Isot lihakset on oikein kivat, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
sitten ne voikin olla niin isot, ettei ne enää olekaan kivat. Oon nyt ihmeissään kattellut muutamaa telkkariohjelmaa, jossa kuntosaliasiantuntijoina toimii ihan kummallisen näköisiä kavereita. Ei näytä, että ois luonnollisesti saadut lihakset, eikä ole enää kauniit, vaan ryhti on niinkuin apinalla, omituisen näköinen vatsa pullottaa ja navassakin on tyrä. Se ihmetyttää siksi, että sekö on se tavoite, tulla oikeasti sen näköiseksi?
Tai siis, ei voi olla terveellistä, kun kasvotkin muuttuu näillä tälläisillä niin omituisen näköiseksi… Tekeekö ne hormonit semmoista kasvoille vai massanlisääjät, vai mitkä?

sitten ne voikin olla niin isot, ettei ne enää olekaan kivat. Oon nyt ihmeissään kattellut muutamaa telkkariohjelmaa, jossa kuntosaliasiantuntijoina toimii ihan kummallisen näköisiä kavereita. Ei näytä, että ois luonnollisesti saadut lihakset, eikä ole enää kauniit, vaan ryhti on niinkuin apinalla, omituisen näköinen vatsa pullottaa ja navassakin on tyrä. Se ihmetyttää siksi, että sekö on se tavoite, tulla oikeasti sen näköiseksi?
Tai siis, ei voi olla terveellistä, kun kasvotkin muuttuu näillä tälläisillä niin omituisen näköiseksi… Tekeekö ne hormonit semmoista kasvoille vai massanlisääjät, vai mitkä?

Laita kuva siitä niin katotaan.

77640d1331128938-jari-bull-mentula-421113_269197259825518_189687821109796_638072_594005205_n.jpg

22042011_bull6.jpg

Bull Mentula. Niin hyvässä kuosissa, et aivotki on bodattu.

Välillä tosi vaikee uskoa, että nää eläis jotain superterveellistä elämää..

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
77640d1331128938-jari-bull-mentula-421113_269197259825518_189687821109796_638072_594005205_n.jpg

Bull Mentula. Niin hyvässä kuosissa, et aivotki on bodattu.

Välillä tosi vaikee uskoa, että nää eläis jotain superterveellistä elämää..

Niin. Löysin kuvan, jossa se on nuori ja sen kasvotkin on aivan eri näköiset. Eikä tuo siis mikään vanha mies ole, vaan alle nelikymppinen. Kuulostaa vaan aika vaaralliselta, että ihmiset ottaa neuvoja tänkaltaisilta tyypeiltä, kun haluavat laihtua ja elää terveellisemmin.

No, neuvothan voi olla hyviäkin, en sillä sano. Mutta ennestään tervettä ja hoikkaa ihmistä voi olla aika vaikea motivoida mihinkään elämäntapamuutokseen tämmösillä ääriesimerkeillä.

Jotenkin en usko, että luonnollisesti itseään voisi mies treenata ruman näköiseksi. Tai ehkä, jos ei ollenkaan mieti kokonaisuutta vaan treenaa vaikka vaan yläkroppaa. Tai pelkkiä rintoja, eikä selkää ollenkaan.

Varmasti siinä on paljon työtä ja se on tietty makeeta että joku viittii, mutta kai terveys on tärkeää kumminkin? tai että jos tykkää kehonrakennuksesta, niin luulisi, että esteettisyys kiinnostaisi. Ei ole kiva, jos ryhtikin on ihan vääristynyt.

mä katoin ap eilen just samaa! Siis ne ylitreenatut reidet on kyllä omituiset... Ja sanoin miehellekin, että ei se Jutta toisaalta kauheen terveeltä näytä, jotenkin ehkä vanhalta tai kärsineeltä??? meinaan siis sitä jutan dietti ohjelmaa :O

mä katoin ap eilen just samaa! Siis ne ylitreenatut reidet on kyllä omituiset... Ja sanoin miehellekin, että ei se Jutta toisaalta kauheen terveeltä näytä, jotenkin ehkä vanhalta tai kärsineeltä??? meinaan siis sitä jutan dietti ohjelmaa :O

Jotenkin luulen kumminkin, että Juttan lihakset on kyllä ihan oikeat. Hienon työn tehnyt ja auttanut kovasti monia, mutta en vaan itse ymmärrä sitä tyyliä, että naiselle tehdään sentyylistä vartaloa. Tietty jokaisella on vähän oma ihanne millaisesta tykkää, mutta jos itse alkaisin jotain treenata, niin haluaisin saada vyötärön pysymään kapeana.

Sit oon miettinyt, kertokaa, ketkä tiedätte, että onko se merkki jostain kun suonet pullottaa jotenkin niin kauheasti sen kuivan nahkan alla? Näyttää epäterveeltä ainakin.

Kovacsin ennätykset ovat jäätävää luettavaa. Hän nosti parhaimmillaan penkistä peräti 317,5 kiloa, jolla hän pystyi tekemään kaksi toistoa yhteen menoon. Jalkaprässillä hänen maksimituloksensa oli murskaava 920 kiloa.

Kovacs tunnettiin kehonrakennuspiireissä maailman vahvimpana elossaolevana kehonrakentajana. Hänen kilpailukauden ulkopuolinen painonsa kohosi parhaimmillaan 190 kiloon. Hän on ruumiinrakenteeltaan historian massiivisin kehonrakentaja.

Mihin paitoihin ja löpöhousuihin ne lihakset muuten oikein mahtuu?
Tämä heppu taitaa jännittää lihaksiaan:

images

Yhteistyössä