HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*Huomenta*
Iiiii-ha-naaaa kuulla, että on vasta tiistai
m0782.gif

Luulin että ollaan jo seksiviikossa ja *helpot.huok* - meinasin jo vähän hermostua ittelleni kun hommat ne vaan jumittaa...

*kirjautua piti tosiaan siitä kakkoslootasta (unohditko salasanasi-loota pelitti mulla) joka tulee näkyviin epäonnistuneen yrityksen jälkeen, niinku Wieruus neuvoikin toisessa ketjussa.*

Huomenta. Kauniin punertava taivas ulkona. Köllöttelen vielä tämän verran sängyssä ja sitten ylös tiskaamaan ja aamupalalle. Koulun jälkeen aijon repäistä miehen sänkyyn. Syyspäivät kaipaavat lämpöä ja läheisyyttä ;)

Johtuisko kirjautumisongelmat tietystä selainversiosta? Itsellä ei ole ollut kirjautumisen suhteen ongelmia.

Vaikea uskoa ihan totakaan omien yöllisten seikkailujeni perusteella :D

Eli ei päässyt firefoxilla eikä chromella yöllä.
Joskin olen sattumalta juuri päivittänyt firefoxin versioon 25, mutta, mutta ?
ei sillä nyt ole taas tekemistä noiden kanssa...*raapii vieläkin hilsettä*

(en siis päässyt vanhalla firefoxilla, uudella ff:lla, enkä chromella :) )

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29205537:
*Huomenta*
Iiiii-ha-naaaa kuulla, että on vasta tiistai
m0782.gif

Luulin että ollaan jo seksiviikossa ja *helpot.huok* - meinasin jo vähän hermostua ittelleni kun hommat ne vaan jumittaa...

*kirjautua piti tosiaan siitä kakkoslootasta (unohditko salasanasi-loota pelitti mulla) joka tulee näkyviin epäonnistuneen yrityksen jälkeen, niinku Wieruus neuvoikin toisessa ketjussa.*

Yep, kakkoslootasta. Palsta takkuaa mulla firefoxilla, vieläkin.
Siinä ketjussa missä valitettiin kirjautumisongelmista, oli joku, joka pääsi ihan normisti sisään jollaki selaimella. En muista selainta, ei ollut tuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29205594:
:laugh: sun kanssas Lispetti, katoin tuota alapuolella oleva uudet viestit aluetta ennenkuin painoin lähetä...niin näin vaan ton hooray...jahas, joku harmaa törkyprovo taas siellä ehtinyt jo väliin postaamaan luulin siis :D

Ne on sellasii ne harmaat.:D

Tuli eilen oikein likanen olo kun joutui harmaana kirjottelemaan.:xmas::D

Ne on sellasii ne harmaat.:D

Tuli eilen oikein likanen olo kun joutui harmaana kirjottelemaan.:xmas::D

No nii, tais olla eka kerta, kun jouduit hrmna kirjoitteleen, niin sekin vielä, pahentaa asiaa :hug:.

On täällä tuskaisaa huutoa näkynyt pari ketjua ettei pääse kirjautumaan - suru on kova :( :( .
Oliko eilen jo tätä onkelmaa sitten jaossa :O :mad: ** SKAN DAA LI **

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä