inhoan itseäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällöttävä otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon jotenkin ihan totaalisen jumissa. En saa itseni enää tekemään mitään. Toki siis käyn normaalisti kaupassa pakkohan sielä on käydä että lapset saa ruokaa. Mutta taaskaan en oo kuukauteen tehnyt mitään työnhaun eteen. Ilmoittauduin yhdelle kansanopiston kurssille, jänistin enkä mennyt pelotti se pitkä pimeä ajomatka.

Vielä inhottavaksi tekee se että mulla alkaa svt rytmihäiriö jos liikaa jännitän stressaan.

Mä oon jotenkin ihan totaalisen jumissa. En saa itseni enää tekemään mitään. Toki siis käyn normaalisti kaupassa pakkohan sielä on käydä että lapset saa ruokaa. Mutta taaskaan en oo kuukauteen tehnyt mitään työnhaun eteen. Ilmoittauduin yhdelle kansanopiston kurssille, jänistin enkä mennyt pelotti se pitkä pimeä ajomatka.

Vielä inhottavaksi tekee se että mulla alkaa svt rytmihäiriö jos liikaa jännitän stressaan.

Meni vähän "pitkäks" tää tauko :D No kirjotetaan ny..Se on jännä miten "kapeakatseisesti" sitä ajattelee asioita..eilen illalla katoin yhen dokumentin jossa todella kiusattu 15-vuotias kaunis tyttö oli niin onneton, että teki itsemurhan lopulta..pisti ajattelemaan asioita..miten jotkut voi olla niin itsekkäitä, että kiusaa..

Oli ulkolainen dokumentti, mutta oli kyllä jotenkin todella "sairaita" ne kiusaajat :(

Niin uskon, että sinulla on "vaikeeta", mutta toivon, että yrität löytää elämässä sen tarkotuksen..vaikka ne ihanat lapset :) Kyllä sä tästä nouset viel..usko pois!!

Et varmasti ole yksin, et edes vähemmistöä maassamme. Jo yksin pk-seudulla uskon olevan sadoissa tuhansissa ne, joilla on henkistä pahoinvointia. Ehkä naiset voivat vielä huonommin kuin miehet noin yleensä. Eksyneisyys on kasvanut muutosten myötä noin 30 vuodessa arviolta satoja prosentteja. Materia ei tuo hyvinvointia, edes vapaus ei itsessään sitä tuo. Hyvinvointi on toisissa ihmisissä ja omassa päässä.

[QUOTE="mies";29193227]Et varmasti ole yksin, et edes vähemmistöä maassamme. Jo yksin pk-seudulla uskon olevan sadoissa tuhansissa ne, joilla on henkistä pahoinvointia. Ehkä naiset voivat vielä huonommin kuin miehet noin yleensä. Eksyneisyys on kasvanut muutosten myötä noin 30 vuodessa arviolta satoja prosentteja. Materia ei tuo hyvinvointia, edes vapaus ei itsessään sitä tuo. Hyvinvointi on toisissa ihmisissä ja omassa päässä.[/QUOTE]

Hyvin kirjotettu! Kyllä nykyään ihanoidaan kaikkea "materiaa" hirveesti..pitää olla hieno omakotitalo, autot ym. ym. muuta merkkitavaraa ja silti, kun saa "kaiken" niin ei välttämättä ole edes onnellinen :0 Tää yhteiskunta ajaa meidät tähän, mutta oikeesti se toisesta välittäminen on tärkeetä..

Ilmankos itsekkään en ole tyytyväinen itseeni vaikka kuinka "laittasin" viimesen päälle kaiken :(