18-vuotias poikani tapailee 33-vuotiasta naista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskamutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskamutsi

Vieras
Ystäväni kertoi että oli nähnyt poikani vanhemman naisen kanssa ja kun patistin poikaani kertomaan asiasta, hän lopulta tunnusti tapailevansa ihan vakavissaan 33-vuotiasta naista! Yritin puhua hänelle järkeä, mutta jokin siinä naisessa on saanut poikani pään pyörälle ja hän aikoo edelleen jatkaa tämän naisen tapailua, on mm. tavannut tämän naisen 7-vuotiaan lapsenkin. Olenko ainoa jonka mielestä tämä on aivan sairasta??

kyllä tuo kuulostaa oudolta! liian iso ikäero. koitahan puhuu pojallesi järkeä ja että koittas nyt nauttii nuoruudestaan. oon itekin poikien äiti enkä yhtään kyllä tykkäis noin isosta ikäerosta... onhan se sun poika voinut ihastua siihen naiseen, mutta en kyllä ite tykkäis äitinä!

tuo ole ohimenevää ja taitaa enempi perustua seksiin.Olin myös aika järkyttynyt kun kuulin että poikani n 22v oli ollut muutamia kertoja päälle 30 v opensa kanssa sängyssä.Eivät seurustelleet mutta baari iltojen jälkeen olivat tapahtuneet nuo.

No on kyllä sairasta. 33-vuotias nainen ja 18-vuotias "mies" on kyllä ihan eri tasolla kehityksessä... Kamalia nuo puumat, jotka ottavat juuri ja juuri täysi-ikäisiä miehiä leikkikaluikseen ja elääkseen uudelleen nuoruuttaan heidän kauttaan. :/

[QUOTE="femin";29297978]No on kyllä sairasta. 33-vuotias nainen ja 18-vuotias "mies" on kyllä ihan eri tasolla kehityksessä... Kamalia nuo puumat, jotka ottavat juuri ja juuri täysi-ikäisiä miehiä leikkikaluikseen ja elääkseen uudelleen nuoruuttaan heidän kauttaan. :/[/QUOTE]

Ei 33-vuotias ole vielä mikään puuma. Itse olen tuon ikäinen enkä pidä itseäni minään puumaiässä olevana jos mulla olisi nuorempi mies. En toki huolisi 18-vuotiasta, mutta esim. 8 vuotta nuoremman voisin ottaa.

Puuma on 40+ nainen.

No jaa. Kyllä minä varmaan karsastaisin ajatusta. Sikäli ristiriitaista, että itse seurustelin 19-vuotiaana monta kuukautta 50-vuotiaan miehen kanssa. Jos äiti olis jotain urputtanut, olisin luultavasti vain pistänyt välit jäähän äidin suuntaa. Täysi-ikäinen tekee mitä haluaa, vaikka äidistä kuinka pahalta tuntuisi.

[QUOTE="Yh-äiti";29298049]Ei 33-vuotias ole vielä mikään puuma. Itse olen tuon ikäinen enkä pidä itseäni minään puumaiässä olevana jos mulla olisi nuorempi mies. En toki huolisi 18-vuotiasta, mutta esim. 8 vuotta nuoremman voisin ottaa.

Puuma on 40+ nainen.[/QUOTE]

Ei puumalle tietääkseni mitään virallista määritelmää ole? :)

Itse miellän puumaksi naisen, joka on itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa suhteessa, suhteutettuna kehitysasteeseen... Elikkä 70-vuotiasta naista en pidä puumana, vaikka eläisi suhteessa 50-vuotiaan miehen kanssa, koska molemmat ovat jo tuohon ikään mennessä mitä todennäköisimmin saavuttaneet sen kehitysasteen, joka heille on mahdollista saavuttaa.

Ensireaktioni on, että on sekopäistä. Toisaalta sitten ajattelen ystävääni joka on nyt ollut useamman vuoden naimisissakin miehen kanssa, joka oli 30v kun tapasivat ja ystäväni siis 18v. Hyvin heillä menee ja erinomaisesti sopivat toisilleen. Tiedän pari muutakin isomman ikäeron omaavaa pariskuntaa, joilla se ikä ei näennäisesti ole juuri vaikuttanut mihinkään. Se on ihmisistä kiinni sopivatko toisilleen. Tottakai se vähän näkyy se ikäero, mutta paino sanalla vähän. 33-vuotiaitakin on vaikka minkälaisia. Koittaisin ainakin tavata ko naisen/tutustua häneen ennenkuin maalailisin piruja seinille kovin paljon.

Monestihan nämä isomman ikäeron jutut hyväksytään paremmin jos nuorempi osapuoli on nainen. Miehen ollessa nuorempi ei montaa vuotta tarvitse sitä ikäeroa olla kun jo kauhistellaan. Jännä juttu.

Ikäerosta minulla on todellakin kokemusta. Olen ollut yli viisi vuotta tuon saman ihanaisen kanssa ja meillä on ikäeroa reilusti. Olen nainen ja se vanhempi osapuoli. Ei haittaa enää ollenkaan, vaikka alussa oli kaikenlaista.

Ymmärrän ettei ajatus kauheesti miellytä, mutta aikuinen ihminen tekee ite omat päätöksensä ja jos alat harata vastaan, voi poika lempata elämästään ennemmin sut. Sitäpaitsi ei ikä kerro kaikkee. Jos asia sua kauheesti vaivaa, niin kannattais ensin vaikka tavata se nainen. Voi olla, että on ihan timanttityyppi. Tai sitten ei.

[QUOTE="Hömelö";29298439]Ymmärrän ettei ajatus kauheesti miellytä, mutta aikuinen ihminen tekee ite omat päätöksensä ja jos alat harata vastaan, voi poika lempata elämästään ennemmin sut. Sitäpaitsi ei ikä kerro kaikkee. Jos asia sua kauheesti vaivaa, niin kannattais ensin vaikka tavata se nainen. Voi olla, että on ihan timanttityyppi. Tai sitten ei.[/QUOTE]

Näin kävi meillä. Emme ole miehen puolen suvun kanssa tekemisissä. Nyt ainakin "appiukkoani" (en osaa kutsua häntä kyllä appiukoksi...) asia harmittaa, mutta niin sanotusti meni jo. Oppipahan puuttumaan toisten asioihin.

Mitään muuta sanottavaa tohon ei ole kuin anna pojallesi paljon kondomeja. Antaa pojan pitää hauskaa, mutta koska tuon ikäinen nainen voi lasta vielä haluta, hänen on syytä huolehtia ehkäisystä.

Yhteistyössä