12 vuotiaalla joku ihme tarve iskeä aina kaikki valot päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Meidän alakerta on 40 neliötä ja täällä oli olkkarin 2 lamppua, eteisen lamppu, vessan lamppu sekä keittiön lamppu päällä kun jätkä oli lähteny kouluun, päiväsaikaankin pakko laittaa valot :O

Sellanen 17 polttimoa päällä samaan aikaan, on ainakin valoa :D

Minä oon ite sellainen että ptiää olla valot keskellä päivääkin. Ahdistaa jos on hämärää. Kait jonkin sortin hämäräsokeutta kun tuntuu ettei hämärässä osaa tai pysty tekemään mitään. Ja juu mies valittaa jatkuvasti mut kyllä tuo jo 20 vuoden jälkeen alkaa luovuttamaan. Ei sille vaan voi mitään. Tietenkin voi opetella sammuttamaan niitä valoja kun ei tarvi enää.
Mutta meilläkin pieni talo ja tuntuu typerälle napsutella niitä edes takaisin koko päivän kun jatkuvasti kulkee tilasta toiseen.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Mun kohta 10-v pelkää, muttei kehtaa tunnustaa sitä. Mutta sen takia on kaikki valot oltava päällä, eihän sitä tiedä jos vaatehuoneeseen jää pimeys niin mitäköhän juuri siellä lymyää...:D

meillä pelkää 11.v kanssa, ja mua harmittaa niin pirusti kun teidän miksi!:mad: Ovat katsoneet kaverinsa kanssa netistä kaikkea pelottavaa, kun kaverilla ei ole rajoitettua netin käyttöä, myöskin ovat katsoneet tämän kaverin vanhempien kauhuleffoja, kas siellä kun ei ole niin tarkkaa ikärajoista!!??:mad:
Meillä mm nukutaan yöllä valot päällä.

Ja se tulee ihan automatiikalla, että huoneeseen kun astuu niin napsauttaa valot päälle.
Vaikka eteisen valo meilläkin valaisee koko alakerran, jos ei nyt ihan pimeetä ole.

Yhteistyössä