Mitä ajatuksia sinulla nousisi miehestä/naisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sadetta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sadetta"

Vieras
Eli kuvitellaan tällainen tilanne:
Tapaat uuden ihanan vakavasti otettavan kumppaniehdokkaan, mutta taustalta paljastuu, että kyseinen ehdokas on edellisessä parisuhteessaan laittanut alulle lapsen, mutta myöhemmin perääntynyt suhteesta riitelyn ja väärinymmärrysten vuoksi. Tämä kumppaniehdokas ei halua pitää lapseensa minkäänlaista yhteyttä, koska ex sanojensa mukaan ahdistaa, vaikka ex on yrittänyt saada eron jälkeen sopua aikaan yhteisen vanhemmuuden mahdollistamiseksi ja siten lapsella olisi molemmat vanhemmat elämässään mukana. Silti hän on päättänyt jättää exän ja lapsensa menneisyyteen, vaikka perääntyjän isovanhemmat ovat edelleen exän ja lapsen elämässä mukana.

Ja kysymys kuuluu: Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä/naisesta ja arveluttaisiko sinua mitenkään parisuhde ja tulevaisuus kyseisen ihmisen kanssa? Mitä se vaatisi vai antaisitko asian olla sen kummempia pohtimatta?

omalla miehellä sama homma.tosin lapsi on jo päälle 20 v.mies jättänyt lapsen ja lapsen äidin ja kadonnut täysin heidän elämästä monista syistä johtuen.

Mieheltä tuollainen on normaalia kun miehet on pahoja luonnostaan. :( Naiselta tuo on luonnotonta! Mutta kaikki miehet hylkäisi lapsensa jos ei laki vaatisi maksamaan elareita ja yleinen ilmapiiri vaatii miehiä olemaan isänä, itse ne ei haluisi. Pakosta kaikki isät on vaan lastensa elämässä. Lähtisi lätkimään heti jos voisi! :(

Vittu täällä on todella itsekästä kakaramaista porukkaa.Ihmisillä voi olla useita syitä miksi haluavat jättää menneisyyden taakse.ei kaikki asiat ole niin yksinkertaisia.
Alottajalle tsemppiä ja tee juuri niinkuin sinusta tuntuu parhaalta !
Omassa miehessäni ei ainakaan ole vikaa, vaikka meillä täysin sama tilanne.

Vittu täällä on todella itsekästä kakaramaista porukkaa.Ihmisillä voi olla useita syitä miksi haluavat jättää menneisyyden taakse.ei kaikki asiat ole niin yksinkertaisia.

Itsekäs ja kakaramainen on se "mies" siinä.

Ja totta joo nimimerkki "diu", viemärirottakin on arvokkaampi kuin jälkeläisensä hylkäävä ihminen.

Itsekäs on nimenomaan se mies, ja sun miehesi myös joka on viattoman lapsiparan hylännyt.

[QUOTE="vieras";29181293]Lakkaisi kertaheitolla olemasta vakavasti otettava kumppaniehdokas.[/QUOTE]

Juuri näin!

Enkä haluaisi olla muutenkaan tekemisissä. Kertoo ihan riittävästi hänen arvomaailmastaan.

Tuo kertoo kaiken olennaisen ihmisestä. En alkaisi minkäänlaisn suhteeseen. Tiedän vastaavan naispuolisen tapauksen. On kohdellut uudenkin suhteen lapsia todella huonosti ja epäoikeudenmukaisesti.

Mitä jos se "viaton lapsiparka" onkin naisen kieroiluilla saatettu alulle ja sitä on törkeästi käytetty hyväksi yrityksellä saada mies pidettyä ? Niin juuri sellaisia te epätoivoiset ja katkerat naiset olette.ja olen itsekin nainen.

Itse olisin aika varovainen, enkä varmaan alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa.
Mutta, mun exä on toiminut vähän noin, tosin pitää yhteyttä mun kautta lapseen pari krt vuodessa, ei vaan oikein ole kiinnostusta isyyteen ollut. Ihan hyvä mies se silti on, ja nykyään sillä on uusperhe, ihan toimiva homma käsittääkseni.
Eli seuraavan suhteen lapsille on ihan läsnäoleva ja mukava, vaikkei mun lapselle isäksi halunnut/ pystynytkään. Olisin katkerampi muuten, mutta erottiin jo raskausaikana ja mun nykyinen mies on lapselle isä, ihan virallisestikin, joten ei ole sytä katkeruuteen, olen iloinen että ex on saanut perheen myöhemmin, hän tässä eniten on menetänyt.

Kiitos vastauksistanne. :)
Omakin epäilys on, että joku tuossa kuviossa ja miehen käytöksessä hämärtää. Kaikki entisen suhteen vaikeudet kaatuu exän syyksi (voiko pelkästään toista syyttää?). Yhdessä ovat lasta halunneet. Mies kuitenkin myönsi, ettei raskausaikana jaksanut juurikaan olla exänsä tukena eikä ymmärtänyt puolisossaan elämänmuutoksen tuomaa mielenmyllerrystä, meni menojaan ja siitä puoliso ahdistui ja tuli ongelmia. Mies on myös luonteeltaan hieman piikittelevä ja etsii herkästi epäkohtia ja heikkouksia toisista ihmisistä.
Fiilis kallistuu koko ajan enemmän sille puolelle, että taidan jättää väliin.

[QUOTE="Sadetta";29182480]Kiitos vastauksistanne. :)
Omakin epäilys on, että joku tuossa kuviossa ja miehen käytöksessä hämärtää. Kaikki entisen suhteen vaikeudet kaatuu exän syyksi (voiko pelkästään toista syyttää?). Yhdessä ovat lasta halunneet. Mies kuitenkin myönsi, ettei raskausaikana jaksanut juurikaan olla exänsä tukena eikä ymmärtänyt puolisossaan elämänmuutoksen tuomaa mielenmyllerrystä, meni menojaan ja siitä puoliso ahdistui ja tuli ongelmia. Mies on myös luonteeltaan hieman piikittelevä ja etsii herkästi epäkohtia ja heikkouksia toisista ihmisistä.
Fiilis kallistuu koko ajan enemmän sille puolelle, että taidan jättää väliin.[/QUOTE]

Helpommalla taidat päästä jos et edes ala. Jos faktat on noin painavat niin hyväksyessäsi tuollaisen käytöksen, mikään ei tule sinulle sitten yllätyksenä miehen käytöksen toistuessa ja syy on sinussa jos valitat.

Yhteistyössä