Olenko jotenkin outo (ruokajuoma)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bintje

Vieras
Kun en osaa antaa lapselle ruokajuomaksi mehua? Minusta se ei vaan ole ruokajuoma :/ Vesi tahi maito. Mehua juodaan sauna jälkeen tahi joskus välipallalla mut ei ruualla. Saakeli saa aina olla selittelee et ei mehua pojalle ja sit outoja katseita kun muut lapset saa mehua :headwall:

No ei meilläkään mehua ruokajuomana. Eikä oo tarvinu kyllä missään selitelläkään. Aikasemmin jouduin selittelemään sitä kun ei poika mehua juonu (täyttää syyskuussa 2), nyt saa jo kylässä tai saunan jälkeen ja jossain reissussa pillimehua juoda.

Meillä taas ei juoda mehuja juuri ollenkaan.Joten et ole outo tai sitten olen minäkin.Meillä on mehua yleensä vain kun on joku juhla tai mennään vaikka retkelle niin sitten on otettu eväspullo mukaan tai ostettu pillimehu.

Minusta ne muut on outoja!! Lapsi ei tod. tarvitse mitään mehua varsinkaan ruuan kanssa. Muutenkin parasta janoon vesi, sokeri itseasiassa vaan lisää janoa, siks esim limut ei tod. mitään janojuomia! Mehut kahvipöytätarjottavaa.

Meil tosiaan anoppilassa mehua tai maitoa tarjolla. Sit lasteni serkut juo mehua pöydässä. Totta kai meidänkin poiika sitä kinuaa ja mummo antas mut olen sanonut jyrkän ein! Mies juo kans mehua ruuan kanssa. Limuakin kuluu heillä ja miehellä... Itelle opetettiin kotona et limua sai saunan jälkeen ja silloinkin pullo jaettiin sisarusten kesken. Nyt seura tehnyt kaltaisekseen ja itsekkin tulee limua nautittua mut ei läheskään niin paljon kuin mies. Vesi on parasta! :)

No tästä meilläkin kättä väännetään, kun mun mielestä mehu ei ole ruokajuoma ja mies taas tottunut aina juomaan mehuja ruuan kanssa ja antaa sitten pojallekkin. Mutta maitoa kyllä yleensä juo ja mehua vaan joskus.

Yhteistyössä