BB-Teppo vs. Marianne, mitä mieltä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelena.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28997707]Kuule Jelena. En ole paljoa sinua vanhempi, 23 vuotias, mutta oikeasti ota järki käteen. Olin 20 vuotiaana jo äiti ja ajatusmaailma kyllä jotain ihan muuta kuin sinulla. Ei ole tarkoitus väheksyä, mutta toivottavasti et oikeasti pidä teppoa minään unelmavävynä tai saattaa käydä pahasti. Tepon ikäiset bilettäjät, jotka eivät pysty tuossa iässä jälkikasvustaan huolehtimaan, tuskin kypsyvät koskaan kunnolla. Yritä siinä sitten perhe sellaiselle perustaa. Toki on niitä, jotka eivät perhettä koskaan halua ja elämäntyyli jossa vielä 50 vuotiaana hypitään sängystä sänkyyn ja isketään baarissa nuorempia botoxin ja lihasten voimalla, niin ok. Suhdetta ei kannata toivoa tuollaisen ihmisen kanssa. Älä ole naiivi.[/QUOTE]

Juurihan sinä sitä teet, mutta okei lähdetään sitten tukkanuottasille vielä toisten nuorienkin kanssa ja ei vedetä yhtä köyttä.

Tosi hienoa, että olet ollut jo äiti 20-vuotiaana ja se on musta ihan normaalia että ihmisillä on erillaisia ajatusmaailmoita.

Mutta et muka väheksy? justhan sä sitä teet...

Niin että minä olen suomeks sanottuna, tyhmä, kehittymätön ja jotain paskaa...

No tiiätkö. Minun niskaan saa kasata täällä ihan niin paljon paskaa kun haluaa, koska minä todella nautin siitä!!!! :)

Ja toisekseen, jos pidän tuollaisista miehistä niin mitäs väliä? Sitten minä pidän, juuri tuollaisista, vanhemmista miehistä. Sinä tai kukaan muu ette ole sitä ajatusmaailmaa muuttamassa ja jos otan turpaani tuollaiselta mieheltä, niin se olen minä joka otan, et sinä. Joten älä siitä huolehdi.

Mä oon sellasten miesten perään joita kohtaan vetoa tunnen, siinä en mielestäni mitään naiivia nää. Pitäisikö olla sitten niitten perään joita kohtaan ei mitään tunne? Sekö ei olisi sitten naiivia jollakin tavalla.

[QUOTE="vieras";28997736]Ymmärsitköhän nyt yhtään, mitä minä kirjoitin? Enhän minä puhunut mitään noiden kahden rakkauselämästä, vaan ainoastaan tuosta tappelutilanteesta ja siitä, miten aikuisen ihmisen kuuluisi moisessa tilanteessa käyttäytyä.

Siihen nyt en ota kantaa, hermostuiko Marianne aiheesta vai ei. Humalassa nyt hermostutaan milloin mistäkin. Mutta sekä Mariannen että Tepon käytös oli typerää. Toisen noista nyt ainakin pitäisi olla ikänsä puolesta fiksummin käyttäytyvä.

Miten tuo Indren nyt tähän liittyy mitenkään ja miksi ihmeessä minun pitäisi häntä haukkua? Äh, ei olisi pitänyt ottaa osaa koko ketjuun...Typerää tällainen ihmisten haukkuminen ylipäänsä. Julkkiksia tai ei, tunteet ne on heilläkin. Kiusaamistahan tällainen ketju on.[/QUOTE]

Joo, eli Mariannenko pitäisi olla oikeen käytökseltään sitten se pentu ja Tepon ei?

Niimpä, parempi ehkä kun et ois ottanu kantaa ollenkaan...

Ja justhan sä tuolla kritisoit kuinka väärin ois et Tepon tapainen NUOREKAS sälli rakastaisi nuorta naista eli Mariannea.

Mä oon niin monta kertaa jankannu tätä täällä ja koittanu kertoo just että minkälaisen vanhemman miehen ja nuoremman naisen välille vois muodostua hyvä rakkaus suhde ja luojan kiitos, nyt saitte hyvän esimerkin sit Teposta ja Mariannesta...... jos vihdoin tajusitte millaista paria tarkoitan ! ja millanen mun mies kanssa on ja mihin mä pyrin.

Mutta eiiii, aina vaan jauhetaan että soo soo ei ole suotavaa sinun olla sellaisen "vanhan" pierun kanssa..

Niin tunkekaa nyt ne jo housuihinne ja antakaa kahen nuorekkaan ihmisen olla onnellisia, ikäeroista huolimatta kun on toinenkin osapuoli yli täys-ikäinen jo.

Ja Teppo vois kyllä muuttaa käyttäytymistään kans. Mutta mun tietääkseen hän myös välittää oikeasti lapsestaan ja on yhdessä haastattelussa sanonut että haluaisi olla maailman paras isä.

Ja eilen se Teppo yritti ulkoaltaassa vikitellä vähän ehkä Sara Sieppiä, koska kyseli tämän parisuhteista et onko sillä miken kanssa vielä jotain meneillään ja et mikä juttu se oli jne.. Niin olisiko Tepon sitten suotavampaa olla -91 syntyneen naisen kanssa kuin -94 syntyneen?

Mikä ero siinä muka olisi!

Hyvä jelena, tee itsellesi palvelus, merkkaa sivu muistiin ja etsi viestisi kymmenen vuoden päästä käsiisi.

Silloin viimeistään (toivottavasti) ymmärrät miten naiivi olet, miten yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi ja osaat nauraa itsellesi.

Hyvä jelena, tee itsellesi palvelus, merkkaa sivu muistiin ja etsi viestisi kymmenen vuoden päästä käsiisi.

Silloin viimeistään (toivottavasti) ymmärrät miten naiivi olet, miten yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi ja osaat nauraa itsellesi.

No haittaako se, että jos vaikka olisinkin yksinkertainen ihminen? :)

Ja miksi mun pitäisi merkitä tämä sivu muistiin? harmikseni, en varmaan käytä 10 vuoden päästä edes samaa tietokonetta..

Ja miksi mun pitäisi nauraa itselleni? Siksikö että pidän vanhemmista miehistä?

Tälläseks riitelyks ja jankkaamiseks tää taas menee ja se on naurettavaa, mutta ei mennyt minun tahdostani ja loppuu vasta kanssa kun itse tahdon niin. Eli mun kanssa on aivan turha väitellä näin yksinkertasesta asiasta.

Ja miksi mun pitäisi merkitä tämä sivu muistiin? harmikseni, en varmaan käytä 10 vuoden päästä edes samaa tietokonetta..

Tälläseks riitelyks ja jankkaamiseks tää taas menee ja se on naurettavaa, mutta ei mennyt minun tahdostani ja loppuu vasta kanssa kun itse tahdon niin. Eli mun kanssa on aivan turha väitellä näin yksinkertasesta asiasta.

Siinä ei ole mitään pahaa että pitää vanhemmista miehistä, se on täysin verrannollinen asia vaikkapa siihen että pitää pitkistä tai lihavista miehistä.

Ulosantisi ja ajatusmaailmasi puolestaan ovat kuin 12-vuotiaan pissaliisan, joka fantasioi fanaattisesti Justin Bieberistä, eikä elä tässä maailmassa. Tässä kohtaa sinun naiivius tulee esille.

Taidat etsiä jonkinsortin isähahmoa itsellesi.

Anteeksi nyt, kun lyön lusikkani tähän soppaan, mutta en kyllä oikein tajunnut, mitä sinä tässä nyt olet väittämässä. Että ikäerosta huolimatta joillakin voi olla hyvä rakkaussuhde? Koska BB-Teppo ja -Marianne? Tuoko on sinun käsityksesi rakkaussuhteesta?

Ja harmi kun täällä ei tullu ees keskustelua itse aiheesta, vaan aivan sen vierestä. :) piti puhua bb;stä ja siellä tapahtuneesta välikohtauksesta. PS. en etsi isähahmoa itselleni

[QUOTE="vieras";28996092]Teppo EVVK
Marianne EVVK
Suri EVVK

Ei ole oikeusmurha, jos TV-ohjelmassa lyö toista ja joutuu siksi lähtemään TV-ohjelmasta pois!!! Kamalaa!

Mitä mieltä olette, kun kuikuttelin pienenä ja äiti ei entanut katsoa minun Pikku Kakkuosta?[/QUOTE]

Tarkoitatko Suri Cruisea? Vai ketä? Mitä hänellä on tämän kanssa tekemistä?

Yhteistyössä