Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pysyykö mureke hyvin kasassa jos sen laittaa vaan pellille? Mulla ei oo ikinä tullu ees mieleen tehä muuten kuin vuoassa =)
Pysyykö mureke hyvin kasassa jos sen laittaa vaan pellille? Mulla ei oo ikinä tullu ees mieleen tehä muuten kuin vuoassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29118247:mä taas en ole vuokaan tehny koskaan.
Eikö siitä karkaa kaikki liemet?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29118261:ei oo karannu.
Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
En ymmärrä Scarletten tai rättiväsyneen perunaruokia kaaliruokakisassa.
Missä sanotaan, että kaalin olisi pitänyt olla pääosassa?Mikä kaaliruoka se sellainen on, jossa on perunamuusi tai peruna pääosassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29118329:Ne on lisukkeita, urpo![]()
Tossa on perunamuussi pääosassa ja kaali lisuke. kaaliruokaan ei kuulu mitkään perunat, ei lisukkeenakaan. Ton nimen pitäs olla perunamuussi lisukkeilla.
Joo on halloumia, en liottanu siitä paljoo suolaa pois ku kastike oli kuitenkin aika mieto, mutta inkiväärin vuoksi raikas. Tuosta linkistä löytyy kaikkien ruokien reseptit =)
Kaali oli raaka-aine josta jokaanen sai tehdä sellaasen ruuan ku halus. Mun ruoka oli KAALI-jauhelihamureke, muusi ja lämpimät kasvikset lisäkkeenä.
Onko sulla ravintolaski lautasella pelkkä pääraaka-aine?
Sun annoksessa muusi oli pääruoka, sitä on lautasella eniten ja tuo kaalihärdelli on selvä lisuke. Kaaliruoka ja muusi ei kyl mitenkään kuulu samalle lautasella.
Totta kai nälkäsenä tuo sun annos näyttää siltä että sitä ois kiva mättää kun sisältää muussia. Sait muussista nuo pisteet kaaliruokakisassa.
Sun annoksessa muusi oli pääruoka, sitä on lautasella eniten ja tuo kaalihärdelli on selvä lisuke. Kaaliruoka ja muusi ei kyl mitenkään kuulu samalle lautasella.
Totta kai nälkäsenä tuo sun annos näyttää siltä että sitä ois kiva mättää kun sisältää muussia. Sait muussista nuo pisteet kaaliruokakisassa.
Sulle on selvästi annettu muusia lusikalla niin et voi sitä kauhalla vaatia.