Taas saa olla lasten kanssa...No joo, ei mulla oikeesti ole valittamista.Hyvä vaan että töitä riittää.Mikäs täällä on kuopuksen ja nuorison kanssa ollessa=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29256324:Riippuu ihan siitä, onks sun kuomat kunnossa ja kaapissa terveyssiteitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29256359:Huomasin, että sulla on ollut tänään tavallistakin huonompi päivä. Toivottavasti huomenna jo vähän parempi.
Ei mekään oikein tykätä siitä, että sä oot marttyyri kun sun lapses on kipee. Säälittää, kun sen äiti on tommonen valittaja. Ei varmaan tunnu lapsesta hirveen kivalta kun ei saisi edes olla sairaana.
Niin sä kerrot et sulla menee viikko pilalle kun lapsi on sairaana. Tiiätkö mitä muut äidit ajattelee, kun lapsi on sairas? Ne ajattelee, että kiva, nyt saan hoitaa lasta, voidaan viettää aikaa yhdessä ja voin keksiä jotain joka ilahduttaa lasta kun hän on sairas.Saa se olla sairaana sulle meni taas kaikki asiat niissä ketjuissa ohi.
Niin sä kerrot et sulla menee viikko pilalle kun lapsi on sairaana. Tiiätkö mitä muut äidit ajattelee, kun lapsi on sairas? Ne ajattelee, että kiva, nyt saan hoitaa lasta, voidaan viettää aikaa yhdessä ja voin keksiä jotain joka ilahduttaa lasta kun hän on sairas.
Se on muuten turha surra kun kukaan ei jaksa olla ystävällinen jos itse toivoo toiselle sairauskohtauksia ja kuolemaa ja toivottaa vielä päälle että kumpa lapsesikin kuolisivat. Mä oon yrittänyt olla ihan asiallinen tälle henkilölle, mutta ei kiinnosta enää sanoa yhtään mitään ystävällistä. Raja silläkin pitäs olla, mitä provohahmoillaan voi kirjotella.
Se on muuten turha surra kun kukaan ei jaksa olla ystävällinen jos itse toivoo toiselle sairauskohtauksia ja kuolemaa ja toivottaa vielä päälle että kumpa lapsesikin kuolisivat. Mä oon yrittänyt olla ihan asiallinen tälle henkilölle, mutta ei kiinnosta enää sanoa yhtään mitään ystävällistä. Raja silläkin pitäs olla, mitä provohahmoillaan voi kirjotella.
Mulla on jotenkin sellanen surkee olo et tää on ihan todellinen ihminen![]()
Jooh, ehkä on ehkä ei. Mä oon tähän asti tuntenut jonkunlaista myötätuntoa, mutta tais loppua nyt kaikki myötätunto täältä suunnalta.