Tuntuu että olen niin heikko ja liian herkkä ihminen. Usein tuntuu ihan toivottomalta ja pelkään etten tule pärjäämään nyky yhteiskunnassa. Olen jo työtön ja varmaan jossain määrin jo syrjäytymässä. Ei kivaa. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
viimeaikoina minusta tuntuu siltä kun päässä olisi tapahtunut jotain.. en muista, en osaa keskittyä, en opi uutta...
On luonnollista olla "sekava" kun on stressaantunut ja sähän olet selkeästi ihan kamalan stressaantunut. Mutta kuka ne mahdottomat vaatimukset sinulle asettaa, sinä itse vai joku muu?
Kai minä itse osan vaatimuksista kehitän. Sukulaiset tuttavatkin kummastelee miksei minulla ole vieläkään töitä. Joka kerta kun työhakemuksen johonkin laittaa eikä pääse edes haastatteluun tulee kyllä sellainen olo että ei mulla taida ollakaaan mitään tarjottavaa.
Menin yhdelle kurssille ja olen käynyt siellä vain kerran. Kaksi kertaa olen jättänyt väliin. Koska koin sinne ajamisen 80km(meno-paluu) niin ahdistavaksi ja stressaavaksi. Ensi viikolla pitäisi taas saa nähdä kykenenkö.