No, toisaalta jos ajattelee että suhteessa pitää _jatkuvasti_ tehdä ponnisteluita että korttitalo pysyy pystyssä, niin on sekin raastavaa ja kuluttavaa elämää.
jos kummatkin tekee suhteen eteen töitä niin silloin se ei ole mikään korttitalo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, toisaalta jos ajattelee että suhteessa pitää _jatkuvasti_ tehdä ponnisteluita että korttitalo pysyy pystyssä, niin on sekin raastavaa ja kuluttavaa elämää.
Scarlett taas vauhdissa. Haukutaan kaikki jotka ovat eri mieltä![]()
Totta helvetis mä hermostun jos MUN tunteita ja päätöksiä tulla kyseenalaistamaan ja sanomaan ettei ne oo ollu sitä mitä oon luullu niiden olevan. Tätähän ap teki mun kohdalla. Ei mun tunteet oo mikää mielipideasia johon mä kaipaan ap:n kaltaasen ittekeskeesen besserwisserin mielipidettä. On se jumalauta kumma, että ei saa kertoa omista kokemuksistaan ja tunteistaan ilman, että joku itteään täydelliseksi luuleva tollo tulee aukomaan päätään siihen.
No en tiedä onko se sitten enää pohjimmiltaankaan hyvä suhde, jos kokoajan tarvii ihan ponnisteluja tehdä.
Niin kauan kun molemmat aidosti haluavat olla suhteessa, niin se "jatkuvasti töiden tekeminen" tulee ihan luonnostaan, ja merkitsee pieniä asioita, joilla osoittaa kunnioittavansa ja rakastavansa toista. Minä käsitän asian näin.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29432361:no kyllä, rakkautta ja parisuhdetta pitää hoitaa, muuten se voi todellakin hävitä tuhka tuuleen
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29432764:Mutta muuttuuko se vuosikausien rakkaus sitten epäaidoksi, jos sen eteen ei jaksa/pysty/osaa tehdä enää töitä?
Ponnistelut tulee siinä vaiheessa kuvaan kun a) tulee niitä isoja kriisejä elämässä b) on annettu uran tai jonkun muun viedä liian pitkään liian paljon aikaa kaikelta muulta.
En minä ainakaan koe, että rakkaus exääni kohtaan olisi ollut epäaitoa, vaikka en rakasta häntä enää tippaakaan.
Hyvä kysymys niille, jotka oikeasti uskoo, että rakkaus ei ollut aitoa jos se "pystyi kuolemaan / hiipumaan".
En minä ainakaan koe, että rakkaus exääni kohtaan olisi ollut epäaitoa, vaikka en rakasta häntä enää tippaakaan.
Hyvä kysymys niille, jotka oikeasti uskoo, että rakkaus ei ollut aitoa jos se "pystyi kuolemaan / hiipumaan".
Miten sen nyt ottaa. Kyllä minä ajattelen, että miestäni olen aidosti rakastanut. Kai rakastan edelleen. Mutta minä näen kyllä hyvin selvästi, että kohti tuhoa tässä on alettu mennä. Meillä on kaksi ei-aivan-tervettä -lasta. Erityislasten vanhemmat eroavat useammin, tilastollisesti. Meilläkin on käynyt niin, että lasten hoitaminen vie todella paljon voimia. Aika vähän jaksaa enää kiinnittää huomiota siihen aikuiseen, joka tässä talossa myös asuu.
Varmaan on harvassa sellainen pidempi liitto, jossa ei joskus olisi tarvinut ponnistella ja tekemällä tehdä töitä sen liiton eteen. Kuitenkin jos se on jatkuvaa vääntämistä, niin siinähän sairastuu liiton lisäksi itse. Kun sen "töiden tekemisen suhteen eteen" tulisi luonnistua ihan arjessa sitä enempää ajattelematta.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29432801:Näin minustakin. Tuolla logiikalla aidon rakkauden pystyy toteamaan vasta kuolinvuoteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29432893:Mä en tähän "aitoon" ja "oikeaan" rakkauteen usko. Ihmisellä on elämänsä aikana monia eri vaiheita. Ei se ole väärin jos on monta kertaa rakastunut.
Teini elämän poikakaveri tuntu siltä oikeelta, mutta hell no en sitä nykypäivänä enää kattelis sekunttiakaan, hemmetin husvotti.
Sen jälkeen tulikin rakastuttua järkevään ja totiseen ihmiseen, ei sekään hyvältä tuntunut pidemmän päälle, pitäähän elämä hauskaakin olla. jne. jne.
Ei sellaista leffa/satu rakkautta ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29432893:Mä en tähän "aitoon" ja "oikeaan" rakkauteen usko. Ihmisellä on elämänsä aikana monia eri vaiheita. Ei se ole väärin jos on monta kertaa rakastunut.
Teini elämän poikakaveri tuntu siltä oikeelta, mutta hell no en sitä nykypäivänä enää kattelis sekunttiakaan, hemmetin husvotti.
Sen jälkeen tulikin rakastuttua järkevään ja totiseen ihmiseen, ei sekään hyvältä tuntunut pidemmän päälle, pitäähän elämä hauskaakin olla. jne. jne.
Ei sellaista leffa/satu rakkautta ole olemassakaan.