Turhasta valittajat pistää vihaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En valita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En valita

Vieras
En voi sietää äitejä jotka valittaa turhasta,nään punasta kun kuuntelen tai luen heidän juttujaan.Kaikkea kokeneena en voi käsittää kun jotku valittavat "oman ajan puutteesta" ja väsymyksestä vaikka käyvät pari kertaa kuukaudessa juhlimassa ja lapsia vievät viikonlopuksi hoitoon useimmiten 2 viikonloppua kuukaudessa.
Eräskin kahden lapsen äiti valittaa,teeskentelee olevansa hyvin masentunut että pääsee lähes jokaviikonloppu juhlimaan.Voin pitkällä kokemuksella väittää että oikeasti masentunut ihminen ei jaksa laittautua ja lähteä juhlimaan,ostella uusia vaatteita ja koruja.

Masennuksen varjolla pääsee juhlimaan siten että läheiset säälii häntä ja järjestävät asiat että pääsee aina lähtemään...voi olla totta että masentuu jos ei pääse aina kun haluaa mutta se ei ole sitä masennust johon hän vetoaa.Jokainen sa käydä ja mennä niinkuin haluaa mutta tuommoista en voi ymmärtää :(

Olen paljon miettinyt asiaa ja ei se ole kateutta että käy vihaksi nuo turhasta valittajat.Ei toiset ihmiset käy vihaksi yhtään vaikka he käyvätkin usein ulkona ja saavat sitä omaa aikaa.

Kun elämässä ei ole henkisesti tasapainossa, sitä etsi tyhjyyteen täytettä milloin mistäkin, joku luulee sen löytävän kun käy latautumassa baarissa ( rairai) ja joku luulee että sen voi ostaa, jotkut hukuttaa tyhjyyttä päihteisiin..

Ehkä se sitten on niin,se on paha ongelma mulle itselleni.Yritän ymmärtää ettei se mitä itse olen joutunut kokemaan,ole millään tavoin heidän syytään.Nyt kun asian tänne kirjoitin,ymmärrän tämän selkeämmin.Tämä vihaksi käyminen johtuu siitä etteivät he välittäneet mitään kun minun elämässäni tapahtui pahoja asioita,kukaan heistä ei lohduttanut tai tullut avuksi.Minun odotetaan uitenkin tukevan heidän ns.masennusta

Yhteistyössä