Pettämisestä kertominen kaverille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tässä tekisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tässä tekisi

Vieras
Eilen sitten näin ystäväni miehen ravintolassa suutelemassa toista naista oikein antaumuksella, ja myöhemmin illalla huomasin tämän pariskunnan taksijonossa nousevan samaan taksiin.

Ja nyt en oikeasti tiedä, mitä tekisin. Tämä ystäväni on aina silloin tällöin maininnut epäilevänsä, että mies pettää häntä, ja tiedän että hän ei tule antamaan ikinä anteeksi sitä, että en kertoisi mitä eilen näin tapahtuvan.

Mutta sitten on se toinen puoli. Eli kyseessä on toisaalta herkkä ja tunteella reagoiva ihminen (ystäväni siis) ja pelkään oikeasti, että mitä hän saattaa tehdä jos saa tietää tapahtuneesta. Että hän ei välttämättä kestä tietää totuutta.

Jossain sopivassa välissä,kerro sille miehelle että olet nähnyt hänet ja kysy kertooko mies itse vaimolleen pettäneensä tätä vai kerrotko sinä.

Ja jos päätät kertoa,ota ystäväsi "suojiisi" eli ota vaikka luoksesi asumaan vähäksi aikaa,ole hänen kanssaan mahdollisimman tiiviisti alun shokkivaiheen ajan.

Kertoisin ystävälleni ja olisin tukena sen jälkeen.
En ymmärrä miks ihmiset ja varsinkin ystävät ei kerro,
jos tietävät. Itselle kävi näin, olin viimeinen joka kuuli.
Paras ystäväni tiesi poikaystäväni pettävän minua, nyt
kumpikin ovat exiä. Ja itse olen herkkis tyyppi, mut sain
voimaa jatkaa eteenpäin alun jälkeen.

[QUOTE="trust";28984974]Sikamaisinta mitä voit tehdä on jättää kertomatta.Mä suuttusin iäksi kaverille joka ei tollasta kertoisi.[/QUOTE]

Tuo on kyllä totta ja sillä kannalla olen periaatteessa itsekin.

Tässä tapauksessa vain pelottaa se tosiseikka, että tiedän ystäväni yrittäneen joitain vuosia sitten masennuksen takia itsemurhaa, ja tämän takia pelkään mitä hän tekee itselleen saadessaan tietää pettämisestä

Tuo on kyllä totta ja sillä kannalla olen periaatteessa itsekin.

Tässä tapauksessa vain pelottaa se tosiseikka, että tiedän ystäväni yrittäneen joitain vuosia sitten masennuksen takia itsemurhaa, ja tämän takia pelkään mitä hän tekee itselleen saadessaan tietää pettämisestä

mitä hän mahtaisikaan tehdä siinä tilanteessa kun saisi selville, että miehen lisäksi hänet on pettänyt myös ystävä...

Kerrot ystävälle, ja yhdessä rupeatte järkkäämään hänen elämäänsä kuntoon, mieheltä salaa tietenkin. Sitten joku kaunis päivä jää mies kuin nalli kalliolle pahaa aavistamatta. :vampire:

Yhteistyössä