Hyvännäkönen mimmi iskee miehen kuin miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskiverto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskiverto

Vieras
Mulla on kaveri, joka on erittäin hyvännäköinen. Ja aina kun se on jonkun miehen halunnut, on se sen saanut. Tunnen myös muutamia todella hyvännäköisiä miehiä ja silti eivät voi olla varmoja, että saavat naisen kuin naisen. Onko se sitten niin, että miehiä on NIIN paljon helpompi iskeä ihan pelkällä ulkonäöllä?

Ja ei mitenkään sillä, että tää mun kaveri olis mitenkään tyhmä tai että muuten ois vikaa... mut tuntuu kuitenkin siltä, että nimenomaan ulkoisilla ominaisuuksilla menestynyt miesmarkkinoilla.

Ja ei silti ole semmoista vakikultaa vielä löytänyt. Suhteet kaatunut siihen, että tää nainen ei oo miehistä piitannut...

Niin, en sitten tiedä onko se kirous vai luojan lykky tuolle kaverillesi, joka ei osaa asettua aloilleen kestävään parisuhteeseen. En minä ainakaan kadehdi. Miksi pitäisi saada kaikki, kun riittäisi vain se yksi?

Hyvällä ulkonäöllä on helppo iskeä seksiseuraa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Ei.

Ujot miehet saattavat pelätä liian hyvännäköistä naista. Jollakin miehillä on varaa sanoa ei. Noh, yleensä kyllä olettamuksesi pitää paikkansa ainakin jos seksisuhteesta puhutaan.

Parhaimmallakaan pärstäkertoeimella pääse prinsessan petiin, ( ikäänkuin ne maailman uljaimmat uroot olisivat olleet urakalla iskemässä ) puhepuolen pitää pelata.

Enkä tarkoita mitään imeliä iskurepliikkejä. Päinvastoin, niitä heittelemällä voi komeimmakin kasvot lakata kiinnostamasta.

Parhaimmallakaan pärstäkertoeimella pääse prinsessan petiin, ( ikäänkuin ne maailman uljaimmat uroot olisivat olleet urakalla iskemässä ) puhepuolen pitää pelata.

Enkä tarkoita mitään imeliä iskurepliikkejä. Päinvastoin, niitä heittelemällä voi komeimmakin kasvot lakata kiinnostamasta.

Mä myös enempi arvostan tuota sanoilla kutkuttelua, vaikkakin oltaisi vain yhden illan merkeissä liikenteessä.:)

Tulipa elävästi mieleen yksi mies, joka oli äärimmäisen taitava jutuissaan. Olis tullu Lipsetille kiire pesemään pikkupyykkiä, jos olis ollu kalsarit jalassa.:heart:

Mä myös enempi arvostan tuota sanoilla kutkuttelua, vaikkakin oltaisi vain yhden illan merkeissä liikenteessä.:)

Tulipa elävästi mieleen yksi mies, joka oli äärimmäisen taitava jutuissaan. Olis tullu Lipsetille kiire pesemään pikkupyykkiä, jos olis ollu kalsarit jalassa.:heart:

:laugh:

Mut joo, en usko että hyvännäköinen mimmi voi iskeä kenet tahansa. Huonolla itsetunnolla varustetut miehet vähän pelkäävät hyvännäköisiä naisia, sekä ujot.

Kyllähän paremman näköiselle seuran saaminen on helpompaa, selväähän se on.
Yleensa kauniilla ihmisillä on myös parempi itsetunto, eli ovat myös miellyttävämpää seuraa kuin kompleksiensa kanssa riutuva ja huonosta itsetunnosta kärsivä tapaus.

No onhan sitä ollut varaa valita. :p Eikä ole pakkeja tullut tähän mennessä kertaakaan... Yleensä seuraa on enemmän tarjolla, kuin olisi tarviskaan, kaupassakin tuntuu, että on aina joku kimpussa. Melkeinpä rasittavaa. En kuitenkaan ole tyrkky, pukeudun peittävästi yms. Olen myös jo toistakymmentä vuotta ollut parisuhteessa (ujon perusmiehen kanssa, aikoinaan hänen aloitteesta kuitenkin), joten flirtin asteelle nuo iskemiset on jääneet jo pitkän aikaa. Enemmän olisi kai haluttu, mutta en ole sellainen. Hyvä flirtti on kuitenkin ihan mukavaa, yleensä. :)

Tässä asiassa uskon Laasasta. Jos nainen on suht sievä ja aloitteellinen, baarista on aika helppoa saada mukaansa joku komistus. (ei nyt tietenkään ketä tahansa, mutta aika laajalla valikoimalla kumminkin) Sen sijaan saman naisen on tosi hankalaa saada noita komistuksia suhteeseen. Ja toki tuossa tilanteessa pysyy mieluummin sinkkuna kuin ottaa jonkun, joka tuntuu vähäpätöisemmältä kuin nuo satunnaiset kumppanit.

Tunnen muutamankin kyseisenlaisen naisen, ja aika monet ovat kokeneet saaneensa kynsilleen siinä vaiheessa kun ovat joskus päälle kolmekymppisinä alkaneet etsiä vakavampaa suhdetta. Ovat sitten päätyneet valitsemaan yllättävänkin ujoja ja "tavallisia" miehiä verrattuna hoitoihinsa. Maailma on ehkä loppupeleissä kuitenkin lempeämpi paikka pelimiehelle kuin pelinaiselle.

Sitä on helppo saada mies, tai nainen...
Mutta, kyllä kaikki yleensä lähtee henkilö kemioista. Täytyy pitää pää kylmänä, eikä antaa kaikkien haihatus himojen iskeä.
Parasta ajatella niin, että yksi hyvä vastaa kaikkea (aiempaa) säätöä.
Pelkkään ulkonäköön on helppo nojata, muttei pintaliidolla pitkälle pötki. Joskus voi tulla maine, mikä ei ole positiivinen.

Yhteistyössä