Miksi mulle tulee aina pissatulehdus kun sekstaan ex-miehen kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin. Eilen oltiin intiimisti sen kanssa ja tänään kusitulehdus. Nyt kun mietin, suhteenkin aikana seksin jälkeen tuntuu kirvelyä ja pissatulehdusoireet. Joskus meni ohi itsellään, usein kuitenkin tarvis antibioottikuurin. Nytkin aika pahana oireet.

Muiden kanssa sekstatessa ei tätä oiretta ole tullut. Ja muiden kanssa, mitä nyt pari ollut, käytetty kondomia alusta loppuun. Ex laittaa vasta ennen laukeamistansa...

Onko tää joku sukupuolitauti???

Mun mielestä oleellisempi kysymys on se, että haluatko sä exäs kanssa lapsen? Kai ymmärrät että raskautua voi silloinkin vaikka mies ei laukea sisälle/ käyttää kumia vain lauetessaan?

Mut tohon kutinaan, voiko sillä olla joku tulehdus tai sukupuolitauti joka tarttuu suhun tai sitten tosiaan puhtaudessa puutteita. Tai sit sä olet allerginen sille ;)

No siis mulla on pillerit käytössä, en oo raskaaksi aikomassa...

Se on pettänyt mua vuosien aikana useiden eri naisten kanssa ja siksi siis erottiin muutama kuukausi sitten. Ei ole kuulemma ehkäisyä käyttänyt.

Ex oli itse yllättynyt päätöksestäni erota, koska noi suhteet on ollut muutama vuosi sitten ja kuulemma kaipaa minua kovasti. TOttahan minäkin kaipaan, mutta en vain luota enää.

Pari kertaa ollaan sekstailtu... Ei mitenkään tapana.

Mä kun oon todella huono mitään yhdenillanjuttuja harrastamaan ja tarpeet ne on minullakin.

Nuo pari mitä tässä on ollut ei oo tuottanu mulle minkäänlaista mielihyvää eikä siis ole tarvetta "jakaa" yhtään enempää....

Pissatulehduksen lisäksi sulla saattaa olla nyt muitakin tauteja. Käy testeissä ja käytä sitä kondomia jatkossa heti yhdynnän alusta lähtien. Ai niin, tietyt sukupuolitaudit näkyy testeissä vasta kolmen kuukauden jälkeen mahdollisesta tartunnasta...

nuo joittenkin vastaukset. Aattele jos menisit lääkäriin ja lääkäri sanos kun kysysit sukupuoli asioista..."Mitä ootko provo tai joku pelle mitä sinä tänne tulet kyselemään ?"

[QUOTE="Masa";29480081]Tollo mikä tollo. Ja sitten : se panee sua ensin paljaalla ja panee siten kumin kun mälli lentää. Miksi, jos kerran syöt pillereitä.
Paskaa koko juttu.[/QUOTE]

Siistimpää. Mua ei kiinnosta reisiä pitkin valuvat mällit ja toi yks ei suostu koko aikaa kumia käyttämään.

[QUOTE="alkup";29480290]Siistimpää. Mua ei kiinnosta reisiä pitkin valuvat mällit ja toi yks ei suostu koko aikaa kumia käyttämään.[/QUOTE]

Jospa sit ihan toteaisit että joko käytät kumia koko ajan tai olet ilman. Simppeliä. Ei se ole miehen suostumisesta kiinni se homma.

[QUOTE="just";29485768]ja tuolla hivillekö virnuilet? :O

Sehän onkin hauska tauti,ääliö.

Ap:lle sanoisin että kannattaa kumia käyttää,jos exäs panee muitakin,esim just hivin voit saada ja se ei tosiaan oo hauskaa,vaikka senkaa nyt elääkin.

T:positiivinen[/QUOTE]

Ei hemmetti miten toi hymiö tuohon loppuun tuli :D

Voihan tossa olla jostain taudistakin kysymys, mutta kyllä tolla selostuksella veikkaisin että mies ei oo pitänyt hygieniastaan tarpeeksi hyvää huolta tai sitten teidän bakteeritasapainot ei mee yksiin. Jos vielä meinaat touhuta sen kanssa niin mies pesulle ennen hommia ja ite käyt pissalla heti aktin jälkeen niin ei pääse bakteerit virtsaputkeen. Tosin pieni mahdollisuus että kyse onkin hiivasta, joko miehellä tai sulla. Tai molemmilla.

melkein jaksan lukea koko ketjun. enivei, itselläni krooninen virtsaputkentulehdus ja aikoinaan kerrottiin että tiettyjen ihmisten luonnolliset bakteerikannat eivät vain sovi yhteen joka voi aiheuttaa herkille naisille virtsaputkentulehduksia miesten kanssa joilla kumminkin värkki on puhdas ja kunnossa.