Eräs mies oli aikoinaan ihastunut minuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leidi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leidi81

Vieras
On tää aika uskomatonta. Jutttelin tässä facebookissa yhden ex-duunikaverin kanssa. Olimme samalla työpaikalla vuosia 2000-luvun alussa. Molemmat olimme sinkkuja. Olin melkoisen ihastunut tähän tyyppiin, mutta jotenkin tapani olivat sellaiset perinaiselliset. Yleensä huomiota tuli monelta suunnalta paljonkin, joten luotin siihen, että taktiikkani toimii tämänkin miehen suhteen. No eipä siitä mitään tullut...

Nyt olemme molemmat perheellisiä ja juttelin miehen kanssa Facessa. Hän paljasti, että oli todella ihastunut minuun!!! Ei Kiesus, sitten tuli paljastettua omat fiilikset. Mies oli ihan ihmeissään ja sanoi, että ajatteli, ettei kummiskaan olis mitään mahiksia muhun...

No joo. Ei mua kaduta mitenkään. Mennyt mikä mennyt ja mulla on nyt hyvä mies ja hänellä hyvä vaimo... mutta siis uskomatonta, että ihmiset voivat olla toisiinsa ihastuneita ja kumpikin luulee ettei toinen ole...

[QUOTE="huoh";29123470]Ja kaikki vain sen takia että naiset vielä tällä vuosituhannellakin odottavat perse homeessa että mies tekee aina aloitteen.[/QUOTE]

No juttu on vähän niin, että jos on kaunis nainen ja kysyntä on kovaa, joten miksi vaivautua? Jotenkin sitä olettaa, että riittää kun on vähän tyrkyllä, laittaa pientä flirttiä peliin jne.

[QUOTE="ap";29123482]No juttu on vähän niin, että jos on kaunis nainen ja kysyntä on kovaa, joten miksi vaivautua? Jotenkin sitä olettaa, että riittää kun on vähän tyrkyllä, laittaa pientä flirttiä peliin jne.[/QUOTE]Lihava ja keskiverto nainenkin saa huomiota jos on tyrkyllä ja laittaa pientä flirttiä peliin. Pointti on siinä että luulisi että jos itse on oikeasti ihastunut johonkin niin laittaisi perkele edes vähän eforttia siihen omaankin yrittämiseen eikä pelkästään keskittyisi olemaan tyrkky bimbo.

Lihava ja keskiverto nainenkin saa huomiota jos on tyrkyllä ja laittaa pientä flirttiä peliin. Pointti on siinä että luulisi että jos itse on oikeasti ihastunut johonkin niin laittaisi perkele edes vähän eforttia siihen omaankin yrittämiseen eikä pelkästään keskittyisi olemaan tyrkky bimbo.

No se on vaan meidän kulttuurissa niin, että sitä ei aina osaa. Ja ei osannut mieskään. Ja ei se pelkästään siitä ole kiinni. Jotkut miehet kavahtaa jos nainen on aktiivinen. Tietysti aina on iso liuta palstoilla miehiä vinkumassa, että olis hienoa kun nainen olis aktiivinen. Mutta taitaa nää olla just niitä miehiä, jotka vaan haaveilee että joku kaunokainen tulis ja iskis ne...

Ei nää asiat oo yksinkertaisia.

sama homma, meni "elämäni rakkaus" sivu suun...

Mutta kyllä en sitäkään käsitä, että muka naisilla ei ole mitään saama-ongelmaa.

10 vuotta sitten kn olin sinkku, 30-v ja normaalipainoinen, en ole kaunis, mutta en rumakaan. Olisi kelvannut about mikä seura hyvänsä, mutta en halunnut tyrkyttää itseä. Kävin baareissa yksin, koska ei ollut sellaista kaveria ja toisekseen meinasin ,että sittenhän mun kanssa olis helppo alkaa juttusille... Oikein keskityin siihen, etten ole sitruunana nurkassa.

Nope - kukaan ei lähestynty mua, kukaan ei puhunut mulle. Tarkastin, olin ihan järkevissä paikoissa, en homobaarissa, en räkälässä. Ruotsinkielisten paikkoihin en mennyt kun osaan vain vähän ruotsia. Englantia puhun sujuvasti.

jepejp- no, bongasin sitten nörtti-insinöörin itselleni NETISTÄ. Ei ole unelmieni mies, mutta ihan hyvä - ei tällä naamalla muutakaan saanut.

Mää en arvosta nössöjä miehiä. Eli jos mies ei tee minkäänlaista aloitetta, ei edes flirttaile, niin ei ole naisen asia mennä tyrkyttämään itseään hänelle.
Muutenkaan en pidä avuttomista miehistä.

Yhteistyössä