Veljeni on kummallinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isosisko.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isosisko.

Vieras
Lievästi kehitysvammainen pikkuveljeni on kummallinen. Tässä muutama päivä sitten hän alkoi puhumaan 23-vuotiaan poikani kuullen, että onpa hyvä että poikani on iso mies (202 cm pitkä), ettei kukaan uskalla hyökätä poikani kimppuun ja tehdä tälle pahaa. Kun veljeni sitten huomasi, että me loukkaannuimme pojan kanssa veljeni puheista, niin veli alkoi sönköttämään jotain, että hyväähän hän vain tarkoitti kun sanoi, että on hyvä että poikani kimppuun ei kukaan uskalla käydä ja poikani uskaltaa puolustaa itseään "pahoja miehiä" vastaan :-O

Olen vielä isompi ja tottahan tuo on. Riidanhaastajilta loppuu puhti, kun he joutuvat katsomaan yläviistoon. Harvoin olen jotunut aggressioiden kohteeksi.

Mä olen baarityössä huomannut, että kännissä jotkut miehet alkavat soittamaan suutaan kaapin kokoisille miehille. Eivät ikinä pärjäisi tuon kokoisille miehille, mutta kännissä pitää uhota itseään isommalle ja luulla itsestään liikoja.

Saanko kysyä, miksi loukkaannuitte? Onhan tuo tavallaan erikoinen kommentti, mutta sellainen, joka selittynee tuolla lievällä kehitysvammalla.

Oma veljeni on huomattavan älykäs ja monessa asiassa lahjakas, mutta tottavie välillä kummallinen. Onneksi - just hauskaa, kun sukuun kuuluu persoonallisuuksia :).

[QUOTE="jep";29298681]Saanko kysyä, miksi loukkaannuitte? Onhan tuo tavallaan erikoinen kommentti, mutta sellainen, joka selittynee tuolla lievällä kehitysvammalla.

Oma veljeni on huomattavan älykäs ja monessa asiassa lahjakas, mutta tottavie välillä kummallinen. Onneksi - just hauskaa, kun sukuun kuuluu persoonallisuuksia :).[/QUOTE]

Tällainen ihminen, kuten kirjoittaja on juuri niitä ihmisiä, jotka pitää outona kaikkea tavallista mistä puhutaan,työpaikan outolintuja...

Näitä jotka ovat vieraantuneet normaalielämästä niin kauaksi, että pyörittävät silmiään jokaisesta normaaliasiasta tuolla yleisillä paikoillakin, joka asiasta ongelman tekeviä...

Oudosti olet pentus kasvattanut, oletko lääkäriltä kysellyt, jos itselläsi olisi myöskin jotain "vajaavuuksia?"

• Tykkää
Reactions: Pinki

Yhteistyössä