saako suunnittelussa sektiossa olla meikkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "monsteri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"monsteri"

Vieras
tietääkö joku saako suunnitellussa sektiossa olla meikkiä, esim. ripsaria tai valokynää tms?

Tiedän tosi turhamaista, mutta näytän ihan hirveältä ilman meikkiä, ripset ja kulmat ei näy yhtään ja mulla on ihan mustat silmanaluset. Ripsiin tai kulmiin ei edes tartu kestoväri, niinpä meikkaan normaalisti joka päivä. Eli kestovärjäys ei toimi mulla.

Olisi kiva jos ei näyttäisi ihan monsterilta ekoissa kuvissa...

Ei mua kukaan kieltäny, oli jotain pientä ekassa. Tokassa olin synnytys kestänyt ennen saksia niin pitkään, että olin varmaan hinkannut vähätkin tyynyihin ja mieheeni... Eli tuskin oli jälellä hilsettäkään. :D

[QUOTE="monsteri";29418029]tietääkö joku saako suunnitellussa sektiossa olla meikkiä, esim. ripsaria tai valokynää tms?

Tiedän tosi turhamaista, mutta näytän ihan hirveältä ilman meikkiä, ripset ja kulmat ei näy yhtään ja mulla on ihan mustat silmanaluset. Ripsiin tai kulmiin ei edes tartu kestoväri, niinpä meikkaan normaalisti joka päivä. Eli kestovärjäys ei toimi mulla.

Olisi kiva jos ei näyttäisi ihan monsterilta ekoissa kuvissa...[/QUOTE]

Missä vaiheessa olet ajatellut pestä ne pois? Vuorokausi leikkauksesta on semmoista että ihme jos pystyt kylkeäsi kääntämään, seuraavana päivänä pystyt just ja just kävelemään. Vai meinastko pestä joillain puhdistuslapuilla?

No ei saa olla koruja eikä meikkiä synnyttäjällä, koska kuulemma pöpövaaran takia, mutta siinä kymmenen sentin päässä istuvalla anestesiahoitajalla oli ihan helvetisti helyjä, sormuksia ja rannekoruja ja rapisseet kynsilakat sormissa, joita se rapsutteli ja kaiveli kynnenalusiaankin. Tämä siis OYSissa. yök.

[QUOTE="yks";29418069]Mulla oli normaalit meikit naamassa, enkä käynyt sairaalassa suihkussa ennen leikkausta. Tästä tosin aikaa 8 vuotta.[/QUOTE]

Nyt kannattaa varmaan jo ne pestä.

• Tykkää
Reactions: päätön
En tiedä.
Mutta ei siinä ny kyllä kovin pian sektion jälkeen näytä hehkeeltä, oli meikkiä tai ei.
Mulle on tehty 3 sektiota eikä oo tullu mieleenkään salissa kuvata, salista taas joutuu heräämöön pariksi tunniksi. Sen jälkeenhänhän sä voit meikata jos siltä tuntuu?

Meikkiä saa olla. Hajusteita ei. Korut poistettava ennen saliin menoa. Lakat mielellään pois kynsistä. Hiukset suojamyssyn sisään. Muita sääntöjä ei ole.

T. sis.kir.hoitsu joka työssä l-salissa

Menin täydessä sotamaalauksessa sektioon Naistenklinikalla. Kynsilakkaakin oli, en muista poistettiinko siitä klipsusormesta lakat. Ei kyllä ketänyt meikki hyvänä iltaan saakka, jotain kuvia otettiin heräämössä ja niissä oli vielä huulipunat paikallaan, mutta päivän päätteeksi olin aika nuhjaantunut. Onneksi olin ottanut mukaan puhdistusliinoja, joilla jynssäsin naaman illan tullen... :D

no tää on toka lapsi, ekassa päädyin hätäsektioon ja siinä vaiheessa ei ollut meikkiä ja kuvia siellä ei saanut ottaa. Sairaalassa näytin ihan järkyttävältä, joten olisi kiva jos nyt laittaisi jotain meikkiä kuviinkin kun tän nyt pitäs mennä suunnitellusti.

Kestoväri ei tosiaan tartu mulle ripsiin tai kulmiin, en tiedä miksi, läpinäkyvät kun on ripset/kulmat, joten kulmaväriä, ripsaria ja jotain valokynää aattelin laittaa. En muuta...

voi kun sitä olisi luonnostaan tummakulmainen/ripsinen mutta kun on tällainen albiino suorastaan.

Minulla oli normimeikit sekä päivystys- että suunnitellussa sektiossa. Ihan hyvin pystyin illalla poistamaan meikit nassusta, ei minulle tuottanut mitään tuskaa kävellä vessaan peilin eteen puhdistautumaan yötä varten. Aamulla sitten uudet meikit naamaan ja johan oli normaali olo. Omat vaatteetkin oli, ei tietenkään operaatiosalissa mutta heti heräämöstä palattuani puin omat vaatteet molemmilla kerroilla.

Kyllä mulla oli suunnitellussa sektiossa kevyt normaali meikki. En tykkää liikkua ihmisten ilmoilla ilman mitään. Eihän siinä suihkussa käydä. Aamulla piti laittaa tukisukat jalkaan ennen vuoteesta nousemista ja ne pidettiin jalassa vielä sektion jälkeenkin.

Musta olisi ihan ankeeta mennä kauppaan, synnyttämään, töihin tms meikittömänä.

Minulla oli normimeikit sekä päivystys- että suunnitellussa sektiossa. Ihan hyvin pystyin illalla poistamaan meikit nassusta, ei minulle tuottanut mitään tuskaa kävellä vessaan peilin eteen puhdistautumaan yötä varten. Aamulla sitten uudet meikit naamaan ja johan oli normaali olo. Omat vaatteetkin oli, ei tietenkään operaatiosalissa mutta heti heräämöstä palattuani puin omat vaatteet molemmilla kerroilla.

Mulle tehtiin sektio aamulla ja vasta seuraavana aamuna sain nousta sängystä käydäkseni vessassa ja suihkussa. Siihen asti oli katetri.

Yhteistyössä