Haluaisin vanhemman miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietintämyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietintämyssy

Vieras
Sellainen yksi 5-kymppinen on mielessä. Itse olen 27. Tässä miehessä on se hyvä puoli, kuten monissa vanhemmissa miehissä, että hän on varma ja kohtelias, eikä ole sellaista näytönhalua ja uhoa kuin joissain nuorissa miehissä. Toisaalta häiritsee se, että on melkein isäni ikäinen. Ja voi olla, että tämä mieskin pitää mua liian nuorena... Olisiko kenelläkään kokemuksia tai ideoita, pitäisikö hylätä koko ajatus vanhemmasta miehestä? Pidemmällä tähtäimellä en näe itseäni noin paljon vanhemman kanssa, mutta tekisi mieli kokeilla.

No jos sulle ei seksi ole kovin tärkeää eikä haittaa, että usein halua olis enemmän kuin kykyä... illalla sinä haluaisit valvoa ja ehkä puuhata jotaki ja sun kumppani haluaa nukkua jne. aika eri intressit on tolla ikäerolla.

Oma mies on 51-vuotias ja itse olen 25v. Olemme naimisissa. Ei lapsia. Mies on kohtelias ja hyvässä kunnossa. Näyttää 10 vuotta nuoremmalta ja olen tyytyväinen. Kuten sanoit, ei ole näyttämishalua kuten nuorilla miehillä. Anna mennä jos sydän niin sanoo. :hug:

No hei haloo! Luuletko, että 5-kymppiset kovin vakavasti ottaa tuollaset nuoret naiset? Älä ainakaan mistään perheestä unelmoi... Pelkkää pesää ne haluaa ja näyttää ikätovereilleen, kuka saa nuorinta riistaa, eikä mitään muuta. Mutta jos haluat tuollasten ukkelien panopuuksi, niin anna mennä vaan. Lykkyä tykö!

No hei haloo! Luuletko, että 5-kymppiset kovin vakavasti ottaa tuollaset nuoret naiset? Älä ainakaan mistään perheestä unelmoi... Pelkkää pesää ne haluaa ja näyttää ikätovereilleen, kuka saa nuorinta riistaa, eikä mitään muuta. Mutta jos haluat tuollasten ukkelien panopuuksi, niin anna mennä vaan. Lykkyä tykö!

No en kyllä ymmärrä tuotakaan näkökulmaa, että nuorempi ikä tekisi mustakaan panopuuta. Eikä kumpikaan ole tehnyt aloitetta toistaiseksi. Kunhan vaan mietin vaihtoehtojani.

[QUOTE="viera";29281118]No jos sulle ei seksi ole kovin tärkeää eikä haittaa, että usein halua olis enemmän kuin kykyä... illalla sinä haluaisit valvoa ja ehkä puuhata jotaki ja sun kumppani haluaa nukkua jne. aika eri intressit on tolla ikäerolla.[/QUOTE]

Mistä tiedät, että olisi noin? Onko sulla omakohtaista kokemusta?

Voin ymmärtää, olen aina tuntenut myös vetoa vanhempiin miehiin. Nyt tosin on samanikäinen mies, ja näillä mennään, mutta jos olisin yhä sinkku niin katselisin reilusti vanhempaa miestä. Paras ystäväni on naimisissa miehen kanssa, ikäeroa n. 25-30 vuotta. Nuoresta iästä huolimatta ystäväni on todella "vanha sielu", aivan uskomattoman älykäs ja syvällinen. Hänelle en olisi kuvitellutkaan nuorempaa miestä, hän oli aiemmin nuoren kanssa ja he olivat todella yhteensopimattomat. Nuori mies vaikutti hänen rinnallaan ihan poikaselta, lähes tulkoon äiti-poika suhteelta.

Vanhemmassa miehessä kiehtoo kypsyys ja keskustelukyky. Olen muutaman vanhemman herran kanssa löytänyt aivan uskomattoman yhteyden henkisesti, ymmärrämme toisiamme. Nämä herrat ovat naimisissa ja lapset jo isoja, joten tottakai olemme vain ystäviä.
Joskus kaipaan sitä, että mies on "mies", ja jotenkin kyvykkäämpi ja pätevämpi henkisesti johtamaan liittoa, kuin minä. Tähän pystynee vain vanhempi mies. Nykyisen kumppanin kanssa on toisinaan turhauttavaa. Aika lapsellisia riitoja ja miehellä ei aina riitä kykyä keskustella elämän suuremmista asioista. Olen tämän hyväksynyt. Seksi ei ole minulle kaikki kaikessa, ja voisin olla suhteessa jossa sitä ei olisi niin paljon. Nykyisessä suhteessa minä selkeästi olen johtaja, päätän kaikista isoista asioista ja päätän myös suhteen suunnan. Keskustelen mieheni kanssa ja yritän joskus avartaa hänen mieltään, ajatusmaailmansa on niin mustavalkoinen vielä.

Minulla on fantasiana antaa kauniille nuorelle naiselle täydellistä suuseksiä. Miltä kuulostaa? Luoksesi saapuu vanhempi, tyylikäs ja sivistynyt mies ja tyydyttää sinut. Ajattele, otat vaan vastaan ja nautit.

Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy;29280905:
Olisiko kenelläkään kokemuksia tai ideoita, pitäisikö hylätä koko ajatus vanhemmasta miehestä? Pidemmällä tähtäimellä en näe itseäni noin paljon vanhemman kanssa, mutta tekisi mieli kokeilla.

Kunhan muistat mainita tuon myös sille miehelle, ettei tule väärinkäsityksiä. Tarkoitan siis tätä viimeistä lausettasi.

Alle nelikymppiset miehet ovat monesti myös kypsiä, fiksuja ja kohteliaita, osaavat ja kykenevät tyydyttämään naisen sängyssä ja pysyvät vielä menossa mukana. Itse olen yli nelikymppinen nainen ja mielestäni paras ikä miehellä on himppusen alle neljäkymmentä.

[QUOTE="viera";29281118]No jos sulle ei seksi ole kovin tärkeää eikä haittaa, että usein halua olis enemmän kuin kykyä... illalla sinä haluaisit valvoa ja ehkä puuhata jotaki ja sun kumppani haluaa nukkua jne. aika eri intressit on tolla ikäerolla.[/QUOTE]

Niin että viisikymppiset menevät unten maille siinä kahdeksan aikaan kun ovat niin väsyjä... Joopajoo. Itse ainakin olen hyvin viriili, valvon noin klo. kahteen ja haluaisin vielä useita lapsia.

No teillä ei ainakaan tuu ongelmaa että "kumpi jää kotiin lapsen kanssa?" kun toinen jo valmiiksi eläkeläisenä kotona.

Kyllä 50-vuotiailla on vielä vuosia aikaa olla töissä. Huvittavaa tämä joidenkin ajattelutapa kun ajatellaan, että tuon ikäiset ovat tyyliin toinen jalka haudassa, kulli ei seiso ja nukkumaan mennään viimeistään kahdeksalta illalla.

Ei hitto, pitäiskö tuo nykyinen 10 vuotta nuorempi päivittää 20 vuotta nuorempaan, kun näköjään vanhemmista herrasmiehistä tykkääviä nuoria naisia tuntuu riittävän?:D

Ei luulis olevan tuon ikäisellä vaikeaa "saada" yli 50v äijä! ;)
Jos ilmoitat kiinnostuksesi esim jossain deittipalstalla niin hakijoita on jonoksi asti! Ihan sama jopa miltä näytät - viiskybäselle oot kuitenkin 27v! Ihan kuin tytärtään panis!

Mä oon 28, mun mies 45, oltu yhessä 10 v. Fyysisesti ja henkisesti huippukunnossa, sen ikäset naiset kuolaa sitä :P Lälläää :D

Varmaan joo on kateellisia. Siihen asti kun kuulee, että äijällä on pedofiilisia taipumuksia. Ja sinä taisit sitten jäädä sinne 18-vuotiaan tasolle.

Mua ainakin kuvottaa mun ex, joka on mua 14 vuotta vanhempi. hyi stana, vanha äijä. Itse olen nelikymppinen ja tuo reilu 50 v.

Mulla on myös rakastajana kohta 50v mies. Itse olen 29. Rakastun päivä päivältä enemmän tähän ihmiseen, vaikka valitettavasti yhteisestä tulevaisuudesta ei ole toivoakaan, koska kumpikin olemme tahoillamme varattuja.

Itse olen 30v. ja rakastan 15 vuotta vanhempaa miestäni enemmän kuin ketään muuta koskaan. Ei meistä aikoinaan kumpikaan osannut ajatella, että näin suuri ikäero toimisi. Onneksi kuitenkin näin kävi :)

haluaisit kokeilla? Eikait kokeilu tee pahaa kenellekään, molemmat olette aikuisia. ;) Anna mennä vaan.

Minä 32 ja mies 46, naimisissa jo useamman vuoden ja pienet lapset. Ei mitään tuskaa.

se, etä himoitset itseäsi vanhempaa miestä ei ole mitenkään "väärin". Olethan jo vuosikaudet ollut aikuinen ja miksi ei?! Eikä siinäkään ole mitään väärää, että se 50kymppinen sinusta innostuisi.

Ei saa ajatella niin mustavalkoisesti tai toisten kautta, sun kroppa, sun pää, sun elämä! Et häviäkään mitään.

Yhteistyössä