Mitä lastenvaatteita/tarvikkeita haluaisitte just nyt ostaa kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näin

Vieras
Mulla on varattu kirpparipöytä loppiaiselle ja mietin, mitä pakkaisin mukaan. Meneekö nyt mikä kaupaksi? Välikausivaatteet, luistimet, mitkä? Sisävaatteet nyt kai menevät aina. Kesäkenkiä ja -vaatteita ei varmaan kannata ottaa mukaan laisinkaan.

Olisi kaikenlaista, pottaa ja koroketta, autonistuinta sun muuta, mutta niitä ei varmaan kannata sinne raahata.

[QUOTE="Lilli";29396797]Kaikenlainen tavara nimenomaan kannattaa viedä! Ne mulla on aina menny eka. Ja saakin niistä jotain.[/QUOTE]

Onko ihmisillä niin paljon rahaa mukana, että ne ostaa istuimia?

Mites dvd:t ja muut? Leluja varmaan ei kannata kun just on ollut joulu.

Alennusmyynnit parhaillaan että hinnasta riippuu meneekö mikään kaupan, jos uutta saa samalla hintaa en missään nimessä osta ja muutamassa päivässä alet on yli 50%

Itse ostan kirpparilta aina lapsille vaatteita kokoa liian isoja (kaikki käy: kesämekot ja talvihaalarit, sukset ja luistimet vaikka kesälläkin).

Ei tarvitse sitten sesongin aikaan lähteä kaupoille, kun kaikki löytyy jo kontonta valmiiksi :)

Viime kirppisreissulla lähdin ostamaan nimenomaan tarvikkeita mm. sitteriä ja rintareppua.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29396802:
Onko ihmisillä niin paljon rahaa mukana, että ne ostaa istuimia?
Lempipaikassani toimii kortti, joten ei tarvitse kuljettaa käteistä.

Alennusmyynnit parhaillaan että hinnasta riippuu meneekö mikään kaupan, jos uutta saa samalla hintaa en missään nimessä osta ja muutamassa päivässä alet on yli 50%
Niin ja joissakin kojuissa saa kassalla alennusta. Kävin kirppiksellä siitä huolimatta, vaikka alennusmyynnitkin on. Nimittäin nuo sitterit ja rintareput harvemmin on alennettu missään merkkiliikkeessä. Ne kun voi löytää kirppikseltä kympillä tai halvemmalla :)

Viime kirppisreissulla lähdin ostamaan nimenomaan tarvikkeita mm. sitteriä ja rintareppua.

Lempipaikassani toimii kortti, joten ei tarvitse kuljettaa käteistä.

Niin ja joissakin kojuissa saa kassalla alennusta. Kävin kirppiksellä siitä huolimatta, vaikka alennusmyynnitkin on. Nimittäin nuo sitterit ja rintareput harvemmin on alennettu missään merkkiliikkeessä. Ne kun voi löytää kirppikseltä kympillä tai halvemmalla :)

Menen siis itse myymään kirppikselle, ei ole itsepalvelukirppari.

Jos menen kirpparille, jossa ei käy kuin käteinen, otan sitä mukaan enemmän. (Muuten sitä usein ei ole nykyään rahapussissa kuin muutama euro.) Ja jos nyt sattuisi käymään niin, että ostaja löytyisi isommille tavaroille, mutta tällä ei ole käteistä, hän ehkä voi käydä hakemassa sitä tai sitten jos muita ostajia ei löydy, voitte sopia jälkikäteen noudosta.

Missä muuten on vielä kirppareita, joissa on myyjä paikalla? Jos sulla on myydä turvakaukalo, kantoliinoja ja kestovaippoja, tulen heti katsomaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29397094:
Menen siis itse myymään kirppikselle, ei ole itsepalvelukirppari.

Luulis kyllä, että jos tarvitsee jonkun vähän kalliimman tavaran, että ostajat varaa käteistä sen verran. Suurimmalla osalla kirppiksistä, joissa käyn, pitää käyttää käteistä. Muutoin mullakaan ei ole juuri käteistä mukana.

Mä ostelen paljon lastenvaatteita ja kyllä mulle kelpaa hellemekotkin tähän aikaan vuodesta :)

Juuri reilu viikko sitten ostin pojalle toppapuvun koossa 92 cm...poika käyttää kokoa 62 cm. Joten jos eteen osuu meille tarpeellista (vaikkakin se on tarpeellinen vasta hamassa tulevaisuudessa) vaatetta, jossa on hinta kohdillaan, niin ostan pois :)

Luulis kyllä, että jos tarvitsee jonkun vähän kalliimman tavaran, että ostajat varaa käteistä sen verran. Suurimmalla osalla kirppiksistä, joissa käyn, pitää käyttää käteistä. Muutoin mullakaan ei ole juuri käteistä mukana.

Mulla ei ole kyllä koskaan satasia mukana live-kirppiksillä (alle satkulla haluan aina pärjätä), mutta siellä voi tehdä niinkin, että myyjä ja ostajaehdokas vaihtavat yhteystietojaan...ostaja voi noutaa sen turvaistumen/rattaat tms. sitten vaikka illemmalla myyjän kotoota, jos tavara on edelleen myynnissä kirppispäivän päätyttyä.

Joten ei haittaa, jos ei ole käteistä mukana ns. riittävästi :)

Mun mielestä vähän huono aika myydä kirpparilla, kun just on ihmiset saaneet joululahjaksi älyttömästi tavaraa ja samaan aikaan vielä alet menossa kaikissa kaupoissa. Itse kierrän kaukaa kirpparit ja tavallisetkin kaupat melko pitkään näin joulun jälkeen. Toki monet varmaan kirppareille myös säntää, joten voihan olla että tavaraa menee. Jos nyt jotain ostaisin, niin varmaan alkaisi ajatukset olemaan tulevassa keväässä ja kesässä, siis mitä lastenvaatteisiin tulee.

[QUOTE="Liisi";29397243]Mun mielestä vähän huono aika myydä kirpparilla, kun just on ihmiset saaneet joululahjaksi älyttömästi tavaraa ja samaan aikaan vielä alet menossa kaikissa kaupoissa. Itse kierrän kaukaa kirpparit ja tavallisetkin kaupat melko pitkään näin joulun jälkeen. Toki monet varmaan kirppareille myös säntää, joten voihan olla että tavaraa menee. Jos nyt jotain ostaisin, niin varmaan alkaisi ajatukset olemaan tulevassa keväässä ja kesässä, siis mitä lastenvaatteisiin tulee.[/QUOTE]

Hyvä vinkki mulle kirppariasiakkaana: Nyt siis voisi löytyä paremmin tavaroita, kun eivät mene heti pöydästä?

Alkuperäinen kirjoittaja harvaan kirpparilla käyvä;29397259:
Hyvä vinkki mulle kirppariasiakkaana: Nyt siis voisi löytyä paremmin tavaroita, kun eivät mene heti pöydästä?

Mahdollisesti. Ja monet varmaan myyvät nyt heti joulun jälkeen esim. saamiaan joululahjoja, jotka syystä tai toisesta eivät ole olleet heille passeleita. Itse käväisin ihan pari päivää ennen joulua todella suositulla kirppiksellä. Rauhassa siellä sai kerrankin koluta pöytiä, mutta toisaalta myyjiäkin oli vain murto-osa normaaliin verrattuna.

Yhteistyössä