T
Totaali yh
Vieras
Mun idiootti eksäni (lapseni isä) ei eron jälkeen halunnut ollenkaan olla tekemissä tyttäreni kanssa, yhtäkkiä sitten alkoi vaatia tapaamisia ja minä että no sehän sopii (yh äidille mikäpä sen mukavampaa kuin se että lapsi pääsee viettämään aikaa isänsä kanssa ja äiti vähän omaa aikaa) No sitten tulikin sellainen että isästä tehtiin lastensuojeluilmoitus että käyttää huumeita ja minulle sanottiin että mikäli tapaamisista sovitaan täytyy vaatia huumetestit ja negatiivista tulosta vastaan saa sitten antaa pojan hälle. No tästäpä se riemu repesi ja eksäni käski minun painua sinne minne aurinko ei paista ja aikoi unohtaa että hänellä edes koskaan on ollutkaan lapsi. En voi ymmärtää mikä siinä olisi niin vaikeaa ollut olla antamassa ne huumetestit kun ei kerran käytä mitään (näin on väittänyt kiven kovaa koko ajan) Harmittaa kovasti lapseni puolesta. Mutta mikä parasta, kuulin että eksäni on mennyt ja pumpannut jonkun emännän raskaaksi KUUKAUSI eromme jälkeen, no eipä siinä, onnea heille! Kiitos kun sain purkaa ärsytystäni tänne.