli oikein kivan/kauniin kuuloinen teidän listassa! Ja hei, antakaa just Se nimi, mikä teidän mielestä "maistuu" hyvälle, ja varsinkin se, jollainen sopii sille pienelle...[/QUOTE]

Hups, se olikin Amelia..Kiva sekin!

Auts. Kontulalaisen teiniäidin valintoja joka ikinen. Ja vielä Mimosa tulpaksi.

Ou jee! Onkin niin tyttömäinen olo, ja että vielä Kontulasta, nam! Ja mikäs oli sun ehdotus, kun ketjun kuiteskin avasit? Oliko Martta vaiko Margharet? Vai joku ihan eri kirjaimella alkava, jota et voi vain kertoa, kun olet päättänyt säästää sen tulevalle tyttärellesi, jota ei koskaan tulekaan?

[QUOTE="vieras";28972599]Ei mun mielestä ollenkaan. Ehkä jos nimivaihtoehtoja olisi ollut mm. Jessica, Jade, Janica, Jere, Jonne ja Jesse. Mut joo ei ollut.[/QUOTE]

Näin on, ja lisäksi Angelica, Jami, Jimi ja Nico.

[QUOTE="tiipii";28972472]Ehdotan Melissaa![/QUOTE]

Hevoset syövät melissaa. Ei siis sitä. Listasta ehkä siedettävin olisi Stella, tosin en antaisi sitäkään tytölleni, hiukan sellaista bättre folk- tyyppistä kaikua. Amandasta tulee mieleen sen tyrkyn kiinteistö-Kaisan tyrkky tytär, Natalia on venäläistaustaisen seksiorjan työnimi, Matilda on pullea ja hieman yksinkertainen vanhojen vanhempien lellityttö joka asuu eläkeikään saakka himassa (tosin tunnen yhden poikkeuksen, mutta silti) ja Amelia on wannabe-nimi, jonka kouluttamattomat lähiöyh:t antavat lapselleen.

Aloita etsimään hienoja suomalaisia nimiä!