hirveä järkytys ja hämmennys seksiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aviomies"

Vieras
Yli kymmenen vuoden jälkeen paljastui että vaimoni ei ollut neitsyt kun tavattiin. Hän antoi ymmärtää että oli ja nyt on paljastunut että yksi yhteinen tuttuni oli korkannut vaimoni.. olen todella vihsinen, pala kurkussa.. kysyin eilen vaimolta suoraan tästä asiasta ja hän ei kerro.. mitä teen.. hirveä olo, tuntuu kuin vaimo ois pettänyt minua.. voi perkl. Ett vittutt.. valehteleva paska taitaa olla koko akka..

No kuulostaa kyllä todella oudolta valehdella tuollaisessa asiassa. Voi olla, että itselläni menis ainakin hetkellisesti luottamus häneen, vaikka neitsyys (miehen tai naisen) ei ole mun mielestä mitenkään tärkeä juttu suhteen alussa. Rehellisyys ja luotettavuus taas on a ja o ja valehtelu kyllä sotii niitä vastaan ja pahasti.

Mitä syitä vaimosi on kertonut valehtelulleen? Mitä hän sanoo kun kysyt häneltä? Sanooko vaan ettei kerro? Kuulostaa oudolta.

Joo, kannattaa heti jättää vaimo jonkun tsiljoona vuotta sitten, jopa ennen teidän seurustelusuhdetta tapahtuneen (tai seurustelun alkutaipaleella) jutun takia.

vanhajuttu,ja toiseks mitäväliäkoko asialla? Sunkanssahan se on naimisissa. Ehkä vaimos ties et on sulle tärkeä asia ni halus keksiä valkosen valheen. sillä ei toi pahaa kummallekkaa tee:D ja ajatteli teien parasta, luottamus on kaiken a ja o, mut jos toi on yli vanha juttu. Eiköhän vuosien mittaa tullu luottamusta ihan yhteisistä asioista.

[QUOTE="vieras";29055868]Sait tietää.. ? Eli siis joku muu kuin vaimosi kertoi tämän sinulle ja uskot tätä henkilöä ennemmin kuin vaimoasi syystä että ?[/QUOTE]

Meillä kanssa yksi miehen tuttu oli väittänyt olleensa kanssani. Minulla ei ole hajuakaan, mistä ja miksi se moisen väitteen esitti. Mies kyllä uskoi minua. En tidä, mitä olisin tehnyt, jos mies olisi uskonut ennemmin tuttuaan kuin minua.

"korkannut" vaimon :D kuulostaa kylläaika ala arvoiselta puhua vaimosta tollasella sävyllä. Mikä on ehkä mun mielestä ainakin isompi virhe :D ja mitä väliä oliko neitsyt tai ei :D

Ei ole väliä eikä ole uskonnollisia juttuja, se vaan rassaa kun meni luottamus totaalisesti ja tuntuu inhottavalta. Siis ei ois ollu väliä onko neitsyt vai ei mutta kun valehteli silloin kauan sitten. Itse vaimo kyseli kanssa mun edellisistä tyttöystävistä ja kerroin. Ehkä vaimo ei kertonut siksi kun se korkkaaja pyöri samoissa porukoissa kun mä. Nyt vaan tuntuu todella vittumaiselta. Perk..

5154.jpg

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja Khisu
Se tässä rassaa että vaimo valehteli, ja nyt on asiasta keskusteltu ja mulla keittää toi epärehellisyys. Tekis mieli mennä ja pettää ihan tuntuu siltä että muu ei auta. Tarjontaa kyllä ois..

[QUOTE="aviomies";29055847]Yli kymmenen vuoden jälkeen paljastui että vaimoni ei ollut neitsyt kun tavattiin. Hän antoi ymmärtää että oli ja nyt on paljastunut että yksi yhteinen tuttuni oli korkannut vaimoni.. olen todella vihsinen, pala kurkussa.. kysyin eilen vaimolta suoraan tästä asiasta ja hän ei kerro.. mitä teen.. hirveä olo, tuntuu kuin vaimo ois pettänyt minua.. voi perkl. Ett vittutt.. valehteleva paska taitaa olla koko akka..[/QUOTE]

Sinua on huijattu. Sait käytetyn, vaikka uusi luvattiin.

Yhteistyössä