Kuukautisten alkaminen oli pettymys. Mikä minua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vietas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vietas

Vieras
Vaikka se oli kaikin puolin hyvä niin, eikä raskaus ollut edes toivottu.
Miksi mä koen sen näin??

Nyt minä elättelen toivoa josko kahden vuoden päästä voisi vauva tulla, mulla vaan kystien vuoksi toinen munasarja jo laiskistunut joten raskautuminen ei varmaan enää niin helppoa.

En ymmärrä miksi olen pettynyt että menkat eilen alkoi vaikka molemmat jännäsimme että jos raskaaksi olen pamahtanut niin suunnitelmat menee mönkään. Ei hyvä aika olisi ollut ollenkaan. Mutta silti pettymys on kova.. Osasin jo nähdä ja kuvitella kuinka kaksi isompaa lasta hoivaa, hellii ja rakastaa vauvaa. Kuinka olen saattamassa lasta kouluun ja ottamassa lapset koulusta vastaan.. Mikä minuanvaivaa..???

Mä en odottais jos mulla olis kystia munasarjoissa. Tai hetkinen, mullahan oli..ja kuopusta yritettiin 5 vuotta!

Sä tiedät ja pelkäät, että uusi raskaus ei välttämättä enää alakaan, ja siksi olit nyt pettynyt.

Jos noin on niin silloin diagnoosi on PIILEVÄ VAUVAKUUME. Paranemista voi (hetkeksi) edesauttaa todella paska päivä lasten kanssa ja masiivinen riita puolison kanssa.

[QUOTE="Höpöhöpö";29372418]Höpö höpö .. Kystat katoaa välillä.[/QUOTE]

Ai, mulla oli varmaan jotain ihmekystia kun ne nökötti paikoillaan vuodesta toiseen ja ultrasta ultraan.
Hitsit sitten, laparoskopia oli sit varmaan ihan turha käydä läpi :(

Ai, mulla oli varmaan jotain ihmekystia kun ne nökötti paikoillaan vuodesta toiseen ja ultrasta ultraan.
Hitsit sitten, laparoskopia oli sit varmaan ihan turha käydä läpi :(

Ja sekö tarkoittaa että jos sullakin niin muillakin?
Se nyt vaan on niin että miltei jokaisella naisella on kystia, suurin osa ei vaan edes tiedä niiden olemassa olosta edes. Kystia tulee ja kystia menee. Sulla kyseessä on ollut jotain isompaakin kuin vain ne kystat.

Yhteistyössä