V
"vieras."
Vieras
Sinulla on aivan tavallinen lapsuus. Mene ammattikouluun ja keksi joku kiva harrastus, kyllä se siitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anteeksi nyt vaan, ei kukaan jaksa tuollaista jaarittelua lukea, etenkään kun minkäänlainen vastaus sinua ei miellytä, ellei se sitten heitä lisää löylyä kiukaalle.
Mut miks mun äiti ja isä ja ukki ja mummo ja kaikki voi olla sairaita? miten se on mahdollista????
Ja miten mä voisin olla muka sit terve?
![]()
jos oisin uskonut kaiken tuon oisin jo jossain hoitolaitoikessa bumbattuna lääkeisiin..ja tietäsin että muut tietää paremmin!Minä tietääkseni synnyin tämän kaiken keskelle, joten kyllä tietääkseni en tiennyt että kun hengitin ensimmäisen kerran ulkomaan ilmaa, että olin psyykkisesti sairas.
Synnyin fyysisesti kuulemma ainakin ihan 10 pisteen tyttönä ja neuvola käynneilläkään tai muilla lääkäri käynneillä mitä oli elämässäni, ei minun psyykkisessä kehityksessä huomattu koskaan mitään poikkeavuutta.
Jos olisi huomattu, kai olisin jotain hoitoa siihen saanut. Tuskin se olisi täysin ollut vanhemmista ja isovanhemmistanikaan riippuvaista että annetaanko sille tytölle hoitoa vai ei?
Ainut viat mitkä mussa oli pienenä niin että olin motorisesti ehkä vähän heikko, esim. telinevoimistelussa ja kuperkeikkojen teossa olin tosi kömpelö ja mulla oli puhevika ala-asteen ekoille luokille saakka, kunnes pääsin siitä sitten eroon sitkeällä harjottelulla.
Ukin ja mummon mukaan osasin pienenä sanoa r kirjaimen aivan normaalisti. Mutta heidän mukaansa kun isä lätysti mulle niin se taito kuulemma katosi...
En tiedä pitääkö paikkaansa nämä puheet mitä mulle on kerrottu aina kaikista niin ylipäätään. Tosi törkeää kyllä jos omat perheen jäsenet syöttää valheita.. mutta eipä ne kai piittais siitäkään, pistelis vaan törkeesti menemään! enhän minä koskaan oo lapsi ollu tai ansainnu normaalia lapsuutta johon ei tietääkseni kuulu se että kaikki perheenjäsenet syöttää mulle, silloselle pienelle lapselle, negatiivisiä asioita toisistaan. Tai kai ne oletti et mä synnyin oikeesti sit aikuiseks ihmiseks et osaan ja kykenen käsittelemään pienestä pitäen kaiken niinku aikuinen tai et mun on ainakin kyettävä siihen.
äitis paskat houssussa. Niin että miten lapsena mietit sitä että äiti käyttäytyy noin?
En tajunnut ihan kysymystäsi?
Kysytään näin päin, miksi en olisi miettinyt? vai onko tuo sinusta jotenkin normaalia? kuuluuko susta aikuisen ihmisen ylipäätään jännittää jotain ja jännittää niin paljon että tulee ihan paskat housuun? tai jännittää kumppaniaan kenen kanssa elää kotona ...?
jos oisin uskonut kaiken tuon oisin jo jossain hoitolaitoikessa bumbattuna lääkeisiin..ja tietäsin että muut tietää paremmin!
haluat vastauksia? Voin sanoa näin että bakteerit ja kun syönyt ei maha kestä...joten istut vessassa..ei ihan mukavalta tuntuu istua....pöntöllä ripuloiden kun söin!
Voi jumalauta, että tähän rupee menemään hermot. Voiko tämän ketjun vaikka poistaa. Ihminen sairas ja näyttää sekoovan viesteistä vielä enemmän. Mene puhumaan näistä asioista mielenterveystoimistoon. He antavat vastauksia, kuka on sairas ja miksi ja miksi äitisi paskoo housuun. Täällä kukaan ei voi auttaa sinua. Hae apua asiantuntijoilta ennen kun on myöhäistä! Sekoot kohta pahasti jos et halua apua. Jos tunnet tämän henkilön ota yhteyttä esim. Mt toimistoon ja kerro, että sekoo pian ja kerro nimi. Jos vaikka ottasivat yhteyttä häneen ja saisivat hoidon ja avun piiriin.
Eli minä tässä olenkin se sairas ja syntynyt sairaana!?
Ketkä sinusta on sitten heistä sairaita ja ketkä ei? missä asioissa ovat mielestäsi varsin ikäviä ihmisiä? ja miksi heillä on huonot keskinäiset suhteet?