Joo, en menisi sanomaan jollekin aviokriisin keskellä olevalle että "ajattele Afrikan kärsiviä lapsia". Ymmärrän että joillakin hyväätarkoittavilla kommenteilla voi loukata.
Mutta yhtä kaveriani on lähes mahdoton lohduttaa.
Hän on sosiaalialalla, tehnyt itse terapiatyötä joten on ammattilainen.
Hänellä on vakava sairaus meneillään. Kun lohdutin häntä jutellen vakavasti ja rauhoittavia, hän tokaisi "mä itse asiassa haluaisin nyt kuulla iloisia ja myönteisiä juttuja." Ok. En ole ajatustenlukija. No, sitten jossain välissä otin positiivisemman lähestymistavan ja loin uskoa paranemiseen (joka on hyvin todennäköinen asia), ei vastausta.
Nyt pisti taas viestiä...ja mä en uskalla enää lohduttaa häntä.
Ei ollut ensimmäinen kerta...miten voi olla, että "taviskavereille" mun lohdutus kelpaa, mutta joku terapiatyön ammattilainen tekee siitä lohduttamisesta suorastaan tiedettä.
Mutta yhtä kaveriani on lähes mahdoton lohduttaa.
Hän on sosiaalialalla, tehnyt itse terapiatyötä joten on ammattilainen.
Hänellä on vakava sairaus meneillään. Kun lohdutin häntä jutellen vakavasti ja rauhoittavia, hän tokaisi "mä itse asiassa haluaisin nyt kuulla iloisia ja myönteisiä juttuja." Ok. En ole ajatustenlukija. No, sitten jossain välissä otin positiivisemman lähestymistavan ja loin uskoa paranemiseen (joka on hyvin todennäköinen asia), ei vastausta.
Nyt pisti taas viestiä...ja mä en uskalla enää lohduttaa häntä.
Ei ollut ensimmäinen kerta...miten voi olla, että "taviskavereille" mun lohdutus kelpaa, mutta joku terapiatyön ammattilainen tekee siitä lohduttamisesta suorastaan tiedettä.
Viimeksi muokattu: