Seksiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistus :/

Vieras
Kun mua ahdistaa ihan älyttömästi että nykyinen miesystäväni (ollaan seurusteltu alle puol vuotta) vaatii seksiä joka päivä. Itsellä taas on haluttomuutta eikä asiaa todellakaan paranna se että toinen on koko aika vinkumassa ja mököttää jos ei saa. Ei suostu runkulle koska parisuhteessa ei kuulemma tarvii. Enkä itse halua kirjaimellisesti olla muna suussa heti kun saan lapseni nukkumaan, jotta toisen tarpeet täyttyy. Ajatuskin lähinnä ällöttää. Oon niin kyllästynyt eikä koko mies kiinnosta seksuaalisesti kun on niin pakotetta koko touhu.

Onks kellään muulla samanlaista, mitä tässä voi tehdä muuta kuin erota? Onko ihan tuhoontuomittu koko suhde? Mistään muusta ei tule sanaharkkaa paitsi seksistä, eli arki sujuu mutkitta jos ei seksiä laske mukaan..

kyllä vähän siltä kuullostaa että tuhoontuomittu suhde. jos noin alussa jo on haluttomuutta eikä halut kohtaa ollenkaan niin asia ei tule paranemaan ainakaan myöhemmin

mun entinen heila oli kans semmonen, ett joka päivä piti saada tai muuten kiukutteli. Ja mulla pillerit vei viimeisetkin halut.

Nykyisen ukon kanssa on niin päin, että mun tekee mili useammin, hänen noin kerran viikossa. (jep, se 2 min la-illalla...)
Mutta eh-dot-to-mas-ti parempi näin päin. Itse sitten harrastan omakivaa silloin kun tahdon.

Eli neuvoni on , että laitapa tuo keskenkasvuinen ukkeli kiertoon!

mun entinen heila oli kans semmonen, ett joka päivä piti saada tai muuten kiukutteli. Ja mulla pillerit vei viimeisetkin halut.

Nykyisen ukon kanssa on niin päin, että mun tekee mili useammin, hänen noin kerran viikossa. (jep, se 2 min la-illalla...)
Mutta eh-dot-to-mas-ti parempi näin päin. Itse sitten harrastan omakivaa silloin kun tahdon.

Eli neuvoni on , että laitapa tuo keskenkasvuinen ukkeli kiertoon!

Eli mies on sitä parempi, mitä vähemmän sitä seksi kiinnostaa?

Ei mua seksi ällötä vaan se että se on pakote, velvollisuus. Oon mä seksistä pitänyt ennen ja muutenkin sillon kun sitä haluaa itsekin, mut ei tässä kerkee itse edes haluta kun toinen haluaa jatkuvasti. En tiiä oonko hakoteillä mut kai seksin pitäs olla ikäänkuin kahden kauppa eikä mikään kotityö joka täytyy hoitaa.

Tämä mies haluaa siis suhteeseen vain seksin takia. Jos kerta olette alle puoli vuotta seurustelleet ja hän vaatii nyt jo jokapäiväistä sessiota. Vaihtoon vaan, ehkä tämä mies löytää jonkun nymfon itselleen tai toisen panopuun

[QUOTE="miemie";29444217]Tämä mies haluaa siis suhteeseen vain seksin takia. Jos kerta olette alle puoli vuotta seurustelleet ja hän vaatii nyt jo jokapäiväistä sessiota. Vaihtoon vaan, ehkä tämä mies löytää jonkun nymfon itselleen tai toisen panopuun[/QUOTE]

Jos jo alle puolen vuoden suhteessa katoaa kipinä niin, ettei halua toista suurin piirtein koko ajan, niin millainenhan sellainen suhde on vaikkapa viiden vuoden päästä? :O

Jos jo alle puolen vuoden suhteessa katoaa kipinä niin, ettei halua toista suurin piirtein koko ajan, niin millainenhan sellainen suhde on vaikkapa viiden vuoden päästä? :O

Mutta eikös se kipinä pidä olla molemmilla eikä vaan toisella. Tuli se vaikutelma, että mies ajattelee että nyt kun parisuhteessa ollaan niin aina hän saa seksiä, jokapäivä, koska se kuuluu parisuhteeseen. jos kerta runkkaus ei hänen mukaansa kuulu parisuhteeseen.

Seksi on kyllä osa parisuhdetta, mutta ei koko parisuhde.

Emme voi tietää tahtooko tämä mies just tätä naista kokoajan vai tahtooko tyydytyksen itse, sama se siis kuka nainen siinä on hänelle tyydytystä antamassa.

Se on eriasia jos molemmilla se kipinä ja molemmat tahtovat seksi 24/7 ilman pakottamista/vaatimista.

[QUOTE="...";29444181]Jos sinua ap ällöttää seksi, miksi edes yrität seurustella miehen kanssa, jolla on normaalit seksihalut?[/QUOTE]

Todennäköisesti myls ap:lla on ihan normaalit seksihalut, mutta vain erilaiset kuin kumppanillaan... Eikä ihmekään, että alkaa ällöttää, jos "joutuu" seksiä harrastamaan koko ajan vaikkei huvittaisi.

Miksi ap edes enää olette yhdessä, jos jo alussa tuli selväksi, että teillä on seksin suhteen ihan erilaiset tarpeet? Ei kaikki miehet halua seksiä joka päivä, saati ala mököttää tai painostaa, jos ei joka kerta saa kun haluaisi. Suurimmalle osalle varmaan iso osa nautintoa tulee siitä kun tietää, että toinenkin haluaa, eikä vain suorita vastenmielistä velvollisuutta painostettuna. Eikö teille olisi molemmille mukavampi olla sellaisen kanssa, jonka kanssa halut kohtaavat?

Halujen kohtaaminen on tosi vaikeaa kun on kausia jolloin haluttaa kokoamaan ja kausia kun ei nappaa ollenkaan.. Sitten kun pariskunnalla sattuu menemään ristiin tällaiset vaihtelut.. :whistle: parisuhteeseen kuuluu masturbaatio silloin kun toinen ei halua ja toinen haluaa. Väkisin on kamalaa ja pahimmilaan alkaa inhota koko touhua kuten aloittajalle on käymässä..

Välillä tilanne on ollut parempi että mies on ottanut huomioon myös sen että mulla on vähemmän haluja kuin hänellä, mutta sitten on taas kärjistynyt. Ja kun muista asioista ei koskaan oo tullut mitään riitaa, niin ollaan kuitenkin pysytty yhdessä.

Ja miehen sanoman mukaan hänen tekee mieli seksiä vain mun seurassani, eikä muulloin. Eli ei siis olis kyse siitä että kuka vaan kelpaa. Mutta tiedä sitten..

Alkuaikoina sanoi, että normaali määrä seksiä olis n. 3krt/vrk. Sillon se nauratti mut nyt kun tosiaan täytyis olla jokaisena iltana valmis eikä aikaa muuhun jää niin ei naurata enää. Kai tässä joutuu eroamaan..

typeriä vastauksia! ei sitä nyt miestä sen takia vaihtoon laiteta, jos mies haluaa naista joka päivä ja naisellla energia menee nukuttamiseen. Laita se mies nukuttamaan välillä lasta ja keskustelkaa asiasta. Ei muakaan huvita yhtä usein kuin miestäni, ei sille vaan mitään voi. Nyt kun olen raskaana, vielä sekin lisää paineita.

Ei mun mielestä kuulosta normaalilta parisuhteelta ollenkaan. Ei ole normaalia kiukutella ja mököttää jos seksiä ei saa eikä ole normaalia toisen yksin pohtia että miksi seksi ahdistaa. Kuten joku sanoikin, seksi kyllä kuuluu parisuhteeseen, mutta se ei ole mikään yhtälö.

[QUOTE="pum";29444361]typeriä vastauksia! ei sitä nyt miestä sen takia vaihtoon laiteta, jos mies haluaa naista joka päivä ja naisellla energia menee nukuttamiseen. Laita se mies nukuttamaan välillä lasta ja keskustelkaa asiasta. Ei muakaan huvita yhtä usein kuin miestäni, ei sille vaan mitään voi. Nyt kun olen raskaana, vielä sekin lisää paineita.[/QUOTE]

Tuskin ovat miehen lapsia sillä ovat olleet yhdessä vain puoli vuotta... Ei kai nyt uudelta kumppanilta vaadita lasten nukuttamista!

Mun mielestä teiän pitäis tehdä joku kompromissi. Esim. just se 3 kertaa viikossa ja sopikaa vaikka tietyt päivät.

[QUOTE="pum";29444361]typeriä vastauksia! ei sitä nyt miestä sen takia vaihtoon laiteta, jos mies haluaa naista joka päivä ja naisellla energia menee nukuttamiseen. Laita se mies nukuttamaan välillä lasta ja keskustelkaa asiasta. Ei muakaan huvita yhtä usein kuin miestäni, ei sille vaan mitään voi. Nyt kun olen raskaana, vielä sekin lisää paineita.[/QUOTE]

Vaikuttaa siltä, että keskustelu on turhaa, jos miehen asenne on se, että alkaa mököttää ja kiukutella, kun toinen ei haluakaan, eikä suostu runkkaamaan. Mutta kannattaahan sitä yrittää, jos toinenkin haluaa tehdää kompromissin löytymiseksi jotain.

On meilläkin ollut molemmilla kausia, jolloin haluttaa joko enemmän tai vähemmän, eikä ne aina kohtaa. Se on ihan normaalia, mutta ei kumpikaan ala niissä vaiheissa kiukutella, kun kumpikin loppujen lopuksi haluaa, että toisella on hyvä olla, ja kumpikin on välillä valmis joustamaan sen vuoksi. Mun mielestä on huolestuttavaa, että ongelmia on jo noin lyhyen seurustelun jälkeen, ja toisella on ylimielinen "minähän en runkkaa, anna tai suutun!" -asenne. Pakottamisella toisen halut ei ainakaan lisäänny. Vaikka esimerkiksi mulla on miestä useammin ollut niitä "kuivia kausia", niin olen silti välillä "antanut" (kauhee sana tässä yhteydessä :D), koska tiedän että mies haluaa, enkä halua että toinen joutuu ihan ilman kärvitselemään, ja toisaalta mies on ymmärtänyt olla painostamatta ja kohdellut arvostavasti. Sellaisen vuoksi ihan mielellään tekeekin jotain, mikä ei välttämättä ihan kamalasti huvittaisi.

Jos on tuollainen olo asiasta, KESKUSTELKAA, älä tule kaksplussalle kysymään että joko lemppaan ukon.
Jos mies on muuten sinulle hyvä kumppani, tällaisen asian takia ei kannata eroa hankkia. Puhumalla asiat läpi, ei karkuun juoksemalla.

En tiedä miksi mies suhtautuu noin pakkomielteisesti seksiin. Kompromissia ei pysty tekemään koska hän haluaa joka päivä ja jos ei jokapäivä ole niin sitten seksipäivinä useasti peräkkäin. Ikään kuin seksiä nyt vois varastoida. Ääh, en tiedä muuta kuin sen että koskaan ennen ei vastaavaa ongelmaa ole ollut. Aiemmat suhteet on ollu ennen lapsen saamista jolloin tietenkin elämäkin ollu erilaista ja seksiä enemmän.

Harmittaa kun tilanne on tämä..

[QUOTE="hmm";29444421]Tuskin ovat miehen lapsia sillä ovat olleet yhdessä vain puoli vuotta... Ei kai nyt uudelta kumppanilta vaadita lasten nukuttamista!

Mun mielestä teiän pitäis tehdä joku kompromissi. Esim. just se 3 kertaa viikossa ja sopikaa vaikka tietyt päivät.[/QUOTE]

En kyllä vois kuvitellakaan, että seksiajat merkattaisiin kalenteriin. Eri asia, jos molemmat niitä aikoja innokkasti odottais, mutta ap tapauksessa olla, niin että vielä enemmän ahdistais.

Mun näkemys on se, että ihmisillä on erilaiset seksuaaliset tarpeet ja suhteessa niitä joutuu sovittelemaan yhteen ILMAN kompromisseja. Mitä on seksi sellaisen kanssa, joka vaan tekee sen toisen tarpeiden tyydyttämiseen? Jos toinen haluaa enemmän kuin toinen, voi hän harrastaa itsetyydytystä. Jos tämä ei käy, niin parasta olisi alkaa etsimään uutta kumppania.

Yhteistyössä