Mies teki sen taas. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kysynyt, ja mies sanoo joko että "ei olisi kivaa" tai että "no sittenpähän menisit". Olen myös toisinaan tehnyt samoin, jolloin mies ei ole toiminut kuten minä eli laittanut viestiä ja kysellyt missä olen, vaan on odotellut rauhassa kotona.

Onko tällöin lapsi sulla vai miehellä?

Jätäppä lapsi miehelle ja lähde vaan yhtäkkiä pois ja viivy lapsen nukuttamisaikaan asti pois.

Vähän sekä että. Mies nukuttaa lapsen usein ja viihtyy kyllä lapsen kanssa hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Vähän sekä että. Mies nukuttaa lapsen usein ja viihtyy kyllä lapsen kanssa hyvin.

Ok. Tee toi sama silloin, kun TIEDÄT, että miehellä on joku harrastus silloin ja sen pitäisi mennä ilman lasta jonnekin.

Olen tehnyt silloinkin, ja tyytynyt kohtaloonsa oikeastaan mukisematta. Yrittänyt soittaa, saada yhteyttä, mutta luovuttanut jos en ole vastannut. Mies harvemmin mulle suuttuu tai pyytelee ilmoittamaan menoistani, joten oma lääke ei tehoa häneen. :/

Olen tehnyt silloinkin, ja tyytynyt kohtaloonsa oikeastaan mukisematta. Yrittänyt soittaa, saada yhteyttä, mutta luovuttanut jos en ole vastannut. Mies harvemmin mulle suuttuu tai pyytelee ilmoittamaan menoistani, joten oma lääke ei tehoa häneen. :/

No ehkä sää teet sitä tarpeeksi harvoin ja vastaa toki puhelimeen, jos pystyt. Ehkä juuri silloin hän kysyy missä olet.

Seuraavaksi laittaudu oikein kauniiksi ja lähde sillain meneen.

Kuulemma haluaa puhua asioista kasvotusten. Mä kysyin, että miksi enää pitäisi puhua samoista asioista, kun niistä on puhuttu useaan otteeseen mutta eipä ole itse pitänyt lupauksiaan.

Kuulemma haluaa puhua asioista kasvotusten. Mä kysyin, että miksi enää pitäisi puhua samoista asioista, kun niistä on puhuttu useaan otteeseen mutta eipä ole itse pitänyt lupauksiaan.

Hmm.. Ehkä se lisäkeskustelu on edelleen poikaa ja vain sillähän sitä voi parantaa suhdetta, että mies oikeasti tajuaisi asian vakavuuden.

Toinen asia on, että yrität antaa vaan asian olla ja yrität päästä siihen sinuiksi, että teillä vaan ollaan "ilmaa" tuollaisissa asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävin kylä- ja kauppareissulla ja kun tulin kotiin, ei näkynyt ukkoa missään. Pistin viestiä, että missähän mahdat olla. Kuulemma lähteny eri kaupunkiin kaverinsa luokse. Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että eikö se enää rakasta? Onko sillä joku toinen? Väittää, että ei ole, mutta enää en järkyttyisi pettämisestäkään - joku mättää, mutta mies ei kerro, että mikä. (Kuulemma ei siis ole mitään kerrottavaa.)

Se siis ei koskaan ilmoita mihin menee tai kuinka kauan viipyy, yleensä vain lähtee ja siinä se. Asiasta on keskusteltu ja mies luvannut parantaa tapansa. Eipä ole lupaus pitänyt. Viikonloput on aina menossa (ei ryyppää kuitenkaan), tulee yöksi kotiin mutta ei koskaan ilmoita mitään!!! Minusta parisuhteessa kuitenkin pitäisi informoida toista menoistaan.

Olen jopa harkinnut eroa. :(

Olithan sinäkin yksin kauppa-ja kyläreissulla. Mitäs siinä eroo jos mies omilla kavereilla?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävin kylä- ja kauppareissulla ja kun tulin kotiin, ei näkynyt ukkoa missään. Pistin viestiä, että missähän mahdat olla. Kuulemma lähteny eri kaupunkiin kaverinsa luokse. Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että eikö se enää rakasta? Onko sillä joku toinen? Väittää, että ei ole, mutta enää en järkyttyisi pettämisestäkään - joku mättää, mutta mies ei kerro, että mikä. (Kuulemma ei siis ole mitään kerrottavaa.)

Se siis ei koskaan ilmoita mihin menee tai kuinka kauan viipyy, yleensä vain lähtee ja siinä se. Asiasta on keskusteltu ja mies luvannut parantaa tapansa. Eipä ole lupaus pitänyt. Viikonloput on aina menossa (ei ryyppää kuitenkaan), tulee yöksi kotiin mutta ei koskaan ilmoita mitään!!! Minusta parisuhteessa kuitenkin pitäisi informoida toista menoistaan.

Olen jopa harkinnut eroa. :(

Olithan sinäkin yksin kauppa-ja kyläreissulla. Mitäs siinä eroo jos mies omilla kavereilla?

Se ero, että minä sanoin miehelleni lähteväni kylään ja kauppaan. Mies ei ilmoita mitään jos lähtee.

No tuo ehkä pahin rike ettei ilmoita. Mutta hyvinhän tuo tuntuu muuten olevan. Jos se vaan ei muista moista, etenkin kun sinäkään et ollut kotona,. Lähti ajankulukseen kaverille.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
No tuo ehkä pahin rike ettei ilmoita. Mutta hyvinhän tuo tuntuu muuten olevan. Jos se vaan ei muista moista, etenkin kun sinäkään et ollut kotona,. Lähti ajankulukseen kaverille.

Miten voi "unohtaa" asiat, joista on riidelty ja riidelty ja riidelty ja tehty lupauksia?`

En voi ymmärtää miten joku on niin ääliö, että ihan oikeasti tuollaisen vain "unohtaa". Pikemmiten näkisin tilanteen sellaisena, ettei vaan yksinkertaisesti halua ilmoittaa asiaa.