mies kiukuttelee mulle kun pankki vei tilin tyhjäksi taas!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh..

Vieras
Mies oli soittanu pankkiin ja sopinu että vika päiväottaa tän erän.. nonyt ne olikin ottanu sen tänään ja tili meni tyhjäksi. Kaiken huippu kun tupakoidaan niin mä jäin ilman tupakkia ja hän sai viel askin.. ei se mun vika voi olla. Ja mul täs loppu illast on syytä kiukutella... ruokaa ny on seuraavaan rahapäivään. Mut maito ja tupakki uupuu.....

[QUOTE="viirus";29008841]Jakakaa se aski.[/QUOTE]

Oakko oikein suoraan valittaa ja itkee että tämä ei meidän suhtees tulis mieleenkään.. mun pitös kyö aski jakaa hänen kans mut.hän ei mun kans..

Olis joo mut mies sai jostaan taas lainatuu..

Niin joo ja matkal oli puhetta rahasta kun kauppaan mentiin.. no mä oon taas kerran kaiken tuhlannu ostamalla ihan vaan välttämättömät ruuat taloon. Meil siis kaks lastakin niin rahapäivinä käyn hakee ruokaa niin et riittää seuraavaan rahapäivään.. no menipä hermo ja katkasin korttini, meil siis yhteinen tili.. suoraan sanottuna käyköön vi****** ite.sit kaupas ja hoitakoon raha asiat, kerrankun mä taas vaan laiskottelen lasten kans neljän seinän sisäl 24/7 keskel.peltoo.. aah mä sekoon varmaan oikeest päästäni. Parhaani yritän pärjätä mut raja mulkin.. en tiiä mitä tekis. Meinasin jo sanoo miehel et haen oman kämpän mut mitä se hyödyttäis..

Meillä on aina kartonki ylimäärästä jemmassa justiinsa sen takia että jos sattuu käymään noin. Ostetaan muutenkin kartonkeina kun maksavat vain 11egee niin tulee halvemmaksi.

Mua ei toi tupakka haittaa.. mut se että kaataa toi äijä kaiken mun niskaan muutenkin vointi ihan paska.. en tiiä oonkomasemtunu kun ei pysty kaverei näkee vai sitten.johtuuko kaikki kilpirauhasen vajaatoimminsta mihin en my viel lääket saanu.. onneks on vapaa ilta lapsista taas pitkään aikaan..

Yhteistyössä