No nyt alkoi tekemään mieli jotain herkkua. Todella, todella paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Viides päivä herkkulakossa ja tekis mieli kaikkea hyvää. En ole myöskään juonut muuta kuin vettä, mutta limsaa tai mehua ei kyllä edes tee mieli.

Mutta irtokarkit, suklaakakku ja jäätelö kyllä maistuisi. Mutta pitää ajatella omaa terveyttä, yritän päästä siis irti vuosia kestäneestä sokeririippuvuudesta.

Ap, kokeile maustamatonta jogurttia ja siihen vaikkapa pähkinöitä ja ripaus kuivahedelmiä tai mysliä. Olen ollut aiemin tänä vuonna 6 kk herkkulakossa ja nyt uusi putki menossa. Hyvin sujuu. Pari ekaa viikkoa himottaa makea, mutta sitten kun siitä alusta pääsee yli, ei makea himota enää juurikaan.

Mä oon hillinnyt makeansyöntiä light-limsalla. Tiedän, että sekäänei todellakaan oo terveellistä, enkä sitä koko ajan juo. Mitta pahinta tuskaa se helpottaa, ja omalla kohdalla parempi lasilinen vaikka zeroa kuin se mättöpussillinen karkkia. Kärsin ajoittain ihan oikeasta ahmimishäiriöstä, ja silloin kun olen "kuivilla", light-limppari auttaa. Tietenkään en suosittele niitäkään liikaa tai jatkuvasti juomaan.

Tsempit!

Yhteistyössä