Masentunut, kun mikään ei huvita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bhau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bhau

Vieras
Vasta pakon edessä saa jotain asioita hoidettua, ja aina stressin kanssa sekä viimetinkaan.
Ei vaan saa itseään niskasta kiinni että tekisi hommat vaikka HETI, ja kaikkea kasaantuu jatkuvasti kotona, töissä sekä harrastuksissa ...
Hankala suhde exään
poika oireilee kaikenlaista ja haluaisi muuttaa isälleen, siskonsa on tyytyväinen.
rakastuin uuteen mieheen ennekuin olin käsitellyt karahtaneen avioliittoni,
nyt veivattu etäsuhteessa ja entisiä huonoja parisuhdemalleja kipuillen jo 10kk.
Ei vaan jaksaisi exän manipulointia ja uhkailuja, ei pojan jatkuvaa temppuilua koulujuttujen kanssa, ei vaativaa miestä jota kuitenkin rakastaa, ja rahatilannekin voisi olla kehuttavampi..
Miljoona pikkuasiaa ja oma asenne ihan evvk... nytkin ärsyttää kun paikat on sotkussa ja reissukamat levällään .. mutta ei niin ei huvita/jaksa/viitsi ei mitään!
päätohtorille?

Väliin selittää kuinka olen aina hänen oikea ensirakkautensa. Sitten toivoo kuolemaani. Ei osallistu koulun vanhempainiltoihin, kehityskeskusteluihin yms. suuttuu kuitenkin minulle että en motivoi lasta paremmin käymään koulua. Ei maksa elareita ikinä ajoissa, valehtelee laittaneensa moneen kertaan. Vähättelee miesystävääni minulle ja mustamaalaa häntä lapsille. Ei vastaa puhelimeen/viesteihin kuin harvoin jos yritän tavoittaa lapsia hänen kauttaan

Väliin selittää kuinka olen aina hänen oikea ensirakkautensa. Sitten toivoo kuolemaani. Ei osallistu koulun vanhempainiltoihin, kehityskeskusteluihin yms. suuttuu kuitenkin minulle että en motivoi lasta paremmin käymään koulua. Ei maksa elareita ikinä ajoissa, valehtelee laittaneensa moneen kertaan. Vähättelee miesystävääni minulle ja mustamaalaa häntä lapsille. Ei vastaa puhelimeen/viesteihin kuin harvoin jos yritän tavoittaa lapsia hänen kauttaan

Todella kurjaa :( mitä tuohon voi sanoa..

Siinäpä se. Loppupeleissä sitä on tietysti itse soppansa keittänyt kun ei vaatimalla vaatinut sitä aborttia kymmenen vuotta sitten , ja katsonut paljon läpi sormiensa kun halunnut uskoa toiseen ja kaikkeen hyvään sekä kauniiseen. Ei sitä itsekään ole ollut täydellinen, ja monessa asiassa toiminut jyrän lailla.
Ei vaan näe miten tämä kaikki oikein tulee sujumaan, vai meneekö päin helvettiä vielä pahemmin. En haluaisi kyynistyä ja päästää niitä muureja ympärilleni mitkä alitajunta yrittää sieltä nostaa, että pysyisi paketti kasassa..

Yhteistyössä