Vihervasemisto rötösteli taas Tampereella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunnon kanslainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="lol";29466931]Kyllä se on tämä pössyttelyrastahippisatenkaarikannabisvittuminäolenvasemmistovihreä-porukkaa nämä talonvaltaajat ja muu sontasakki, sanotte mitä sanotte.[/QUOTE]

No sepäs oli nasevasti argumentoitu ja perusteltu.

Ja ei, en itse osallistu minkäänlaiseen talonvaltaustoimintaan, mutta soisin, että mielipiteitä ei esitettäisi faktoina.

• Tykkää
Reactions: dipt
[QUOTE="Jaa";29466927]Minä taasen olen käynyt vain sellaisissa vallatuissa taloissa joissa ihmiset asuu, ei todellakaan ole mitään nurkkia kustu ja paikkoja rikottu.
Katsos kun jonkun hökkelin palasiksi laittaminen ihan huvin vuoksi ei ole yhtäkuin talonvaltaus.

Hetken käyttämättä, no kerro nyt sitten milloin ja mihin käyttöön ko. hökkeli oli tarkoitus ottaa ennenkuin kamalat ihmiset ottivat sen käyttöönsä?

Barcelonassa on keskustassakin vallattuja taloja, asuttujen talojen seassa.
Enkä niissäkään haistanut pissaa nurkissa.[/QUOTE]

Ihminen kun sattuu olemaan sellainen että kun ei tahtoaan saa läpi, silloin sitä haluaa tehdä mahdollisimman paljon vahinkoa. Kyllä, kyse on ollut joka kerta nimenomaan vallatuista taloista.

Luuletko että talojen purkaminen on yksinkertainen juttu? Ei, ei ole. Jo pelkästään purkuluvan saamiseen voi kulua vuosia. Se on silti tyhjänäkin toisen omaisuutta.

Barcelonassa en ole kertaakaan käynyt. Siellä ei kuitenkaan ole Suomen lait ja tämän myötä sen esille ottaminen tässä yhteydessä on turhaa.

[QUOTE="rakentaja";29466957]Ihminen kun sattuu olemaan sellainen että kun ei tahtoaan saa läpi, silloin sitä haluaa tehdä mahdollisimman paljon vahinkoa. Kyllä, kyse on ollut joka kerta nimenomaan vallatuista taloista.

Luuletko että talojen purkaminen on yksinkertainen juttu? Ei, ei ole. Jo pelkästään purkuluvan saamiseen voi kulua vuosia. Se on silti tyhjänäkin toisen omaisuutta.

Barcelonassa en ole kertaakaan käynyt. Siellä ei kuitenkaan ole Suomen lait ja tämän myötä sen esille ottaminen tässä yhteydessä on turhaa.[/QUOTE]
No kerroppas nyt sitten mistä vallatuista taloista puhut, niin voidaan sitten vertailla tietoja niistä jos olenkin sattunut samoissa taloissa käymään joskus.

Jos purkaminen ei ole yksinkertainen juttu, niin kenen vika se on että asiasta on pitänyt tehdä monimutkaista, nykyisinhän nuo usein joutuvat tuhopolttajien kohteiksi, ne ei ainakaan mitään lupia odottele turhaan.

En ottanut barcelonaa esille lakien takia, vaan tuodakseni esille sen että squattaaminen on jotain ihan muuta kuin seinien potkimista ja nurkkiin kusemista, oltiin sitten suomessa tai espanjassa tai jossain muualla.

Senverran taas iltalehti päästelee ko.uutisessa taas omiaan, tai poliisit.. yleensä molemmat, että ikkunoita ei paikalla olijoiden mukaan ole rikottu.
Kumpaa itse uskoisitte, poliisia + iltalehteä, vai talonvaltaajia.
1503865_580063638755070_2023280880_n.jpg

• Tykkää
Reactions: dipt
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29466991:
Senverran taas iltalehti päästelee ko.uutisessa taas omiaan, tai poliisit.. yleensä molemmat, että ikkunoita ei paikalla olijoiden mukaan ole rikottu.
Tuostahan se nyt näkee että siellä jo lattiat ihan lainehtii kusesta, semmosia ne talojen valtaajat kuulemma on, ne valtaa taloja käymälöiksi.

• Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29466991:

Minä uskon ennemmin töitä tekeviä rehellisiä ihmisiä kuin rikollisia talonvaltaajia.

Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29467119:
Meneekö sulla rappioalkoholistit ja valtaajat sekasin.

en millään jaksa uskoa että siellä jaksetaan viikkokausia selvinpäin valtailla

siellä ryypätään, pössytellään, naidaan ja tapellaan niinkö ainaski suomalaisten biileissä

Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29467139:
Kysyin sekotatko valtaajat rappioalkoholisteihin?

et vissiin ymmärtänyt rivienvälistä että en sekota

mutta väännetäämpä vielä varmuuden välttämiseksi oikein rautalangasta

en se-ko-ta

[QUOTE="Jepjep";29467154]Eikä se jää edes siihen, supisuomalaiseen tapaan oikein kovat pökäleet valjastetaan seksileluiksi, pääsee kerrankin testaa sitä kuuluisaa mustaa jöötiä![/QUOTE]

:laugh::laugh: Kruuti, orgastinen piruparka.

Uusimmat

Yhteistyössä