Idiootti eksä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Totaali yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Totaali yh

Vieras
Mun idiootti eksäni (lapseni isä) ei eron jälkeen halunnut ollenkaan olla tekemissä tyttäreni kanssa, yhtäkkiä sitten alkoi vaatia tapaamisia ja minä että no sehän sopii (yh äidille mikäpä sen mukavampaa kuin se että lapsi pääsee viettämään aikaa isänsä kanssa ja äiti vähän omaa aikaa) No sitten tulikin sellainen että isästä tehtiin lastensuojeluilmoitus että käyttää huumeita ja minulle sanottiin että mikäli tapaamisista sovitaan täytyy vaatia huumetestit ja negatiivista tulosta vastaan saa sitten antaa pojan hälle. No tästäpä se riemu repesi ja eksäni käski minun painua sinne minne aurinko ei paista ja aikoi unohtaa että hänellä edes koskaan on ollutkaan lapsi. En voi ymmärtää mikä siinä olisi niin vaikeaa ollut olla antamassa ne huumetestit kun ei kerran käytä mitään (näin on väittänyt kiven kovaa koko ajan) Harmittaa kovasti lapseni puolesta. Mutta mikä parasta, kuulin että eksäni on mennyt ja pumpannut jonkun emännän raskaaksi KUUKAUSI eromme jälkeen, no eipä siinä, onnea heille! Kiitos kun sain purkaa ärsytystäni tänne.

No minä näköjään. No mulle on se ja sama uskooko joku vaiko ei, se ei ollut pointti, vaan se että sain kirjoittaa tämän johonkin ja purkaa sillä ärsytystäni.

No kuulostaa sellaistalta tyypiltä jonka en haluaisi antaa olla lapseni kanssa tekemisissä huumeita tai ei :kieh: Itse unohtaisin ko, vaihtoehdon kokonaan... hommaa tukiperhe tjtn sen sijaan.

Joo en minä lasta hälle oo antamassakaan missään nimessä. Mulla onneksi on mahtavat tukijoukot jotka auttavat tarpeen tullen että saan omaa aikaa että ainakaan tällä hetkellä ei oo tarvetta tukiperheelle.

Noooooh, on niitä idiootteja lähiäideissäkin. Rahanahneus ajaa oman lapsensa edun edelle. Kyllä, toisinaan on lapsen etu, että hänellä on isä, jonka kanssa on tekemisissä.

[QUOTE="vieras";29067636]Noooooh, on niitä idiootteja lähiäideissäkin. Rahanahneus ajaa oman lapsensa edun edelle. Kyllä, toisinaan on lapsen etu, että hänellä on isä, jonka kanssa on tekemisissä.[/QUOTE]

Lapsen etu on isä jota tapaa jos isä on tasapainoinen normaali ihminen. Ap:n tapauksessa ei siltä vaikuta..

Minua vaan kovasti mietityttää mitä kerron lapselleni sitten kun hän isompana alkaa ymmärtää ettei isä ole ollut kuvioissa ja kun hän kysyy miksi hän ei isää ole nähnyt. Miten lapselle voi tämmösen asian selittää?

Ei sitä kannata hirveesti etukäteen miettiä. Jos lapsi alkaa kysellä niin kertoo sitten sen tilanteen ja lapsen ikätason mukaan asiasta. Ja tossa tapauksessa vaikka, että sillä isällä oli sellaisia ongelmia itsensä kanssa ettei se jaksanut olla lapsen elämässä tjtn.

Niin pieni vielä, ei tule myöhemmin pahoja traumoja, jos ei isää niin enää näe
Samaa mieltä, kun on vielä noin pieni niin unohdat koko paskapään! Hirveen vastuuttomalta kuulostaa kun on jo pumpannut teidän eron jälkeen toisen raskaaksi :O
EHKÄ.. joskus vielä koittaa päivä jolloin tämä kyseinen herra tajuaa ryhdistäytyä ja ehkä esittäytyä mikäli se on suvaitsevaa. Lapsi, varsinkaan tyttö, ei tarvitse tollasta miesmallia elämäänsä. Toivon sulle voimaa ja vaikutat rehdiltä ja vahvalta äidiltä mikä on hyvä juttu!

[QUOTE="vieras";29067648]Lapsen etu on isä jota tapaa jos isä on tasapainoinen normaali ihminen. Ap:n tapauksessa ei siltä vaikuta..[/QUOTE]

Se on ap:n kertomus, kuka tietää, mikä on totuus.

[QUOTE="vieras";29067881]Se on ap:n kertomus, kuka tietää, mikä on totuus.[/QUOTE]

Taidat olla sen eksän uus emäntä joka oottaa sille lasta eikös kun olet noin puolustuskannalla "isää" kohtaan.

[QUOTE="vieras";29067881]Se on ap:n kertomus, kuka tietää, mikä on totuus.[/QUOTE]

No totuus tästä kyseisestä isästä on aika kaunisteltu tässä mun kertomuksesta. Ja tämä ihan vain siksi että tiedän että tätä palstaa seuraa myös ihmiset jotka tietävät hänet ja en halua lisää paskaa itselleni siitä että kirjoitan asiasta tänne.

[QUOTE="Marja";29067928]Taidat olla sen eksän uus emäntä joka oottaa sille lasta eikös kun olet noin puolustuskannalla "isää" kohtaan.[/QUOTE]

Enpä ihmettelis vaikka oliskin :D Fb:n perusteella fanittaa nimittäin kaksplussaa :D

Yhteistyössä