mieheni sai 12000 eur bonuksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirkko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pirkko";29027397]Ihan mahtavaa. Pakko hehkuttaa.

Normi palkan päälle vielä n 12000 käteen.

Tiedän että monet saavat tuon verran kk-palkkaa tai paljon isompiakin bonuksia, [/QUOTE]

Ja monet duunarit saavat tuon verran käteen vuodessa palkkaa... :(

JA niin kateellinen. Mies ei oo tässä kohta kymmenen vuoden yrittämisen aikana saanu osinkojakaan tuon vertaa vaikka kaikki laskis yhteen. Ens keväälle on luvattu useampi tonni mutta sekin katoaa kyllä tuon laskupinon lyhentämiseen.
Eli onnea ja tehkää jotain josta jää hyvät muistot.

[QUOTE="höh";29028104]Ei kai kukaan noin innoissaan olisi 1200e bonuksesta :D 12 000e voisi jo ilahduttaakin mukavasti![/QUOTE]

Minä olisin.... :whistle:

Niin ja Ap:lle perheineen onnea! Kiva kun saa lukea täältä mukaviakin uutisia ja ei heti palstalaiset kettuilemassa.. ainakaan pahasti ;)

Viimeksi muokattu:
Minä olisin.... :whistle:

Niin ja Ap:lle perheineen onnea! Kiva kun saa lukea täältä mukaviakin uutisia ja ei heti palstalaiset kettuilemassa.. ainakaan pahasti ;)

Odotin kyllä paljon pahempaa kuittailua, onko palsta pehmennyt? :D

Kiitos onnitteluista, tuntuu kyllä hyvältä. Miehestä olen tosi ylpeä. Hän sai bonarit täysin omiin suorituksiin perustuen, joten rahansa on ansainnut ja toivon, että niistä nyt nauttiikin!

[QUOTE="vieras";29031061]JA niin kateellinen. Mies ei oo tässä kohta kymmenen vuoden yrittämisen aikana saanu osinkojakaan tuon vertaa vaikka kaikki laskis yhteen. Ens keväälle on luvattu useampi tonni mutta sekin katoaa kyllä tuon laskupinon lyhentämiseen.
Eli onnea ja tehkää jotain josta jää hyvät muistot.[/QUOTE]

Mulla tosiaan menis omat bonarit (joita ei siis ole tulossa) omien laskujen lyhentämiseen, mutta mies on kiltti ja luvannut viedä meidät jollekin matkalle. Toivottavasti jää hyvät muistot.