Pitäiskö mun alkaa kans valittaa kun mies tuli töistä ja lähti takas töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Munkin pitäis varmaan valittaa kun mies tuli töistä ja lähti viiden minuutin kotonaolon jälkeen treeneihin. Koko päivän oon ollut kotona sairastavien lasten kanssa.

:attn: Onnelliset olkaa siellä vaiti! Mun mies on vielä töissä. Sitten se käy kaupassa ostamassa ITSELLEEN eväitä. Sitten se käy samaan syssyyn tuolla yhdellä kylänmiehellä hakemassa ITSELLEEN tarvekaluja. Sen jälkeen tulee kotiin, vaihtaa lämmintä päälle ja lähtee auttamaan OMAA kaveriaan, kun sen auto on rattia myöten ojassa, siellä menee varmaan siihen, että olen muksujen kanssa nukkumassa.

Ei tuo kaupasta MULLE mitään, ei varmaan siellä kahvitellessaan ja autoa nostaessaan edes ajattele, et kuinka se vaimo ja lapset pärjää.

Tytöilläkin olis kylpypäivä, joudunko MÄ koskemaan noihin likaisiin lapsiin? Joku on syöttäny ton vauvankin soseella ihan tahmeaksi :x

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29256359:
Huomasin, että sulla on ollut tänään tavallistakin huonompi päivä. Toivottavasti huomenna jo vähän parempi.

Ei se niin kovin huono ole ollut mutta toivon todella teille kaikkea pahaa en pidä siitä että vittuilette aina ja uskon että saatte ansionne mukaan. Toivottavasti kun saat seuraavan sairauskohtauksesi niin kuolet.

Meillä meni jo aamulla kuudeksi ja ilmotti tulevansa joskus kahdeksan tai yhdeksän aikaan, on 100 km:n päässä hitsaamassa jotain kaiteita eikä viiti jättää sitä kesken

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29256373]Ei se niin kovin huono ole ollut mutta toivon todella teille kaikkea pahaa en pidä siitä että vittuilette aina ja uskon että saatte ansionne mukaan. Toivottavasti kun saat seuraavan sairauskohtauksesi niin kuolet.[/QUOTE]

Ei mekään oikein tykätä siitä, että sä oot marttyyri kun sun lapses on kipee. Säälittää, kun sen äiti on tommonen valittaja. Ei varmaan tunnu lapsesta hirveen kivalta kun ei saisi edes olla sairaana.

Mut siis hei aatelkaa... Mun mies joutuu vapaapäivänään laittamaan lapsille ruokaa ja leikkimään niitten kanssa kun mä olen töissä ja treeneissä! Eikä se älyä edes valittaa et mä saisin avautua tänne :D

Niin sä kerrot et sulla menee viikko pilalle kun lapsi on sairaana. Tiiätkö mitä muut äidit ajattelee, kun lapsi on sairas? Ne ajattelee, että kiva, nyt saan hoitaa lasta, voidaan viettää aikaa yhdessä ja voin keksiä jotain joka ilahduttaa lasta kun hän on sairas.

Mä voin viettää sen kanssa aina aikaa silloin kun se on sairas tai terve ja mä haluan työelämään ja tasa-arvon saa mieskin joskus hoitaa sitä sairaana.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29256417]Mä voin viettää sen kanssa aina aikaa silloin kun se on sairas tai terve ja mä haluan työelämään ja tasa-arvon saa mieskin joskus hoitaa sitä sairaana.[/QUOTE]

Sehän on tarhassa päivät vaikkei sulla oo töitä, näin oon käsittänyt.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29256373]Ei se niin kovin huono ole ollut mutta toivon todella teille kaikkea pahaa en pidä siitä että vittuilette aina ja uskon että saatte ansionne mukaan. Toivottavasti kun saat seuraavan sairauskohtauksesi niin kuolet.[/QUOTE]

Toivo mitä haluat, jos se tekee sun elämästäsi onnellisempaa :hug:

Se on muuten turha surra kun kukaan ei jaksa olla ystävällinen jos itse toivoo toiselle sairauskohtauksia ja kuolemaa ja toivottaa vielä päälle että kumpa lapsesikin kuolisivat. Mä oon yrittänyt olla ihan asiallinen tälle henkilölle, mutta ei kiinnosta enää sanoa yhtään mitään ystävällistä. Raja silläkin pitäs olla, mitä provohahmoillaan voi kirjotella.

Ammattiavlittaja vaikuttaa oikeesti ihan masentuneelta, ootko koskaan käyny juttelemassa jossain? Saisit vähän elämästäs otetta.
Elät jossain sumussa ja yhtäkkiä olevinaan keksit jotain millä pääsisit eteenpäin, mutta se sitten ei olekkaan ihan realistinen tavoite ja se unohtuu, kunnes taas keksit jotain :( ja olet niistä jutuista vielä ihan innoissasi. Koita keksiä joku juttu, mihin ihan oikeesti kykenet, sen ei tartte olla mikään toiselle paikkakunnalle opiskelemaan lähteminen ja lapsen jättäminen. Aloita vaikka jostain harrastuksesta, tai ala käymään jossain. Onko sulla paljon kavereita? Käykö he teillä koskaan? Mitä sä yleensä teet kun olet kotosalla?

Se on muuten turha surra kun kukaan ei jaksa olla ystävällinen jos itse toivoo toiselle sairauskohtauksia ja kuolemaa ja toivottaa vielä päälle että kumpa lapsesikin kuolisivat. Mä oon yrittänyt olla ihan asiallinen tälle henkilölle, mutta ei kiinnosta enää sanoa yhtään mitään ystävällistä. Raja silläkin pitäs olla, mitä provohahmoillaan voi kirjotella.

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sä ajattelet.

Mulla on jotenkin sellanen surkee olo et tää on ihan todellinen ihminen :(

Eihän sua pitänyt liikuttaa mitenkään tuntemattomien ihmisten kommentit.No joo keskustelunaloitus oli siinä mielessä huono, että se oli muistutus tai kopiointi sinun kirjoitustyylistäsi.Anteeksi kun loukkasin!

Mietitäänpä kuka oikeesti kirjoittaa toivovansa toiselle lapsen kuolemaa tai sairauskohtaukseen menehtymistä??Millainen on sellainen ihminen? Onneksi elämämme kulku ei ole kiinni sinun toiveistasi.

Yhteistyössä