Sossun rahasta/maksusta kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heihei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heihei"

Vieras
Saatiin muuttoavustusta sossusta ja päätöksessä luki et maksetaan 27.1. asiakkaan tilille. Ei ole tänään rahoja näkynyt ja ihan kiva kun muutto ylihuomenna aamusta.. Mitä toi siis tarkoittaa? Voiko vielä tänään tulla tilille vai miten pitkälle menee..

Muuttoavustus? Mit vit? Meillekin toi olis kuule kelvannu. Kuule kysypä vitun pummi vaikka sieltä soskasta että missä rahat viipyy niin ei tarvii täällä kitistä.

[QUOTE="vieras.";29503376]Muuttoavustus? Mit vit? Meillekin toi olis kuule kelvannu. Kuule kysypä vitun pummi vaikka sieltä soskasta että missä rahat viipyy niin ei tarvii täällä kitistä.[/QUOTE]

no olisit hakenut, turha kitistä. :D

[QUOTE="vieras.";29503376]Muuttoavustus? Mit vit? Meillekin toi olis kuule kelvannu. Kuule kysypä vitun pummi vaikka sieltä soskasta että missä rahat viipyy niin ei tarvii täällä kitistä.[/QUOTE]

Miksi et hakenut avustusta?
Vai onko sittenkin sellaiset tulot,että et voi saada avustusta?

Hitto,kaikesta ne ihmiset viitsiikin olla katkeria.
Mä oon myös saanut sossusta muuttoavustusta ja vielä avustusta huonekaluihin 500 eurolla,mutta oikeesti olin siihen aikaan niin perseaukinen,etä tuli todellakin tarpeeseen.

Mulle ei maksettu tilille, sain maksusitoumuksen muistaakseni 400e asti, jonka toimitin muuttofirmalle, he laskuttivat sitte sossua... Mä luulin että aina laittavat tuon sitoumuksen,ettei rahaa saa tilille..... Miten sitä voi tarkasti tietää, kauanko muutossa kestää, ja paljonko se maksaa.....? Yllätyksiä kun voi tulla eteen....

Minäkin saan toimeentulotukea nyt tilanteensi vuoksi muutaman kuukauden ajan. Tammi- ja helmikuulle jo myönnetty siis. Nyt olisi muutto halvempaan asuntoon tiedossa. Olen kuulemma myös oikeutettu muuttooavustukseen Luulin että sen sais vasta jälkikäteen , kuten muuttoauton kuittia vastaan? Mut voinko saada sitä etukäteen? Millä perustein sitä maksetaan? Riittääkö että vain kerron (kirjallisesti) muuttavani ja että tarvitsen muuttoon rahaa sairauslomani ja tilanteeni takia?

Alkuperäinen kirjoittaja mä myös;29503841:
Minäkin saan toimeentulotukea nyt tilanteensi vuoksi muutaman kuukauden ajan. Tammi- ja helmikuulle jo myönnetty siis. Nyt olisi muutto halvempaan asuntoon tiedossa. Olen kuulemma myös oikeutettu muuttooavustukseen Luulin että sen sais vasta jälkikäteen , kuten muuttoauton kuittia vastaan? Mut voinko saada sitä etukäteen? Millä perustein sitä maksetaan? Riittääkö että vain kerron (kirjallisesti) muuttavani ja että tarvitsen muuttoon rahaa sairauslomani ja tilanteeni takia?

MÄ hain etukäteen ja hankin sitä varten muutamalta muuttofirmalta kirjallisen tarjouksen, eli lähinnä paljoko veloittavat/tunti. Halvimman mukaan sitte sain sitoumuksen tt-päätöksen mukana, ja sen toimitin ennen muuttoa muuttofirmaan. Itse muutosta en sen kummemmin tehnyt mitään selvitystä, kerroin vaan että olemme muuttamassa lasten kanssa.

[QUOTE="Heihei";29503345]Saatiin muuttoavustusta sossusta ja päätöksessä luki et maksetaan 27.1. asiakkaan tilille. Ei ole tänään rahoja näkynyt ja ihan kiva kun muutto ylihuomenna aamusta.. Mitä toi siis tarkoittaa? Voiko vielä tänään tulla tilille vai miten pitkälle menee..[/QUOTE]

ja mille tilille. Jos sosku käyttää osuuspankkia niin menee se yks pankkipäivä. Keskiviikkona pitäs olla tilillä.

Mulle ei maksettu tilille, sain maksusitoumuksen muistaakseni 400e asti, jonka toimitin muuttofirmalle, he laskuttivat sitte sossua... Mä luulin että aina laittavat tuon sitoumuksen,ettei rahaa saa tilille..... Miten sitä voi tarkasti tietää, kauanko muutossa kestää, ja paljonko se maksaa.....? Yllätyksiä kun voi tulla eteen....

Muuttoavustuksen ymmärrän matkakuluihin, mutta että ihan muuttofirman palkkaamisen maksavat!! Ei jumaliste tätä nykyajan touhua!! Olisitte itte tehneet sen muuton niin olis säästynyt siinäkin pitkä penni! Kai ne vielä kantoivat teidätkin autoon, jottei vaan tartte ite tehdä mitään?!

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29504021:
Muuttoavustuksen ymmärrän matkakuluihin, mutta että ihan muuttofirman palkkaamisen maksavat!! Ei jumaliste tätä nykyajan touhua!! Olisitte itte tehneet sen muuton niin olis säästynyt siinäkin pitkä penni! Kai ne vielä kantoivat teidätkin autoon, jottei vaan tartte ite tehdä mitään?!

Mutta kun eihän nämä muuttajat siitä mitään säästä vaikka itse pakkaisivatkin. Kun se sossu sen muuttohomman maksaa. Kelle nyt ei ilmainen muuttopalvelu kelpaisi?

Yhteistyössä