MAKUUNI työpaikkana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työn orjaksiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työn orjaksiko

Vieras
Onko kellään ajankohtaista tietoa Makuunin palkoista?
Netistä löytyi lähinnä todella negatiivista keskustelua Makuunista työpaikkana, ja palkkojenkin sanottiin olevan 5,20 / h.

Itse olen hakenut sinne töihin, mutta päivitettyä tietoa en löydä vaikka mistä ja millä hakusanoilla haen.

Toki otan yhteyttä myymäläpäällikköön, ellei asia netistä selviä. :)

Voi itku. :(
Nimittäin muuten vaikuttaisi kivalta paikalta ainakin tämä meidän Makuuni, ja opiskelujen ohessa olisi helpohkoa työtä, mutta ei sillä palkalla kyllä sitten paljon helpotusta saa omaan ja kahden lapsen elämään.

palkka on nykyään hieman alle 7e, nousee muistaakseni kesäkuussa johonkin 7,03e. iltalisä on vajaan euron, arkisin kahdeksan ja lauantaisin kuuden jälkeen. sunnuntaina tuplapalkka. ei tällä työllä rikastu, mutta näin opiskelijana ja leffafriikkinä tämä on oikein mukava työpaikka jossa ei turhia pingotella.

En tiedä lukeeko tätä enää kukaan mutta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa makuunista. Työskentelinkin lähes 2 vuotta yrittäjän liikeessä mutta 2013 alusta myymälä siirtyi ketjulle. Edelleen kaikki asiat ovat hyvin. Palkat tulee ajallaan ja niinkuin on sovittu, sairaana ei tietenkään tarvitse töitä tehdä ja kun on hyvä työporukka niin vuorojakin voi vaihdella toisten kanssa todella vapaasti. Palkka tällä hetkellä 7,84e/h + iltalisät, pyhät tuplana ja tehdyistä makuunikorteista saa 1,68e/kpl. Työ on äärimmäisen rentoa, ainoastaan viikonloppuisin on vähän hoppu. Muulloin kerkeää lukemaan tentteihin ym eli mielestäni täydellinen paikka opiskelujen ohelle! Tietenk

En tiedä lukeeko tätä enää kukaan mutta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa makuunista. Työskentelinkin lähes 2 vuotta yrittäjän liikeessä mutta 2013 alusta myymälä siirtyi ketjulle. Edelleen kaikki asiat ovat hyvin. Palkat tulee ajallaan ja niinkuin on sovittu, sairaana ei tietenkään tarvitse töitä tehdä ja kun on hyvä työporukka niin vuorojakin voi vaihdella toisten kanssa todella vapaasti. Palkka tällä hetkellä 7,84e/h + iltalisät, pyhät tuplana ja tehdyistä makuunikorteista saa 1,68e/kpl. Työ on äärimmäisen rentoa, ainoastaan viikonloppuisin on vähän hoppu. Muulloin kerkeää lukemaan tentteihin ym eli mielestäni täydellinen paikka opiskelujen ohelle! Tietenk

osa tekstistä jäi pois eli tietenkin jos haluaa paljon tienata, ei palkalla pääse rikastumaan mutta opiskelijoillakin on tulorajat joten ei huimia summia voi muutenkaan tienata jos haluaa täydet tuet.

osa tekstistä jäi pois eli tietenkin jos haluaa paljon tienata, ei palkalla pääse rikastumaan mutta opiskelijoillakin on tulorajat joten ei huimia summia voi muutenkaan tienata jos haluaa täydet tuet.

Peesi :) viihdyin ko työpaikassa myöskin, olin kanssa yrittäjällä ensimmäiset 3v ja päälle pari kk ketjulla. Nimenomaan opiskelijana viihtyisä työpaikka, samanhenkiset työkaverit ja yleensä huippumukavia asiakkaita.

Harmi, että netflixit ja muut tulee kyllä syrjäyttämään nämä liikkeet lähivuosina aika varmasti. Meillä oli paljon vakiasiakkaita jotka tykkää käydä ihan liikkeessäkin, mutta monet valitsee ennemmin sen nettivuokrauksen tmv suoraan kotisohvalta. Makuunikin on joutunut useita liikkeitä sulkemaan lyhyen ajan sisään..

Yhteistyössä