A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pisti silmään;29029933:Kai teillä on laatat ja vesieristys keittiön lattiassa? Meinaan kaikki puun sukuinen alkaa mätiä tuolla "hoidolla".
Itse asiassa laminaatti meillä keittiössä on...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pisti silmään;29029933:Kai teillä on laatat ja vesieristys keittiön lattiassa? Meinaan kaikki puun sukuinen alkaa mätiä tuolla "hoidolla".
No joo, pyysin siis anteeksi etten ollut siivonnut. En oikein tiedä itsekään miksi, musta tuntui että mies suuttui aiheetta. Hänen mielestään hänellä taas oli aihettakin suuttua. Jännä toisaalta sitten, että minä en saisi loukkaantua, enhän minäkään mene hänen työmaalleen arvostelemaan hänen tekemisiään... Vaikka tämä nyt ei mitään varsinaista työtä olekaan, mutta ymmärtänet![]()
Sovittiin sitten, mutta kuitenkin mulla on sellainen olo, että onko tässä nyt kuitenkaan kaikki hyvin. En tiedä, miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa hanki elämä;29029954:Kai sitten annat seksiäkin kolme neljä kertaa päivässä? Kun miehellä on oikeus...
Huh huh. Jonkun visio vissiin tämäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;29030064:Niin siis miksi sä ap pyysit anteeksi? Mitä sä teit väärin?
Jotenkin tuli sellainen olo, että pitää pyytää anteeksi sitä siivoamatta jättämistä, jos se kerran toisessa tuollaisen reaktion sai aikaan. Siitä huolimatta mä en edelleenkään koe tehneeni väärin, vaan minusta miehen reaktio oli liioiteltu. Miehen mielestä minun ei olisi pitänyt loukkaantua lainkaan ja kun toin sen ilmi, mies tokaisi, että hän sitten olettaa, että tuo kiukuttelu loppuu nyt. Mitään minä en ollut ehtinyt sanoa, mutta ilmeeni varmaan kertoikin jo kaiken oleellisen...
Alkuperäinen kirjoittaja mä70;29030318:Mua kyllä alko oikee ahdistaa tää asia mitä ap kirjotti..Silloin kun meillä oli lapset pieniä,niin meillä oli melkolailla sama tilanne,eli mies odotti töistä tullessaan että koti hohkaa puhtautta ja mähän siivosin hysteerisesti,oikee puistattaa toi aika..Mun mies on ollu tollanen tyranni(onneks on muuttunu vuosien varrella),mä oli aina täysin paniikissa,jos oli pienikin sotku,kun mies tulu kotiin..kaiken lisäks mä tietenkin hoidin lapset täysin yksin,lapset jotka valvotti mua hulluuteen asti öisin.Pahinpina öinä meillä huusu 3 lasta yhtäaikaa ja mies raivos ,että kun ei saa nukkua,vaikka nukku aina toisesssa päässä taloa,tuli sieltä aina karjumaan öisin,kun mä epätoivoisesti yritin saada lapsia rauhottumaan...Ja kiitokseks kaikesta tästä mä sairastiu pahaan masennuksee.Vasta sen jälkeen mieskin alko ymmärtää jossain määrin,että mä en ole mikään kone joka tekee ja tekee.
Mä varoton sua ap!Sä poltat vielä ittes loppuu!
Jos sä välität ittestäs ja lapsistas ja haluu jaksaa vielä pitkään,niin näytäppä oikeesti tää viestiketju miehelles,jospa se heräis todellisuuteen,ennenkun sä väsyt täydellisesti!
Ehkä voi olla tuotakin. Tosin minä ostan meille ruuat, mies hoitaa sitten muut kulut... Lasten kuluja ei mitenkään eritellä.
Mies ei ole koskaan aiemmin tuolla lailla kommentoinut mun tapaani hoitaa kodin puhtautta tai asioita, on pikemmin kertonut arvostavansa ja on ollut hyvillään siitä, että on ollut puhdasta ja ruoka valmista kun tulee töistä kotiin jne. En tiedä, miten tämä nyt tälle mallille yhtäkkiä kääntyi. Mä olen myös askareita tehnyt mielelläni, nyt ne tuntuvat lähinnä pakkopullalta.