Miksei naiset pese persettään ennen seksiä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämmin suklaahuntu yössä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin sadan naisen kokemuksella joka viidennellä on jonkinnäköisiä tuhnuja persvälissä. Sinappihuntua reiän ympärillä tai pyyhkimättä jääneitä kakkijälkiä persvaossa. Pikkareissa tietenkin vielä useammin näkee jonkinasteista vauhtiviivaa, vaikkei niitä enempi vakoilisikaan. Enkä nyt tarkoita että samoilla naisilla olisi aina tai yleensä noita tahroja.
ja koska naisia on eri yhteiskuntaluokista ja aika laajalla ikähaarukalla, ja siivoojasta-akateemisiin, niin kyse ei ole siitä että olisivat mitään lähiöpubien likaisia ja siivottomia jokapaikan höyliä.

Itse olen varmaan n. 13 vuotta pessyt bideellä alapään kakkosen jälkeen. Ja ruokavaliossa ei ole mitään vikaa. Sen kun kerran kokeilee, huomaa miten eri puhdas olo on verrattuna paperilla pyyhkimiseen :D
Töissä JOS joutuu tortun vääntämään, on tuskaa loppupäivä kun ei käsisuihkua siellä ole.
Ja alapesulla käyn ennen ja jälkeen seksin, eikä latista tunnelmaa yhtään, olisi aika surullista jos tunnelma on kiinni sottaisesta olosta....

Itse pesen alapääni aina ennen seksiä, varsinkin jos edellisestä pesusta aikaa, esim jos aamulla viimeksi pessyt alapään niin kyllä ennen iltapanoa pesen :) Jokaisen kakkakerran jälkeen en pese, mutta yleensä käyn 2 krtaa päivässä alapääpesulla, aamulla ja illalla oli seksiä tulossa tai ei ;) Mutta siis käyn pesulla ennen seksiä, aina. Kummallista että joillakin noin heikko hygienia josta ap kirjoitti. Monet miehet on kyllä heikkoja tuon pesemisen suhteen ja pyyhkivätkin pyllynsä vähän niinkuin suurinpiirtein...se näkyy sitten vauhtirantuna housuissa... Käsien pesu WC käynnin jälkeen on todella tärkeää, mutta harva mies sen tekee, ja kait monet naisetkin jättää käsienpesun väliin... Nyt siis kaikki käsi- ja peppupesulle!! =D

Enpä nyt tiedä tarvitseeko ihan joka kakkaamiskerran jälkeen omaa perperiä pesemään ruveta, mutta enne seksiä olisi kyllä kohteliasta huuhtaista pebansa. On se jotenkin ikävää pökkiä takaapäin naista kun kauhea käry leijailee suklaaosastolta... vähän nakertaa sitä tunnelmaa vaikka näkymissä ei mitään vikaa olisikaan ;)

Pesen AINA kakkosen jälkeen peppuni ja varsinkin ennen seksiä peseydyn huolella. Enää en voisi kuvitellakaan, että ei ulostamisen jälkeen huuhtelisi peräaukkoa. Pelkkä paperin käyttö on kuvottavaa... Onneksi mieskin on alkanut ottaa tavaksi.

Saipppua ja pesuvati telineessään lämpimällä vedellä täytettynä ja sen jälkeen pieni froteepyyhe,kunnon pyllistys ja muutama ylöspäin suuntautuva veto.Siinä jokamiehen ja naisen perushygienia tulee taas päiväksi hoidettua-voi kunpa kaikki oppisivat...Vessapaperikin on silloin aivan turhaa, mutta voihan sitä rullan seinässä pitää vierasvaraksi.

Se on muuten niin että jossei säännöllisesti pese peppuaan niin ei se pelkkä seksin yhteydessä pesu riitä...tympee on haju kuitenkin....se pinttyy.
Sen verran on vertailevaa tutkimusta tehty että on myös naisia joilla on todella puhdas alapää...siellä onkin sitten todella ilo puuhata... :P

Se on kumma tapa se pyyhkiminen kun yritetään paperilla levittää siä paskaa sinne kannikoihin...ei se todellakaan lähde kuivalla paprulla kaikki pois...
hyvät ihmiset käyttäkää bideetä...säästyy paperi ja luontokin

Näin miehenä; hyi vittu! Olen ollut todistamassa tätä: kustaan puolet housuihin-meininkiä ja sitä ettei niitä saatanan käsiä osata pestä kusella käynnin jälkeen. Tai seisaaltaan kuseminen? Lentelee vähän seinille, mitä sit?

No, eipä naisetkaan aina kakkoseksi jää näissä jutuissa....

:laugh:
no tota en tiedä millaisia visvamunia te olette mutta mulla on peniksessa aivan normaalia ihoa ja osaan kusta myös ilman käsiä. Joten käsipesu on oikeastaan aivan turhaa.
Enemmän paskoja käsiin tulee kun kaivaa korvaa tai hieroo silmää kuin, että pitäisi puhtaasta peniksen nahasta kiinni. Sama kuin koskisi otsaansa, paitsi että otsassa monesti enemmän ihorasvaa.

:laugh:
no tota en tiedä millaisia visvamunia te olette mutta mulla on peniksessa aivan normaalia ihoa ja osaan kusta myös ilman käsiä. Joten käsipesu on oikeastaan aivan turhaa.
Enemmän paskoja käsiin tulee kun kaivaa korvaa tai hieroo silmää kuin, että pitäisi puhtaasta peniksen nahasta kiinni. Sama kuin koskisi otsaansa, paitsi että otsassa monesti enemmän ihorasvaa.

http://helablog.com/wp-content/uploads/2012/02/wash_hands_after_using_washroom.jpg

Hauska ketju :D
Ex-mieheni pesi aina takalistonsa kakkosella käynnin jälkeen, aina. Ja sanoi mielestäni hienon vertauksen asiasta: Jos käsiisi menee paskaa niin pyyhitkö ne paperilla pois? Jääkö puhtaaksi? Sama asia perseen suhteen. Kyllä se haju ainakin sinne jää jos ei vettä käytä.

Uusimmat

Yhteistyössä