R
Rollolainen
Vieras
Taas tällainen vastaus =(
Koulusihteerin paikkaa hain ja hakijoita oli ollut 17, joista 13:lla oli tehtävään sopiva koulutus/ työkokemus. Haastatteluun pääsi kolme ja se joka valitiin tehtävään oli myös merkonomi, mutta enemmän työkokemusta omaava.
Miten ihmeessä voin saada työkokemusta jos ei edes töihin oteta =/
Koulusihteerin paikkaa hain ja hakijoita oli ollut 17, joista 13:lla oli tehtävään sopiva koulutus/ työkokemus. Haastatteluun pääsi kolme ja se joka valitiin tehtävään oli myös merkonomi, mutta enemmän työkokemusta omaava.
Miten ihmeessä voin saada työkokemusta jos ei edes töihin oteta =/