Valio Arki-maitojuoma vesimaitoa rahvaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisää voittoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu minä ainakin ajattelin kun luin tuotteesta,e ttä onneksi ei olla niin köyhiä, ettei olisi rahaa ostaa ihan oikeaa maitoa, missä on oikeat proteiinit ja kalsiumit sun muut ravintoaineet... Eli jatkossakin ilman muuta oikeaa maitoa, tämä ei ole viisas paikka säästää! Rasvaa voi vähän napata pois maidoista.

Juu minä ainakin ajattelin kun luin tuotteesta,e ttä onneksi ei olla niin köyhiä, ettei olisi rahaa ostaa ihan oikeaa maitoa, missä on oikeat proteiinit ja kalsiumit sun muut ravintoaineet... Eli jatkossakin ilman muuta oikeaa maitoa, tämä ei ole viisas paikka säästää! Rasvaa voi vähän napata pois maidoista.

on terveellistä, ei mitään rasvoja pois!!!

Rasvattomassa ole edes rasva, sitä meillä on käytetty jo pitkään. Arkimaitojuomasta ei oel postettu rasvaa, vain potskumäärää vähennetty

Rasvattomassa ole edes rasva, sitä meillä on käytetty jo pitkään. Arkimaitojuomasta ei oel postettu rasvaa, vain potskumäärää vähennetty
Täh?
340x340

Jospa vaikka googlettelisit ensin hieman :whistle:

Maitorasva on eläinrasvaa ja kovaa rasvaa...
rasvattomassa maidossa ei ole rasvaa. sitä me on juotu jo ennekin,joten ainkin tämä arkimaito maistuu ihan smalta. Se asvainen maistuu liikaa kermalta, koska se rasva sinä maituu ja se ei maistu hyvältä, varisnkaan jos maitoa juo sellaisenaan, ruoanlaitossa siitä ei oel haittaa

Ei kyllä se rasva on terveellisintä,saada kasvirasvana margariinista tai kasvi-/kalaöljynä, maidon rasva ei ole terveydelle hyväksi.

Mutta ostakaa nyt hyvät ihmiset lapsille maidot täysillä proteiineilla. Tässä ei pidä säästää.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29446134:

Niin, eihän rasvattomasta maidosta voikaan rasvaa vähentää, kun siinä ei ole sitä rasva msitä ottais =D
me on juotu enenkin rasvatonta maitoa joten ei tässä oo mitään ihmeellsitä eikä uutta, makukin on aivan sama, kuten rasvattomalla laktoosittomalla maitojuomalla.

rasvattomassa maidossa ei ole rasvaa. sitä me on juotu jo ennekin,joten ainkin tämä arkimaito maistuu ihan smalta. Se asvainen maistuu liikaa kermalta, koska se rasva sinä maituu ja se ei maistu hyvältä, varisnkaan jos maitoa juo sellaisenaan, ruoanlaitossa siitä ei oel haittaa

Jos huomasit, niin lainasin tuota tekstä jossa joku sanoi, että maidon rasva on terveellistä ja sitä ei pidä ottaa maidosta pois :)

Rasvatonta maitoa meilläkin on, mutta vaikka joku on rasvatonta, siinä voi silti olla paljon kaloreita, kuten maidossa on...

Kuten sanoin, maito on ihan hyvä kalsiumin, d-vitamiinin ja proteiinin lähde, jos ruokavaliosta ei muutoin näitä saa. Mä saan noita kaikkia ihan ruoastani, joten en tarvitse maitoa mihinkään

Jos huomasit, niin lainasin tuota tekstä jossa joku sanoi, että maidon rasva on terveellistä ja sitä ei pidä ottaa maidosta pois :)

Rasvatonta maitoa meilläkin on, mutta vaikka joku on rasvatonta, siinä voi silti olla paljon kaloreita, kuten maidossa on...

Kuten sanoin, maito on ihan hyvä kalsiumin, d-vitamiinin ja proteiinin lähde, jos ruokavaliosta ei muutoin näitä saa. Mä saan noita kaikkia ihan ruoastani, joten en tarvitse maitoa mihinkään

Mulle on ihan sma mitä paskaa AIKUISET syövät, mutta lapsille anan RASVATONTA, hyvänmakuista maitoa, ja janoon vettä. näin opettavat myös ravitsemusterapeutit

Mulle on ihan sma mitä paskaa AIKUISET syövät, mutta lapsille anan RASVATONTA, hyvänmakuista maitoa, ja janoon vettä. näin opettavat myös ravitsemusterapeutit

Ihan hyvä, mutta se ei ole välttämätöntä, jos lapset saavat ravinnosta ne samat vitamiinit ja proteiinit. Sehän tässä on se pointti :)
Kaikki eivät vain viitsi tai osaa tehdä sellaista ruokaa, että ne kaikki saisi muualta kuin siitä maidosta

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29446203:
Mutta kun siitä lehmästä ei tule rasvatonta maitoa joten pakko se on pois siitä ottaa.
juu ja se rasva on just se mistä meillä ei tykätä, mutta maidon mausta kutienkin joten sikis se on rasvatonta. Tosin se AITO lehmänmaito, PARASTA, sitä kun ei ole mitenkään käsitelty.

Yhteistyössä