Jos mietit omalle kohdallesi, niin mikä näistä viihde/kulttuurialan ammateista sopisi sulle parhaiten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
• kirjailija?

• komedienne?

• laulaja?

• malli?

• näyttelijä?

• sarjakuvapiirtäjä?

• toimittaja?

• tv-juontaja?

Noista valittava itsellesi uusi ammatti, mikä olisit ja miksi se? Mikä kiinnostaisi kaikkein vähiten? :D

[QUOTE="Muratti";29410844]Kirjailija. En voisi olla näyttelijä. Ne ovat hupsuja ja joutuvat käytännössä myymään itseään.[/QUOTE]

Kirjalijat ne vasta joutuukin, eikä edes käy kaupaksi. Yleensä.

Kirjailija tai sarjakuvapiirtäjä, etenkin kirjailijan urasta haaveilinkin joskus mutta enemmän olis varmaan lahjoja piirtäjäksi. Toisaalta oon aika huono määräaikojen kanssa että kirjailijana sitä vois sitten kirjottaa jotain romaania 10 vuotta ja sit julkaista se "mestariteos" :D

Komedienneksi musta ei olisi mitenkään päin, ei rahkeet riittäisi.

Laulava näyttelijä olis ihan mun juttu. Ja nuorena näitä harrastinkin ja monet olettivat mun jatkavan sinne polulle. Nykyään näytteleminen on jäänyt, vaikka olenkin työssä, josta karismasta on hyötyä. Laulaa lollottelen kyllä aina. Vähiten kiinnostaisi tv-juontajan työ.

Toimittaja. Ruoka-alalla toimin tälläkin hetkellä, siitä olisi luonteva jatkumo ruokatoimittajaksi. Toinen vaihtoehto olisi muusikko klassisen musiikin alalla, vaikka tuossa ei semmosta vaihtoehtoa olekaan :D

Yhteistyössä