Ihan uskomatonta! Jos vain olisin tiennyt, niin olisin lopettanut tupakoinnin jo aiemmin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä päätös ap :flower: Itsekin olen päättänyt päivän jonka jälkeen en polta enää ja se saa luvan pitää.
Kaippa se tupakka voi aiheuttaa kaikenlaista vaivaa jota lääkärikään ei tajua, onneks vaiva helpotti :)

Tsemppiä sinulle omaan koitokseesi! :) Täytyy myöntää, että nyt tämä tupakoinnin lopettaminen ei tunnu edes lainkaan vaikealta, kun näin upean seuraamuksen siitä sai välittömästi. Viimeksi lääkäri sanoi, että jos vaiva ei helpota fysioterapian avulla, niin kokeillaan sitten seuraavaksi jotain psyykenlääkettä, jos kivut mahdollisesti ovatkin stressiperäisiä. Eipä sitä nyt sitten tarvittu. :)

• Tykkää
Reactions: StaRR
Kohta aapee alkaa tulee keuhkoista sellasta ruskeeta kakkalimaa :x
Maistuu aivan paskalle.. Ite yskisin sitä pidemmän aikaa sen jälkeen kun lopetin polttamisen.

Tai limaa missä on ruskeita juttuja seassa :snotty:

Sä toki itse laitat lapsilles hengityssuojaimet aina ulkoillessanne, jottei muiden tupakoinnit saati ilmansaasteet tee heille vahinkoa?

Hoh hoijaa. Lopetappa vääntäminen ei se tupakansavussa oleminen ole kenellekään terveellistä ja se kun on sellainen haitta, josta pystyy pitämään halutessaan vauvansa kaukana (toisin kuin ilman saasteet) ja vieläpä suht helposti niin miksi ihmeessä vanhemmat ei niin tekisi?! Mä en ymmärrä miksi joku ehdoin tahdoin altistaa vauvansa tupakan savulle. Kyllä mä ne ilmansaasteetkin napista pois kytkisin jos voisin...
Ja en mä kyllä ainakaan tunge tuolla kaupungillakaan tupakoitsijoiden viereen vauvan kanssa vaan menen aina etäämmälle (nimm. kaatosateessa ulkona seissyt kun pössyttelijöiden pitää päästä olemaan siellä bussikatoksessa jossa ei edes saisi polttaa)

Itse olen ollut polttamatta jo kaksi vuotta ja edelleen päänsärky vaivaa ajoittain. Tuo voi olla sattumaakin joten en ihan vielä hehkuttaisi. Lopettamisestakin seuraa omat vaivansa joten sulla on pitkä tie kuljettavana ennen kun voidaan varmasti sanoa että et ole enää nikotinisti.

Kohta aapee alkaa tulee keuhkoista sellasta ruskeeta kakkalimaa :x
Maistuu aivan paskalle.. Ite yskisin sitä pidemmän aikaa sen jälkeen kun lopetin polttamisen.

Tai limaa missä on ruskeita juttuja seassa :snotty:

Mulla ei ole koskaan lopettamisyrityksissä tullut tuota limaa. Pikemminkin ollut niin, että limaa erittyy silloin kun polttaa, mutta häviää lähes samantien kun lopettaa. Siihen ainakin osaan kokemuksesta varautua, että suolen toimintaan tulee muutos heti alkumetreillä. Joskus lopettamisyritys tyssännyt pelkästään siihen, kun ei jaksa kamalia ummetusoireita. Nyt aloitin hetimiten syömään vatsantoimintaa vilkastuttavia valmisteita, jottei samaa vaivaa pukkaisi päälle.

[QUOTE="vieras.";29344188]Itse olen ollut polttamatta jo kaksi vuotta ja edelleen päänsärky vaivaa ajoittain. Tuo voi olla sattumaakin joten en ihan vielä hehkuttaisi. Lopettamisestakin seuraa omat vaivansa joten sulla on pitkä tie kuljettavana ennen kun voidaan varmasti sanoa että et ole enää nikotinisti.[/QUOTE]

Todellakin toivon ja rukoilen, ettei ole sattumaa. Ja lopettamisen vaivatkin ovat tuttuja, sillä aika monta kertaa elämäni aikana olen lopettanut, vaikkakin sitten retkahtanut uudelleen. Nikotinisti olen varmaan vielä ainakin jonkinmoisen tovin, sillä ilman nikotiinikorvaustuotteita en tähänkään lopettamiseen uskaltanut ryhtyä.

Yhteistyössä