Kauanko sinulla kestää joulufiilistä? Oletko jo alkanut suunnitella uudenvuoden menyytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En aio suunnitella mitään uudenvuoden menyytä. Teen perunasalaattia ja ostan nakkeja, sipsejä, dippiä, limsaa ja jotain siideriä (sellaista lähes alkoholitonta siis)

En todellakaan suunnittele enkä meinaa edes tehdä. Oli ihana laitella joulu isolle porukalle ja onnistuin siinä hyvin, mutta uutena vuotena saavat ihmiset syödä minun puolestani vaikka pikkukiviä. Eiköhän me lasten kanssa paisteta makkaraa ja isketään niille sipsikulhot eteen. Anoppi viettää uuden vuoden meillä joten minä ja mies nautitaan nestemäistä kahdestaan sitten lasten mentyä nukkumaan.

En todellakaan suunnittele enkä meinaa edes tehdä. Oli ihana laitella joulu isolle porukalle ja onnistuin siinä hyvin, mutta uutena vuotena saavat ihmiset syödä minun puolestani vaikka pikkukiviä. Eiköhän me lasten kanssa paisteta makkaraa ja isketään niille sipsikulhot eteen. Anoppi viettää uuden vuoden meillä joten minä ja mies nautitaan nestemäistä kahdestaan sitten lasten mentyä nukkumaan.

älä valehtele, vedätte sitä nestemäistä pitkin päivää kuitenkin. Silkkaa paskan jauhantaa.

Juu ei, en kokkaa! Ja nakit ja perunasalaatit on jotain niin pahaa, että mieluummin syön vaikka Mäkkärissä :D

Joulufiilistä ei tänä vuonna tullut, yritän ensi vuonna uudestaan.

En tosta joulufiiliksestä nyt niin kauheasti tiedä, mahtoiko sitä ollakaan tänä vuonna, enemmän olisi saanut olla ihan mielellään. Tässä on sen verran isoa settiä tullut pureskeltavaksi kaikenlaista p*skaa, etenkin viimeiset 2 kk kun autokin *rkele oli telakalla jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne jne...

en mä mitään ruokia suunnittele, kiva olis tehdä yks janssoninkiusaus. Ois niinku perustana. Vois kai perunasalattiakin koittaa vaikka väkertää.

Jos pystyy pitämään pienen loman ja pääsee käymään retkellä (kotimaassa), vois raahata sitä janssoninlaatikkoa mukaan, se on kätevää.

Yhteistyössä