A
Aries 78
Vieras
Mahdollisimman pian, mitäs kaikkee sitä kokkailtais![]()
Toisaalta miten olisi jos jätettäisiin se kokkaaminen ammattilaisille ja lähdettäisiin ulos syömään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mahdollisimman pian, mitäs kaikkee sitä kokkailtais![]()
Toisaalta miten olisi jos jätettäisiin se kokkaaminen ammattilaisille ja lähdettäisiin ulos syömään!
Hyvä idea, kärventyis ruuat uuniin kuiteskin![]()
Elikkä ulos johonkin kivaan paikkaan ehkä turvallisempaa![]()
Eikö se Sangria olekkaan varattu ku Arieksen kanssa tuollai lörpöttää?![]()
Saa kait sitä lörpötellä ku lörpötyttää![]()
molemmat lapset nukkuvat, mies töissä & mie kärvistelen täällä sadesään aiheuttamaa suklaanhimoa vastaan |O juuri kävin yhdessä nettikaupassa kuolaamassa ihania fiftarimekkoja, mutta juuri nyt ei ole varaa pistää kuuttakymppiä mekkoon.. :'(
Saa toki, mutta vaikuttaa tosi typerältä...Erityylinen lörpöttely olis soveliaampaa
![]()
Saat olla tuota mieltä ihan rauhassa![]()
Eikö se Sangria olekkaan varattu ku Arieksen kanssa tuollai lörpöttää?![]()
Sehän voi olla jos keskenään kokkailee niin jälkiruoka maistuisi ensin ja itse ruoka palaisi pohjaan... Eli ulos syömään!
Mulla on suklaata![]()
Sitte kävellä ulkona kirpeässä syysilmassa, jahka tuo vaan tuosta kirkastuisipääsis lenkkeilee
Niin saan ja sä saat ihan rauhassa jatkaa tuota peliä.....
Tuollainen vaan antaa mulle ihmisestä jotenki inhottavan kuvan, en mahda mitään.
![]()
Jaa mitä heittäis?![]()
En nyt ole mitään vironjuomia satamasta heittämässä, täällä vain tulee vettä taivaalta :/
pienet peikkorinsessani :heart: niin isoja tyttöjä jo!
12775328.jpg - Image - Aijaa.com
huvittava kuva, kun toinen meinaa nukahtaa istualtaan & toisella on aika persoonallinen käsite hymyilemisestä![]()
no perskele, pistetään nyt oma kuvanikin sitten! kroppakuvaa ei ole, enkä jaksa nyt ruveta leikkimään kameran kanssa mutta naamasta näkee että tuloksia syntyy pikkuhiljaa
viime keväänä:
12775414.jpg - Image - Aijaa.com
ja nyt:
12775420.jpg - Image - Aijaa.com